تاریخ انتشار
جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۵
کد مطلب : ۴۶۲۲۴۶
در خطبه های نمازجمعه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ چیتاب مطرح شد

مسئولانی که در افتتاحیه‌های یواشکی ازمردم گریزانند

۵
مسئولانی که در افتتاحیه‌های یواشکی ازمردم گریزانند
کبنا ؛امام جمعه کبگیان گفت: انگار مشکل آب شرب شهر چیتاب آن هم با این همه فراوانی آب خواسته یا ناخواسته نمی‌خواهد حل بشود.
به گزارش کبنا از چیتاب، حجت الاسلام سید فرج الله پژمان_ امام جمعه کبگیان_ در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی ۲۲ اردیبهشت کبگیان ضمن توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز ازگناه با اشاره به عوامل حبط (نابودی) پرونده انسان در روز قیامت گفت: کسی که دین خدا را قبول نداشته باشد، با بی‌ادبی آن و داعیانش را به سُـخرِه گیرد، با خود برتر بینی وبداخلاقی و بدزبانی حرمت پدر ومادرش را شکسته و در بی‌اعتنائـی به غیبت با ریاء و منت‌گزاری به دیگران حسادت داشته باشد اعمالش حبط و پرونده اعمالش نابود می‌شود.
امام جمعه چیتاب در فراز دوم از خطبه‌های این هفته با اشاره به مناسبت‌های هفته ضمن تسلیت شهادت امام صادق علیه السلام ذکراََ کثیرا (ذکر بیش از حد خداوند) را از نصایح والای آن امام همام برشمرد و گفت: از دیدگاه آن امام بزرگوار بداخلاقی و بدبینی خیانت در‌امانت و فشار بر عام از مهمترین پیامد‌های گرانی در جامعه می‌باشد که متأسفانه امروزه به وضوح در کشور ما یافت می‌شود.
سیدفرج الله پژمان خطاب به مسئولان دولتی در این فشار مضاعف بر گردهٔ مردم خاطرنشان کرد: مسئولانی که وظیفه کنترل نظارت و عرضه بازار را دارند کجای کارند که مردم در مایحتاج اولیه‌شان وامانده‌اند.
این خطیب جمعه در بخش دیگری از خطبه‌های این هفته خطاب به برخی مسئولان استانی که در افتتاحیه‌ها از مردم گریزانند گفت: جای بسی تعجب است که برخی از مسئولان استانی حاضرند پنهانی افتتاحیه‌ای انجام بدهند ولی مطالبات به حق مردم را نشنوند.
حجت الاسلام پژمان تصریح کرد: چرا در رودر واسی با همین مردمی که با دادن خون و جان و مال منالشان انقلاب کردند که امثال شما‌ها امروزه به کرسی ریاست برسد مجبورید با پنهانی افتتاح کردن پروژه‌ها حرفشان رانشنوید و با این عملتان خدمات انقلاب را زیر سؤال برده و مردم را نسبت به نظام بدبین می‌کنید. امام جمعه کبگیان افزود: حالا بی‌احترامی به امام جمعه و مسئولان یک بخش سرجای خود، ولی چرا از مردم گریزانید و بدانید این دولت این انقلاب مسئول خالص مردمی و انقلابی می‌خواهد که مانند مردم در میان مردم باشد نه اینکه از مردم گریزان باشد.
سید فرج الله پژمان در ادامه فراز دوم از خطبه‌های نمازجمعه با تشکر از مدیرکل آب منطقه‌ای در استان و مسئول آب منطقه‌ای در بخش کبگیان در خدمترسانی به موقع قشر کشاورزی بخش گفت: آقای مصلح در رأس مدیریت استان و آقای فلاحی در بخش علیرغم فشار زیاد از همه طرف پیرو شعار سال در مدار رشد تولید با اهتمام به موضوع خدمت صادقانه بازهم مسأله لایه روبی بند انحرافی چیتاب را تقبل کردند و نگذاشتند کشت کار عقب بیافتد و مصداق مدیران شجاع و در طراز جهادی انقلابی هستند.
وی خطاب به کشاورزان و مردم شهر چیتاب در رابطه با رمپ‌گزاری شالیزار‌های منطقه خاطرنشان کرد: وقتی یک مدیرکل باتمام وجود جهت خدمت به مردم فراتر از محدوده اختیارتش جهت اعتلای خدمت به آنان گام برمیدارد چرا عده‌ای باهنجار شکنی هر سال می‌خواهند جلوی کشت را بگیرند و یا زیر بار توافقات عمومی نروند.   امام جمعه چیتاب تصریح کرد: شما مردمان متمدن، چیتاب که طایفه‌ای مشکلات طوایف دیگر را حل می‌کنید یکبار برای همیشه برای حل این مشکل تصمیم درستی بگیرید تا خدائی ناکرده مسئولی سال دیگر نیاید بگوید شما که جاده بین شالیزاری خودتان را نمی‌توانید باز کنید چرا انتظار از ما‌ها دارید بیائیم لایروبی کنیم.
امام جمعه کبگیان در پایان خطبه‌های این هفته با اشاره به مسأله نگران‌کننده آب شرب شهر چیتاب خطاب به مسئولان آبفای استانی وشهرستانی خاطرنشان کرد: انگار این مشکل آب شرب شهر چیتاب آن هم با این همه فراوانی آب خواسته یا ناخواسته نمی‌خواهد حل بشود.
وی افزود: مسئول آبفای بخش باید در هفته آینده بیاید در همین تریبون پاسخگوی مطالبات مردم باشد.
حجت الاسلام پژمان با اذعان به مشکلات فرسودگی شبکه آب شرب و کمبود نیروی آبفا در بخش ادامه داد: تا الان چندین و چندین بار هم مشکلات شبکه هم نبود نیرو به مدیران بالادست اعلام شده اما متأسفانه گوش کسی بدهکار نبوده و متضرر و کم اهمیت داده شده فقط مردم چیتاب بوده و هستند.
لازم به ذکر است در بین الصلاتین از طرف صندوق خیرین سلامت و مردم روستای صالحان از زحمات شهردار چیتاب در خدمترسانی به روستا با اهداء لوح یادبود تجلیل بعمل آمد.

-------------------------------
خبـرنگار: اسماعیل رسام
نام شما

آدرس ايميل شما

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1