تاریخ انتشار
شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۸
کد مطلب : ۴۶۲۸۴۳
کبنا گزارش می دهد؛

پاسخ گویی استاندار به مطالبات مردم در سامانه سامد/ مرکز درمان سرطان در یاسوج احداث می شود

۳
۰
پاسخ گویی استاندار به مطالبات مردم در سامانه سامد/ مرکز درمان سرطان در یاسوج احداث می شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه وبویراحمد با حضور در سامانه سامد به درخواست ها و مطالبات مردم پاسخ داد.  سید علی احمدزاده با حضور در سامانه ارتباط مردمی سامد به صورت تلفنی پاسخ گوی مطالبات مردم در حوزه های مختلف شد.
به گزارش کبنا نیوز، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز شنبه (6 خردادماه 1402) با تاکید بر حمایت از پیمانکاران گفت: پروژه های بزرگی در حوزه راه در دست اجرا است که از حوزه راه و شهرسازی می خواهم پیمانکاران این پروژه ها مورد حمایت جدی قرار گیرند چرا که هر چه در استان کار انجام شود بیشتر شاهد عمران و آبادانی خواهیم بود.
وی همچنین در گفت و گو با سرمایه گذار احداث کارخانه سیمان در شهرستان گچساران که نیازمند همکاری حوزه جهاد کشاورزی بود در تماس با مدیرکل جهاد کشاورزی گفت: افزایش تعداد کارخانه‌های سیمان در استان یک ضرورت است و اگر بتوانیم در دهدشت و گچساران این واحد بزرگ صنعتی را احداث کنیم کار ارزشمندی انجام دادیم.
احمدزاده با بیان اینکه دستگاه های اجرایی اجازه ندهند سرمایه گذاران معطل شوند و همه جانبه حمایت و همکاری داشته باشند، گفت: برخی سرمایه گذاران علی رغم اینکه زمین برای احداث پروژه به آنها اختصاص دادیم اما کاری از پیش نبردند و منتظر تسهیلات هستند اما سرمایه‌گذارانی هستند که آورده خوبی دارند که ویژه حمایت می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن هم پاسخ داد و گفت: علی‌رغم برگزاری جلسات متعدد همچنان با مشکل کمبود زمین درمرکز استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن مواجه ایم.
وی به درخواست یکی از اهالی منطقه اکبر آباد مبنی بر ترکیدگی لوله های آب شرب پاسخ داد و با تاکید بر اینکه تیم آب و فاضلاب هر چه سریعتر این مورد را بررسی و ترمیم کنند، گفت: لوله های آب شرب شهر یاسوج پوسیده هستند به همین دلیل ۳۰۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور برای بازسازی شبکه آب شرب یاسوج اختصاص داده شد.
احمدزاده با بیان اینکه فرسودگی لوله ها موجب ترکیدگی آنها شده عنوان کرد: بخشی از کار بازسازی شبکه آب شرب یاسوج در حال انجام است و بخشی هنوز مانده است اما تا زمانی که بازسازی به صورت کامل انجام نشده ترکیدگی ها باید ترمیم شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی گفت: استان فاقد مرکز درمان سرطان است بنابراین یک گروه سرمایه‌گذاری که قبلا در شهر شیراز این مرکز را احداث کردند اعلام آمادگی کردند که در شهر یاسوج مرکز درمان سرطان احداث کنند.
به گفته استاندار این گروه تجربه و سرمایه کافی را برای احداث این مرکز مهم و حیاتی در شهر یاسوج دارند لذا همه دستگاه ها با این گروه همکاری کنند تا مرکز درمان سرطان احداث شود.
احمدزاده بیان کرد: چون استان فاقد این مرکز است، بیماران سرطانی به اجبار برای درمان به شیراز ارجاع داده می شوند که هم وقت و هم هزینه زیادی را صرف می کنند و سختی های فراوانی را برای درمان بیماری متحمل می شوند.
وی عنوان کرد: اگر استان دارای چنین مرکزی شود بخشی از دغدغه بیماران رفع خواهد شد لذا راه و شهرسازی ضمن حمایت تمام قد مکان مناسبی در جهت احداث این مرکز در اختیار این گروه سرمایه گذاری قرار دهد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه در پاسخ به یکی از همشهریان که در خصوص تبعیض توسط دهیار نکاتی را ارائه کرد در تماس با بخشدار مربوطه تاکید کرد مواردی که این شهروند گزارش کرده هر چه سریعتر پیگپری و عدالت برقرار شود.
احمدزاده خاطرنشان کرد: نباید اختلافات سلیقه‌ای، مسائل سیاسی و طایفه‌ای منجر به عدم خدمات رسانی به مردم در جای جای کهگیلویه و بویراحمد شود، بنابراین تاکید می کنم خدمات دولت به طور مساوی بین همه مردم توزیع شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان در خصوص اعطای تسهیلات اشتغال سربازی با بیان اینکه بیش از ۱۷۰ نفر متقاضی دریافت تسهیلات است، عنوان کرد: این مسئله را با روسای بانک‌ها در جهت پرداخت به موقع تسهیلات پیگیری می کنیم.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی درمان سرطان مرکز درمان سرطان سامانه سامد
نام شما

آدرس ايميل شما

کارگر سیاه روز
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار تو که به قول خودت یک نیروی انقلابی هستی تا حال شده بیایی کنار یک کارگر شهرداری ازش بپرسی که چند ماه حقوق نگرفتی تو چه نیروی انقلابی هستی که چسبیدی به میز و فکر این استان نیستی .نیروی انقلابی کسی نیست جز شهید سردار دلها
Iran, Islamic Republic of
یکبار هم از مرکز استان بیرون بیا درد مردم شهرستانها راهم گوش کن مرکز جامع سرطان فقط برای یاسوج باشه پس شهرستانهای دیگه آدم نیستند بیماران اونجا آواره باشن
علمدار اسلام دوست
Iran, Islamic Republic of
بیماری سرطان دارم توانایی انجام درمان ندارم وخانه ای دارم که توانایی ساخت ان برام مقدور نیست نیاز مبرم به کمک از ریاست جمهوری را دارم
هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

هندبالی‌های کهگیلویه و بویراحمد روی دور افتخار؛ هیئت هندبال استان در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت (+ سند)

فدراسیون هندبال کشور، ارزیابی عملکردهیات‌‌های استانی در سال 1401 را در حالی اعلام کرد ...
خالص‌سازی بیشتر؟

خالص‌سازی بیشتر؟

محمد مهاجری گفت: جبهه پایداری همیشه انتخاب اصلح را مطرح می‌کند، اما این یک اصطلاح بازاری ...
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
1