تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۴
کد مطلب : ۴۶۲۴۵۸
در نشست مدیران حوزه های امتحان نهایی مطرح شد؛

بسیج همگانی تجهیزات و امکانات برای برگزاری امتحانات نهایی/ تاثیر قطعی ۴۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری/ تصحیح اوراق امتحانات نهایی به شیوه جدید

۱
بسیج همگانی تجهیزات و امکانات برای برگزاری امتحانات نهایی/ تاثیر قطعی ۴۰ درصدی امتحانات نهایی در کنکور سراسری/ تصحیح اوراق امتحانات نهایی به شیوه جدید
کبنا ؛با رویکرد نظارت بر نحوه اجرای امتحانات نهایی پایه دوازدهم در خرداد۱۴۰۲ و اهمیت و تأثیر نتایج امتحانات در سرنوشت کنکور آینده و دستور سرپرست آموزش و پرورش مبنی بر رعایت سلامت و ارتقای سطح کیفی سازوکار ارزشیابی،نشست مدیر آموزش و پرورش با مدیران اجرایی حوزه های امتحان نهایی برگزار شد.
به گزارش کبنا، مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه بر ضرورت جلب توجه افکار عمومی به منظور همراهی بیش از پیش با عوامل اجرایی تاکید کرد و گفت: از جمله امکانات و تجهیزات مورد نیاز در حوزه‌های امتحانی را نصب و راه اندازی دوربین‌های مداربسته، وجود وسایل سرمایشی و تهویه مناسب، امکانات تکثیر و مواردی از این قبیل دانست.
فاطمی زاده بر به کارگیری تمام امکانات دستگاه‌های دیگر در راستای کمک به برگزاری هرچه بهتر امتحانات نهایی بر وجود اینترنت پایدار، سیستم برق و روشنایی، پایداری آب و ذخیره سازی آن در حوزه‌های امتحانی تاکید نمود.
وی ادامه داد: تاثیر معدل در کنکور ۱۴۰۲ رشته‌های انسانی، تجربی و ریاضی به میزان ۴۰ درصد قطعی و برای رشته‌های هنر و زبان به میزان ۲۶ درصد قطعی است و تاثیر سوابق تحصیلی در کنکور ۱۴۰۳ به ۵۰ درصد افزایش خواهد یافت.
وی افزود: امتحانات نهایی سال ۱۴۰۲ ،۳۱ خرداد ماه به مدت ۱۱ روز برگزار می شود.
رضا فتاح زاده کارشناس مسئول سنجش و امتحانات گفت:از خرداد امسال، تصحیح دستی برگه‌ها به کلی جمع می‌شود و تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی در کل کشور به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
وی افزود: در تصحیح الکترونیکی، مصحح دوم، نظرات مصحح اول را نمی‌بیند و اگر اختلاف نظری بین مصحح اول و دوم وجود داشته باشد به مصحح سوم ارجاع داده می‌شود.
فتاح زاده گفت: همچنین سه نوبت، راهنمای تصحیح به سوالات ارسال می‌شود و برای مصححینی ابلاغ صادر می‌شود که مورد تایید گروه‌های آموزشی باشند. همچنین جمع نمره هر صفحه را سامانه انجام می‌دهد و نمره نهایی را هم سامانه، جمع و ثبت می‌کند.



نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1