تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۶۲۳۹۲
در گفتگو با شبکه «سی بی اس» کانادا

گروسی: احتمال احیای سریع برجام به شکل گذشته آن کم است / احتمال احیای برجام در صورت عدم همکاری ایران با آژانس هم صفر است

۰
کبنا ؛رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه در گفتگو با شبکه «سی بی اس» کانادا گفت که احتمال احیای سریع توافق هسته‌ای قدرت‌های جهانی با ایران به شکل گذشته آن کم است. گروسی احتمال احیای برجام را در صورت عدم همکاری ایران با آژانس «صفر» دانست. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در همین راستا بر لزوم همکاری «سازنده» بین نهاد تحت نظر او و تهران تاکید کرد.
به گزارش کبنا نیوز، رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز یکشنبه در گفتگو با شبکه «سی بی اس» کانادا گفت که احتمال احیای سریع توافق هسته‌ای قدرت‌های جهانی با ایران به شکل گذشته آن کم است.
به گزارش «انتخاب» به نقل از یورونیوز، وی با این حال بر لزوم حفظ تماس‌ها بین طرف‌ها برای بازگشت به میز مذاکره تاکید کرد. رافائل گروسی سفر ماه مارس خود به ایران و توافق صورت گرفته با مقام‌های ایرانی در راستای افزایش نظارت‌های آژانس را «مفید» دانست.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی افزود که این نهاد در جریان سفر وی به تهران به همه خواسته‌های خود دست نیافت اما توافق صورت گرفته با مقام‌های ایران «گامی در مسیر درست» بود.
رافائل گروسی احتمال احیای برجام را در صورت عدم همکاری ایران با آژانس «صفر» دانست. مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در همین راستا بر لزوم همکاری «سازنده» بین نهاد تحت نظر او و تهران تاکید کرد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1