تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۵۹
کد مطلب : ۴۶۲۳۹۰
کبنا گزارش می دهد؛

کسب رتبه نخست جشنواره داستان کوتاه توسط دانش آموز دهدشتی + گفتگو اختصاصی

۲
کسب رتبه نخست جشنواره داستان کوتاه توسط دانش آموز دهدشتی + گفتگو اختصاصی
کبنا ؛ آموز پایه یازدهم دبیرستان نمونه دولتی شهید ثانی دهدشت موفق به کسب رتبه نخست جشنواره داستان کوتاه استان شد.
به گزارش کبنا، در راستای اجرای عملیاتی کردن دبیرخانه راهبری درس ادبیات مسابقه داستان کوتاه در دو بخش دختران و پسران در سطح استان برگزار شد.
 در بخش پسران سید وحید سالاری مقدم دانش آموز پایه یازدهم دبیرستان نمونه دولتی شهید ثانی دهدشت توانست به مقام اول این مسابقات دست پیدا کند و به مسابقات کشوری راه یابد.
سالاری مقدم از دانش آموزان زبده و اهل قلم دبیرستان نمونه دولتی می باشد که در مسابقات مختلف صاحب عناوین مقام اول دستان کوتاه استان،مقام اول مسابقات علمی،قرائت و تحقیق،جشنواره علمی پژوهشی و مقام سوم مسابقات علمی استانی شد.
کسب این مقام ارزشمند را به فرهنگیان، دانش آموزان، مجموعه دبیرستان نمونه دولتی شهید ثانی و خانواده این دانش آموز عزیز تبریک و تهنیت می گویم و برای مسابقات آینده آرزوی موفقیت داریم.
سالاری مقدم در گفتگو با خبرنگار کبنا گفت: خبر خوبی امروز جنابعالی عرض کردید، البته داخل امتحانات نوبت مدرسه و معدل هم این چند سال نفر(۱۱ سال تحصیلی)اول بودم.
سالاری مقدم گفت: درسته که موفقیت در این گونه جشنواره ها جنبه علمی و مثبتی دارد ، ولی همه اینا اموری فرعی هستن و امر اصلی مربوط به کنکور سال آینده (۱۴۰۳) هست و باید بتونم اونجا رتبه مطلوب و ارزشمندی کسب کنم.
در پایان تصریح کرد: فقط مشتاق رویا رویی با کنکور ۱۴۰۳ هستم و با تمام تلاش در حال آمادگی رویارویی با کنکور هستم تا ببینم خدا چی میخواد.
برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه ی سوالات استاندارد مفهومی، تجزیه و تحلیل وضع موجود آموزشی،نقد و بررسی محتوای آموزشی درس های دشوار،توجه به نوآوری ها و خلاقیت های دبیران برای تعمیق یادگیری دانش آموزان،ارسال مقالات برای چاپ در نشریات و برگزاری جشنواره و مسابقات از مهمترین اقدامات دبیرخانه راهبری می باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پروژه حذف قالیباف؟

پروژه حذف قالیباف؟

مجادله جریان اصلی در مجلس به رهبری قالیباف با جریان پایداری در هفته‌های اخیر به شکل بی‌سابقه‌ای ...
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
1