تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۴۶۲۱۷۲
در ادامه سفر وزیر کشور به کهگیلویه و بویراحمد؛

دیدار خارج از برنامه وزیر کشور با مردم ده برآفتاب / ابهام درخصوص یک استخدام در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد / انتقاد مردم از قاضی زاده هاشمی

۴
۰
دیدار خارج از برنامه وزیر کشور با مردم ده برآفتاب / ابهام درخصوص یک استخدام در بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد / انتقاد مردم از قاضی زاده هاشمی
کبنا ؛وزیر کشور پس از حضور در گلزار شهدای روستای ده برآفتاب شهرستان بویراحمد، پای صحبت و درد دل مردم این روستا نشست.
به گزارش کبنا نیوز، عصر امروز چهارشنبه (20 اردیبهشت ماه 1402) احمد وحیدی پس از حضور در گلزار شهدای روستای ده برآفتاب و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، به دلیل درخواست های زیاد مردم، دقایقی را در جمع مردم حضور پیدا کرد و به صحبت های آنان گوش داد.
در این آیین، مردم از احمد وحیدی درخواست کردند که به صحبت های آنان گوش دهد و به دلیل درخواست عدیده مردم، وزیر کشور با همراهی نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کهگیلویه و بویراحمد و هیئت همراه دیداری خارج از برنامۀ سفر با مردم روستای ده برآفتاب داشت.
در این دیدار رو در رو، یکی از بزرگان روستای ده برآفتاب که یکی از مناطقی است که بیشترین شهدای استان را تقدیم انقلاب کرده، خطاب به وزیر کشور گفت که مردم این استان مظلوم هستند، که وحیدی در پاسخ گفت که با عزت ترین و باآبروترین مردم هستید.
در ادامه مردم نسبت به نبود امکانات رفاهی از جمله گاز و آب و ... انتقاد و گلایه کردند.
همچنین یکی از مردم گفت: فرزند شهید نظری از آزادگان کشور و از شهدای ما است که در آزمون استخدامی قبول شدند ولی متأسفانه از سوی مسوول فعلی بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد فرد دیگری جایگزین ایشان شد.
همچنین پس از آن رضا پارسیان نژاد مدیرکل بنیاد شهید استان رو به وزیر کشور گفت که چنین چیزی نبوده، و اینطور نیست.
یکی از فرزندان شهید نیز گفت: امروز یکی از فرزندان شهید، نخبه و اهل قلم در بنیاد شهید مرکز کشور بوده اند، در حالی که باید مدیرپروری شود ولی چرا آقای قاضی زاده هاشمی با ایشان برخورد می کنند؟ پیام ما را به ایشان برسانید، انتظار ما این است که مشکلات مرتفع شود.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

یاسوج
Iran, Islamic Republic of
والا ظاهرا فقط ده برافتاب شهید دادن برا این خاک .
سید فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
باعرض سلام وادب واحترام...لطفا بدون از مطالعه وتحقیق چیزی نگویید ...بنده به عنوان یک فرزند شهید باتوجه به تحقیقی که داشتم زمان مدیریت جناب دکتر پارسیان رتبه بنیادشهیداز ۲۸کشور به رتبه ۴ارتقاء یافته وبرخورد مدیرکل محترم و زیرمجموعه ایشان خاصه شخص مدیر کل باخانواده شهداء بسیار محترمانه وبه شدت پیگیر درخواستها وامورات تا وصول نتیجه هستند...وجود دکتر پارسیان برکرسی مدیریت بنیادشهید منشاء خیر و برکت میباشد...جهت اطلاع بنده وخانواده ام تاحالا بنیادشهیدنرفتیم وخودم پزشک متخصص میباشم واهل باشت هستم ...و نیازی هن به دموکراسی اداری ندارم یعنی بدون از نیاز نوشتم این متن را...
حسینی
Iran, Islamic Republic of
بهترین مدیر داریم خوش اخلاق و مردمی
بدون
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر پارسیان
(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

(عکس) داستان حجاب به ماراتن شیراز کشید

ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت ...
قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

قطع شبانه درختان بلوط در روستاهای دنا

مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد گفت: متخلفی که شبانه با اره موتوری ۱۵ اصله ...
بنزین دردسرساز

بنزین دردسرساز

کیفیت پایین بنزین ایران سال‌ها مورد مناقشه ارگان‌های داخلی بوده است. سازمان استاندارد ...
1