تاریخ انتشار
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۱۱
کد مطلب : ۴۶۱۹۸۱
باز هم استخدام فله ای در شرکت گاز؛

آقای بهادر، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد شفاف توضیح دهید چرا از همه جوانان بیکار نامه استخدام قبول نمی‌کنید؟

۱۶
۲
آقای بهادر، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد شفاف توضیح دهید چرا از همه جوانان بیکار نامه استخدام قبول نمی‌کنید؟
کبنا ؛شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر یکی از دستگاه‌های پر حاشیه در بحث استخدامی‌های فله‌ای بوده است.
به گزارش کبنا نیوز، در برخی دوره‌های مدیریتی در این دستگاه، استخدامی‌های فله‌ای حواشی زیادی ایجاد کرده و انتقادات افکار عمومی و رسانه‌ها را به‌وجود آورده است.
در دوره کنونی و مدیریت ریحان بهادر مدیرعامل فعلی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نیز خبر‌هایی از این دستگاه می‌رسد که موجب نگرانی مردم و افکار عمومی شده است. با وجود اینکه بار‌ها به این موضوع پرداخته شده ولی متأسفانه این روال استخدامی هنوز ادامه دارد و مدیران و نمایندگان نمی‌خواهند به مطالبه مردم در بحث استخدامی‌ها توجه کنند.  
با وجود اینکه روال استخدامی بدون ضابطه و بر اساس آشنابازی خلاف قوانین است و مسوولان نظام بار‌ها بر عدالت در استخدامی‌ها تأکید کرده‌اند اما گویا گوش کسی بدهکار نیست و کم کم این روند دارد تبدیل به فرهنگ می‌شود.
براساس اطلاعات دقیق در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افرادی به دلیل اینکه روابط و ارتباطات با سیاسیون داشته‌اند، بکار گرفته شده‌اند، گفته می‌شود این افراد از نماینده نامه استخدام گرفته‌اند و همچنین از وزارت نیرو برای بحث استخدام نامه آورده‌اند.
این روالی که قبلاً هم در این شرکت وجود داشته موجب صدمه و آسیب به اعتماد عمومی می‌شود، آقای بهادر، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد چرا به دلیل ارتباطاتی که این افراد داشته‌اند نامه از تهران آورده‌اند، اگر شرکت گاز نیرو می‌خواهد آیا نباید فرصت برابری را برای همه افراد ایجاد کند.
اگر قرار است به یک جوان فرصت اشتغال داده شود، این فرصت باید برای همه یکسان باشد و بر اساس قانون انجام گیرد. اینکه هر جوانی فقط به خاطر ارتباطات خود و آشنابازی بتواند در اداره‌ای استخدام شود خلاف قانون است. خواهش افکار عمومی این است که شفاف توضیح دهید اگر این افراد می‌توانند نامه بیاورند چرا همه افراد نتوانند چنین کاری کنند؟ چرا نامۀ همه جوانان را قبول نمی‌کنید؟ خون چه کسی رنگین‌تر است؟ چرا جوانان بیکار و تحصیل کرده نمی‌توانند در فرصتی برابر و در آزمون استخدامی با اینگونه افرادی که هنرشان آشنابازی است رقابت کنند؟ قطعاً چنین افرادی که به این طریق استخدام می‌شوند نمی‌توانند کارمند خوبی برای دولت باشند، این افراد در مراحل دیگر کاری خود نیز دست به خطا‌هایی خواهند زد. انتظار است که سازمان بازرسی و دیگر دستگاه‌های نظارتی همچون همیشه به اینگونه موارد ورود کنند و مردم را در جریان نتیجه کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: 

به‌کارگیری‌های فله‌ای؛ این بار در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار حالا جمع کن
یکی یکی دُم خروس بیرون می زنه؛آن وقت شما میای تو رو مردم نگاه می کنی و میگی
این مسائل و حق کشی های آشکار است که مردم می گویند استاندار باید برود و جز با رفتن او قانع نخواهند شد.
رحمان رحیم
Iran, Islamic Republic of
کبنا عزیز برادرخانمش/ گذاشته رئیس شرکت گاز پاتاوه باجناقش/گذاشته رئیس گازشهرستان دنا یا همون سیسخت
Iran, Islamic Republic of
مگرنبایدبرای نماینده ای که ایشون رامدیرنموده برايش رای جمع نماید
محمد
Iran, Islamic Republic of
کبنا و کمایی چرا هرکی هر چی میگه شما هم منتشر میکنی....همش میگی مدرک داریم مدرک داریم ...چرا مدارکارو منتشر نمیکنی....در ضمن تخریب جواب نمیده....آقای بهادر از بهترین مدیران استان هستند کسی نمیتونه با این کارا وجهه مردمی ایشونو ذره ای خراب کنه....
جواد
Iran, Islamic Republic of
کجاش مدیر خوبیه
حقوق
United States
۶نفرمارگون بدون ضابطه بنظرت مدرک میخواد بخدااگه قانون باسه اول //ربایداخراج وزندان بشه بعدروشنفکر ازهمین الان براش پرونده درست بشه
حسینی
ریحان بهادر مدیرعامل شرکت گاز ، اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بعنوان سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه وبویراحمد منصوب شد که پس از پیگیریهای نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و استاندار استان بعنوان مدیرعامل شرکت گاز منصوب شدند ایشان که خود از معاونین (معاون بهره برداری و رییس شرکت گاز شهرستان بویراحمد و دنا) منصوب دولت تدبیر و امید در دولت حسن روحانی بودند با چرخش سیاسی و حمایت های نماینده فعلی مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی و از بدو انتصاب بعنوان مدیرعاملی ، روسا و نیروهای منصوب به دولت قبل را ارتقا سازمانی داده و یا هنوز حفظ کرده است .
رییس جمهور انقلابی و مردمی بارها اعلام نمودند بانیان وضع موجود می بایست برکنار شوند و آیا انتصاب چنین افرادی با سیاست های دولت سازگار است؟؟؟
سعید
Iran, Islamic Republic of
بانیان وضع از الان و حالا چه جوابی دارند به مردم بدهند ،تخریب نکن جناب مهندس بهادر از نیروهای پاکدست و پای کار هستند
حسینی
United States
تعداد ۸۰ نفر راننده امداد که در سالهای گذشته غیر قانونی و بدون مجوز جذب شرکت گاز استان شدند با پافشاری آقای بهادر مدیرعامل محترم که تعداد زیادی از آنها توسط خودشان و دوران معاونت بهره برداری و رییس ناحیه یاسوج بودند جذب شدن. و سازمان بازرسی و دیوان محاسبات و بازرسی استانداری مکاتبه نمودند که می بایست از شرکت اخراج کردند که متاسفانه آقای بهادر چون اقوام ایشان ذینفع بود از نمایندگان مجلس در استان درخواست کرد که مجوز آنها را از اوجی بگیرد که مجوز آنها را گرفت که در شرکت همچنان مشغول باشند متاسفانه سیستم از وزارت معیوب است و گر نه دستگاه های نظارتی وظیفه خود را انجام دادند ضمن اینکه در مصاحبه های خبری بهادر تعداد نفرات را ۱۰۰ نفر اعلام کرده است خبر در سایت شرکت گاز استان موجود است؟؟؟
پیمان
Iran, Islamic Republic of
چون تامرادی نیستن
سعید
Iran, Islamic Republic of
وزارت نفت و شرکت ملی گاز چه ربطی به وزارت نیرو دارد که نوشته ای از وزارت نیرو نامه آورده اند
جواد
Iran, Islamic Republic of
وقتی نماینده باشه این میشه مشکلات استان از شهرداری بگیر تا استان همینجورین شما هراداره تواستان یاسوج برین یا دهدشتی یا ..
دنا کوه
Iran, Islamic Republic of
آیا میشه تعدادی راننده ده سال درشرکت گاز تحت هرعنوان کارکردند وعمر خودراسپری کردند وزحمت کشیدند امروز نسبت به جذب انها اقدام نشه قوه قضاییه سپاه واستاندا ر وفرماندار دیوان وخاصه بنیادشهید ورود کنند
حق
United States
درهمین دوره مدیریتی نماینده حدود۶نفربدون ضابطه درگازمارگون بکارگرفته کجایی عدالت علی؟ کجایی حق؟ کجایی قانون؟ کجایی نهادهای نظارتی؟ وامنیتی؟ کجایی قیامت؟
کبنا
Iran, Islamic Republic of
چرا علیرغم خبرهای متعدد کبنا نیوز شرکت گاز استان در خصوص استخدام های فله ای بیانیه یا جوابیه ایی نمیدهد ؟؟؟؟!!!
Romania
با عرض سلام و ادب خدمت همشهریان گرامی بالاخص دوستانی که به قول فرنگی ها کامنت می نویسند
اصولا هیچ استخدام صورت نگرفته که بی ظابطه یا با ظابطه باشد کمی هم انصاف به خرج دهید .
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت
که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو برو خود را باش
هر کسی آن درود عاقبت آن چیز که کشت
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1