کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

باز هم استخدام فله ای در شرکت گاز؛

آقای بهادر، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد شفاف توضیح دهید چرا از همه جوانان بیکار نامه استخدام قبول نمی‌کنید؟

16 ارديبهشت 1402 ساعت 6:11

شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در سالهای اخیر یکی از دستگاه های پر حاشیه در بحث استخدامی های فله ای بوده است.


شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد در سال‌های اخیر یکی از دستگاه‌های پر حاشیه در بحث استخدامی‌های فله‌ای بوده است.
به گزارش کبنانیوز، در برخی دوره‌های مدیریتی در این دستگاه، استخدامی‌های فله‌ای حواشی زیادی ایجاد کرده و انتقادات افکار عمومی و رسانه‌ها را به‌وجود آورده است.
در دوره کنونی و مدیریت ریحان بهادر مدیرعامل فعلی شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد نیز خبر‌هایی از این دستگاه می‌رسد که موجب نگرانی مردم و افکار عمومی شده است. با وجود اینکه بار‌ها به این موضوع پرداخته شده ولی متأسفانه این روال استخدامی هنوز ادامه دارد و مدیران و نمایندگان نمی‌خواهند به مطالبه مردم در بحث استخدامی‌ها توجه کنند.  
با وجود اینکه روال استخدامی بدون ضابطه و بر اساس آشنابازی خلاف قوانین است و مسوولان نظام بار‌ها بر عدالت در استخدامی‌ها تأکید کرده‌اند اما گویا گوش کسی بدهکار نیست و کم کم این روند دارد تبدیل به فرهنگ می‌شود.
براساس اطلاعات دقیق در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد افرادی به دلیل اینکه روابط و ارتباطات با سیاسیون داشته‌اند، بکار گرفته شده‌اند، گفته می‌شود این افراد از نماینده نامه استخدام گرفته‌اند و همچنین از وزارت نیرو برای بحث استخدام نامه آورده‌اند.
این روالی که قبلاً هم در این شرکت وجود داشته موجب صدمه و آسیب به اعتماد عمومی می‌شود، آقای بهادر، مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد چرا به دلیل ارتباطاتی که این افراد داشته‌اند نامه از تهران آورده‌اند، اگر شرکت گاز نیرو می‌خواهد آیا نباید فرصت برابری را برای همه افراد ایجاد کند.
اگر قرار است به یک جوان فرصت اشتغال داده شود، این فرصت باید برای همه یکسان باشد و بر اساس قانون انجام گیرد. اینکه هر جوانی فقط به خاطر ارتباطات خود و آشنابازی بتواند در اداره‌ای استخدام شود خلاف قانون است. خواهش افکار عمومی این است که شفاف توضیح دهید اگر این افراد می‌توانند نامه بیاورند چرا همه افراد نتوانند چنین کاری کنند؟ چرا نامۀ همه جوانان را قبول نمی‌کنید؟ خون چه کسی رنگین‌تر است؟ چرا جوانان بیکار و تحصیل کرده نمی‌توانند در فرصتی برابر و در آزمون استخدامی با اینگونه افرادی که هنرشان آشنابازی است رقابت کنند؟ قطعاً چنین افرادی که به این طریق استخدام می‌شوند نمی‌توانند کارمند خوبی برای دولت باشند، این افراد در مراحل دیگر کاری خود نیز دست به خطا‌هایی خواهند زد. انتظار است که سازمان بازرسی و دیگر دستگاه‌های نظارتی همچون همیشه به اینگونه موارد ورود کنند و مردم را در جریان نتیجه کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: 

به‌کارگیری‌های فله‌ای؛ این بار در شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد


 


کد مطلب: 461981

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461981/آقای-بهادر-مدیرعامل-شرکت-گاز-کهگیلویه-بویراحمد-شفاف-توضیح-دهید-چرا-همه-جوانان-بیکار-نامه-استخدام-قبول-نمی-کنید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1