تاریخ انتشار
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۶۱۹۴۴
آیین کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای تنگ تامرادی و سپیدار شهرستان بویراحمد؛

تمجید ویژه روشنفکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / احمدزاده: نهادهای فرهنگی به غیورمردی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با بیگانگان بپردازند / گاز به منازل 527 خانوار می‌رسد ( + تصاویر )

۲۴
۱
تمجید ویژه روشنفکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد / احمدزاده: نهادهای فرهنگی به غیورمردی مردم کهگیلویه و بویراحمد در مبارزه با بیگانگان بپردازند / گاز به منازل 527 خانوار می‌رسد ( +  تصاویر )
کبنا ؛آیین کلنگ زنی گازرسانی به روستاهای تنگ تامرادی و سپیدار در شهرستان بویراحمد با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مهدی روشنفکر_ نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون_، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی مسوولان استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز، امروز جمعه (15 اردیبهشت ماه 1402) سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_، با حضور در این آیین در منطقه تنگ تامرادی شهرستان بویراحمد، گفت: 18 روستا شامل؛ چاه پازنان، چشمه بلوطک، چشمه تاکی، چشمه سرخ برقولنگ علیا، بید برزه سفیدار، بید میدان، دو روه راجونه کاری، گوراب، مله جی آب باریک، نسه اله داد، نسه سفلی، نسه علیا، نسه محمدطاهر، نسه مذکور و نصراله، کون سرخو، کوه پهن سفلی شامل 527 خانوار و جمعیت 2 هزار و 150 نفر مشمول این پروژه گازرسانی می‌شوند.
سید علی احمدزاده با اشاره به اینکه 96 درصد خانوارهای روستایی شهرستان بویراحمد بهره مند از نعمت گاز هستند، بیان کرد: اعتبار پروژه گازرسانی روستاهای تنگ تامرادی و سپیدار 350 میلیارد ریال است و در 44 کیلومتر اجرا می شود.
تدوین هویت شهدای تنگ تامرادی و لزوم فعالیت نهادهای فرهنگی

احمدزاده در ادامه با یاد کردن از غیورمردی شهدای تنگ تامرادی در مبارزه با بیگانگان گفت: به شهدای جنگ و سمبل های مبارزه با اجانب و طاغوت کم پرداخته شده، و نهادهای فرهنگی به این موضوعات بیشتر بپردازند.
احمدزاده افزود: با توجه به اینکه منطقه تنگ تامرادی گردشگری است، نهادهای فرهنگی روی موضوع شهدای این منطقه فعالیت داشته باشند و هویت سازی ها تدوین شود و گردشگران با تاریخ منطقه آشنا شوند.
احمدزاده با اشاره به اسامی برخی از روستاها، اظهار کرد: با اعلام رضایت مردم و هماهنگی ها، اسامی ثقیل و سخت برخی از روستاها با حفظ هویت فرهنگی همان روستا، کوتاه تر شود. به این دلیل که اگر فردی یا گردشگری خارج از این استان آمد، تلفظ این نام‌ها برای آنها سخت خواهد بود.
وی افزود: گازرسانی به 18 روستای این دو منطقه خدمت مهمی است بیان کرد: جاده منطقه تنگ تامرادی با وجود اینکه منطقه گردشگری است و جمعیت بالایی دارد، نیاز به تعریض و بهسازی دارد، پروژه گازرسانی به گونه ای اجرا شود که مانع تعریض جاده نشود.
وی گفت: ادارات مختلف از جمله راهداری و بنیاد مسکن همکاری کنند و امسال برای بخشی از روستاها، پروژه گازرسانی اجرا شود.
ریحان بهادر_ مدیرعامل شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد_ نیز ضمن تقدیر و تشکر از استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا و فرماندار شهرستان بویراحمد، گفت: این منطقه صعب العبور است ولی برنامه این است که پروژه را پیش ببریم.
بهادر اظهار کرد: باقی مانده مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد که فاقد گازرسانی است به دلیل صعب العبور بودن مناطق است. انتظار ما این است که دستگاه های اجرایی از جمله منابع طبیعی، راهداری و همچنین بنیاد مسکن همکاری کنند تا بتوانیم گازرسانی را انجام دهیم.
وی بیان کرد: برای انجام پروژه گازرسانی باید طرح هادی مناطق روستایی انجام شده باشد تا بتوانیم پروژه را اجرا کنیم.
گازرسانی آرامش و رفاه را برای زنان منطقه می‌آورد
نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا نیز در آئین به طور ویژه از احمدزاده تمجید کرد و گفت: استاندار پر تلاش، فهیم و دلسوز و پای کار هستند، استقبال مردم از استاندار و تمجید آنان از نظام نیز به همین دلیل است.





مهدی روشنفکر گفت: معاون اجرایی رئیس جمهور نیز از فعالیت های استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مناطق مختلف استان تمجید و تقدیر کردند، و من هم از همینجا از زبان مردم این منطقه از آقای استاندار تشکر می‌کنم.
روشنفکر با اشاره به خدمات استاندار کهگیلویه و بویراحمد در مدت محدود یک سال اخیر گفت: کارایی و اثربخشی یک مدیر با توجه به مدت زمان، منابع و محدودیت‌ها تعریف می‌شود، در اوج تحریم‌ها و محدودیت ها در سطح ملی فعالیت استاندار قابل تقدیر است.
روشنفکر درخصوص مشکلات جاده سازی در مناطق صعب العبور گفت: یک کیلومتر جاده سازی در این مناطق به اندازه 40 کیلومتر جاده سازی در مناطق کویری هزینه بردار است، در فرصت محدودی که سکان مدیریتی در دست استاندار کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.
وی با بیان اینکه خیلی اوقات عوام از خواص جلوتر اند و بیشتر می‌فهمند به آیین استقبال مردم تنگ تامرادی از استاندار کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: در آیین استقبال از استاندار، ترسیم نعمت‌های الهی در این منطقه و خدمات نظام و تقدیر از استاندار، شعور و فهم مردم منطقه تنگ تامرادی را می رساند.
روشنفکر در ادامه به ناامنی‌ها در دوران طاغوت اشاره کرد و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی تفنگ و فشنگ را از ما گرفت، به کشتارها خاتمه داد، امنیت ایجاد کرد و اکنون با گاز رسانی به بیش از 500 خانوار، نعمت را به این منطقه می‌آورد.
وی گفت: گازرسانی آرامش و رفاه را به منطقه می آورد، زنانی که اره به دست مجبورند منابع طبیعی را از بین ببرند و زحمت زیادی را متحمل می شود، برچیده می شود.
روشنفکر بیان کرد: با نماینده مردم نورآباد استان فارس و استاندار کهگیلویه و بویراحمد جلساتی برگزار می شود و در خصوص جاده کشی در این منطقه هماهنگی و برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر این استاندار زحمت کش فهیم مردمی و پای کار و انقلابی
سپیدار
Iran, Islamic Republic of
دوتا نکته
سر جمع ۵ نفر نیامد به استقبال نماینده
هرکسی را روشنفکر تعریفش داد یک برنامه ای برایش دارد
دردمند
Iran, Islamic Republic of
اخ سی دولت مردمی و معاون سابق شرکت گاز الان وابیه رییس بویراحمد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
آخ و بخت عسکر
پوپولیستها
صالحی
Iran, Islamic Republic of
برا استاندارمزاحمت ایجادنکن ومانع تراشی نکن تمجید پیشکش خودت واون مدیران ناکارآمدی به استاندارتحمیل کردی وآبروی استان را زیرسوال بردن بخصوص عزتحواه
Iran, Islamic Republic of
آقای نماینده کارشما مثل پیام بازرگانی پفک است زمین زمان همراهت باشه کارت تمام است ما فریب ندانم کاریت را دیگر نمی خوریم
Iran, Islamic Republic of
بروسیلاریسون تنگ نار آخ وبخ مردم باسوج دنا مارگون که نمابنده ندارد
دنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار و بهادر
این مردم شایسته بهترین ها یند
ایران
Iran, Islamic Republic of
خودت می دانی پایان عمر مجلسیت است روشنت را ندیدیم کورنابینایمان کردی
دلی گردو
Iran, Islamic Republic of
خداحافظ آقای روشنفکر پشیمان به خودم که رای به شما دادم
الله
Iran, Islamic Republic of
خدای من را ببخش که رای روی تعصب دادم حالا فهمیدم چندسال به عقب گرد شدیم
Iran, Islamic Republic of
کسی که روشنفکر ازش تمجید میکنه دیگه تکلیفش مشخصه تمام تصوراتم راجب استاندار خراب شد😂😂😂
Iran, Islamic Republic of
به امید پیروزی مجدد دکتر روشنفکر
Romania
به خدا فقط به خاطر رای مردم هستید .میزان رضایت از استاندار و نماینده مجلس پایین هست.
United States
یکی نیست بگه خودت به چه دردی میخوری که از استاندار از خودت بدتر تمجید میکنی
آخ و بخت ای استان فلک زده که تو نماینده شی و این آقا استاندارش
United States
کسی میدونه چرا اینقد سردبیر سایت کبنا گوش گیر حوزه استاندار شده
ولی واقعا هزینه ها رفته بالا باید بنده خدا یه طوری بتونه سایت رو اداره بکنه
علی
Iran, Islamic Republic of
باز هم دکتر روشنفکر بنازم خدمت ادامه دارد به کوری چشم بدخواهان ندای وحدت پیشتاز در خدمت رسانی و محرومیت زدایی.
Iran, Islamic Republic of
خدایی یکی از مردم اونجا نمی بینیم
این ها که همین بستگان آقای نماینده و استاندارند که با خودشون برده اند و البته به اسم مدیر و مسئول؛کمبود محبت دارند.می دانند که عملکرد قابل توجهی ندارند.
هر از گاهی یه مصوّر سازی هم می کنند.
بندر
Iran, Islamic Republic of
روشنفکر هیچ کاری برای ایل نکردی و نخبگان ایل را هم منزوی کردی این دوره ثبت نام نکنی به به نفعته
Iran, Islamic Republic of
شما اگر عملکرد داشتید که پروژه هایی که در دولت های قبل ۹۹ درصد پیشرفت کاری داشتند و یک درصد هنوز در زمان شما تکمیل نشده را افتتاح می کردید.
Iran, Islamic Republic of
حالا به قول خودشون یه شویی برگزار کردند و حرفی زدند؛مطئمنم که عمرسیاسی هر دو به آغاز طرح هم در استان نخواهد رسید.مردم خیلی زرنگ تر از این حرفا هستند.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی روشنفکر در پیگیری و اجرا طرحهای محرومیت زدایی بیشترین خدمت را به مردم داشتند انصافا دور قبل به او رای ندادم ولی این دور با جان و دل حمایتش می ‌کنم
پاتاوه
United States
دو دقیقه نمیتواند حرف بزند
Iran, Islamic Republic of
هزاران درود به انسانهای بی ادعا،درود بر دکار خوبیها احمدزاده
برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1