تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۵
کد مطلب : ۴۶۱۸۲۴
 معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

آغاز رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد درآستانه هفته معلم

۱
آغاز رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر کهگیلویه و بویراحمد درآستانه هفته معلم
کبنا ؛ معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: در آستانه بزرگداشت هفته معلم مسابقات ورزشی دختران متوسطه اول کهگیلویه وبویراحمد با حضور ۱۷۰ دانش‌آموز ورزشکار برگزار شد.
به گزارش کبنا، فرشید کرمی روز یکشنبه در آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی در سالن "پوریای ولی" یاسوج اظهار کرد: مسابقات ورزشی دختران متوسطه اول دانش‌آموز استان در رشته‌های "هندبال"، "بدمینتون" و "تنیس روی میز" از امروز آغاز و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.
کرمی به انتخاب ۷۰۰ دانش‌آموز متوسطه اول دختران و پسران در رشته‌های مختلف ورزشی از تمامی شهرستان‌های استان اشاره کرد و ادامه داد: مابقی منتخبان رشته‌های ورزشی دانش‌آموزان متوسطه اول استان به نوبت آغاز و تا ۲۰ خرداد پایان می‌یابد.
وی به محدودیت مکان و فضا‌های ورزشی اشاره کرد و گفت: در مرحله اول به دلیل محدودیت‌ها، رقابت های۱۷۰ دانش‌آموز دختر را آغاز کردیم که در هفته‌های آینده باقی رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان و دختران متوسطه اول را برگزار می‌کنیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش یادآور شد: منتخبین این دوره از رقابت‌ها بر اساس رشته‌ها به مسابقات کشوری راه یافته و در تابستان امسال در استان مشخص شده، به رقابت می‌پردازند.
کرمی به فرصت فراهم شده برای بروز استعداد‌های ورزشی برای همه دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: منتخبین ما از شهرستان‌های مختلف استان هستند اگرچه هر کدام از دانش‌آموزان صرفاً در یک رشته ورزشی حق شرکت دارد.
به گزارش ایرنا، استان کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت، هشت شهرستان و۱۷ بخش و یکهزار و ۶۷۰ روستای دارای سکنه و حدود ۱۷۲ هزار دانش‌آموز و بزرگسال و در بیش از ۳۰۱۸باب آموزشگاه زیر نظر ۱۴ هزار نفر معلم تحصیل می‌کنند که از این تعداد دانش‌آموز، ۱۲هزار در پیش دبستانی و مهدکودک استان حضور دارند.
از کل دانش‌آموزان استان، ۴۹ درصد از آن‌ها را دختران و ۵۱ درصد را پسران تشکیل می‌دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

برنده بازار خودرو کارکرده چه کسی است؟

نمایندگان مجلس یک روز بعد از استیضاح فاطمی‌امین، وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت به لایحه ...
شوخی با ماشه

شوخی با ماشه

در حالی بیشتر تحلیلگران از سیاست دولت بایدن ناظر بر «نه توافق، نه بحران» می‌گویند که ...
50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

50 نفر در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد استخدام می‌شوند

مجوز استخدام 50 نفر نیروی انسانی در بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد اخذ شد.
1