کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

گلایه مندی شهروندان یاسوجی از نبود مرغ

4 ارديبهشت 1402 ساعت 13:26

مرغ در بازار یاسوج نایاب شده و شهروندان از این وضعیت گلایه مند شده اند.


مرغ در بازار یاسوج نایاب شده و شهروندان از این وضعیت گلایه مند شده اند.
به گزارش کبنانیوز، امروز دوشنبه (4 اردیبهشت ماه 1402) با سر زدن به مرغ فروشی ها در بخشی از بازار یاسوج متوجه نبود مرغ گرم در بازار می شوید.
فروشندگان علت این نایاب شدن را گران شدن مرغ می دانند. یکی از فروشندگان در این خصوص گفت: قیمت مرغ را بالا برده اند، ما هم نخریده ایم، می خواهند قیمت را بالا ببرند.
مرغ گرم در طول سال گذشته تاکنون از قیمت 40 هزار تومان تا 70 هزار تومان در نوسان بوده است، و غالب مردم به دلیل گران بودن مرغ به خرید مرغ منجمد روی آورده اند. در واقع قیمت مرغ کیلویی 70 هزار تومان گران است، و اینکه در سال جدید قیمت ها دستخوش تغییر شود، در توان و طاقت مردم نیست که مرغ را با قیمت های بالاتر از این بخرند.
یکی از شهروندان گفت: بازرگانی به نبود مرغ در بازار ورود کند، چرا دوباره می خواهند قیمت را بالا ببرند، چرا نظارتی نیست و هر کسی هر کاری می خواهد می کند؟
چندی پیش رئیس سازمان جهاد کشاورزی در خصوص قیمت مرغ منجمد در یاسوج گفت که به دلیل پایین بودن قیمت، مرغ ها در یاسوج قاچاق می شود، با این حال، به گزارش کبنانیوز، مرغ گرم همچنان روی قله های قیمتی است، آقای معتمدی پور مرغ کیلویی 70 هزار تومان ارزان است که مرغداری ها قصد بالا بردن قیمت ها را دارند؟


کد مطلب: 461489

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461489/گلایه-مندی-شهروندان-یاسوجی-نبود-مرغ

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1