تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۴۶۱۲۹۱
با حضور مسوولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد

۰
بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد
کبنا ؛اولین جلسه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد چهارشنبه (1402/01/30) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل بنیادمسکن، مدیر عامل برق استان، مدیر عامل آب و فاضلاب، مدیر کل امور روستایی، مدیر عامل آب منطقه‌ای، مدیر عامل شرکت گاز استان و مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.
عیسی شهامت_سرپرست معاونت عمرانی استانداری_ در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از خدمات فرمانداری گفت: هدف از تشکیل جلسات این است که ما وظیفه نظارت داریم و نتیجه این کار عملکرد بهتر دستگاه‌هاست و هدف دیگر شناخت مدیران پای کار و غیرپای کار است. تعامل بین بخشداران به عنوان صف مقدم کار، فرمانداران و مدیرکل در همین جلسات است.
شهرام مهدوی_ فرماندار بویراحمد_ در این نشست گفت: ما به عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان باید هم پاسخ‌گوی دولت باشیم و هم مردم در حوزه حکمرانی شهرستان. پس در این جلسه  همه ما مدیران باید مأموریت خود را بررسی کنیم نقاط مثبت و منفی پروژه‌ها را بشناسیم و جهت عملکرد بهتر همه با هم تلاش کنیم.
فرماندار بویراحمد افزود: بر اساس مصوبات این جلسه و پیگیری‌های خود فرمانداری از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تمام پروژه‌های راکد و نیمه فعال که در سال ۱۴۰۱ کدگذاری شده بود رسماٌ شروع خواهد شد.

بر اساس اعلام فرماندار بویراحمد تاکنون ۶۶درصد اعتبارات شهرستان واصل شده است و از اول اردیبهشت ماه فعالیت های اجرایی دستگاهای عمرانی در شهرستان شروع خواهد شد.
از جمله مشکلاتی که در این جلسه بررسی شد؛ راه‌های روستایی، گازرسانی به روستاها، جاده‌های اصلی و فرعی ،طرح‌های هادی روستایی، نقاط حادثه خیز، آب رسانی‌ها جاده‌های عشایری، ورودی‌های شهر یاسوج و... بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1