کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان استانی و شهرستانی انجام گرفت

بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد

30 فروردين 1402 ساعت 19:29

اولین جلسه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد چهارشنبه 1402/01/30 در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، عیسی شهامت _سرپرست معاونت عمرانی_، مدیر کل بنیادمسکن، مدیر عامل برق استان، مدیر عامل آب و فاضلاب، مدیر کل امور روستایی، مدیر عامل آب منطقه‌ای، مدیر عامل شرکت گاز استان و مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.


اولین جلسه گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد چهارشنبه (1402/01/30) در سالن جلسات فرمانداری شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مدیر کل بنیادمسکن، مدیر عامل برق استان، مدیر عامل آب و فاضلاب، مدیر کل امور روستایی، مدیر عامل آب منطقه‌ای، مدیر عامل شرکت گاز استان و مدیران استانی و شهرستان برگزار شد.
عیسی شهامت_سرپرست معاونت عمرانی استانداری_ در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از خدمات فرمانداری گفت: هدف از تشکیل جلسات این است که ما وظیفه نظارت داریم و نتیجه این کار عملکرد بهتر دستگاه‌هاست و هدف دیگر شناخت مدیران پای کار و غیرپای کار است. تعامل بین بخشداران به عنوان صف مقدم کار، فرمانداران و مدیرکل در همین جلسات است.
شهرام مهدوی_ فرماندار بویراحمد_ در این نشست گفت: ما به عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان باید هم پاسخ‌گوی دولت باشیم و هم مردم در حوزه حکمرانی شهرستان. پس در این جلسه  همه ما مدیران باید مأموریت خود را بررسی کنیم نقاط مثبت و منفی پروژه‌ها را بشناسیم و جهت عملکرد بهتر همه با هم تلاش کنیم.
فرماندار بویراحمد افزود: بر اساس مصوبات این جلسه و پیگیری‌های خود فرمانداری از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تمام پروژه‌های راکد و نیمه فعال که در سال ۱۴۰۱ کدگذاری شده بود رسماٌ شروع خواهد شد.

بر اساس اعلام فرماندار بویراحمد تاکنون ۶۶درصد اعتبارات شهرستان واصل شده است و از اول اردیبهشت ماه فعالیت های اجرایی دستگاهای عمرانی در شهرستان شروع خواهد شد.
از جمله مشکلاتی که در این جلسه بررسی شد؛ راه‌های روستایی، گازرسانی به روستاها، جاده‌های اصلی و فرعی ،طرح‌های هادی روستایی، نقاط حادثه خیز، آب رسانی‌ها جاده‌های عشایری، ورودی‌های شهر یاسوج و... بود.


کد مطلب: 461291

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/461291/بررسی-پروژه-های-عمرانی-شهرستان-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1