تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۴۶۱۲۷۹
کبنا گزارش می دهد؛

بررسی پروژه‌های عمرانی شهرستان بویراحمد/ فرماندار بویراحمد: 66 درصد اعتبارات واصل شد

۱
کبنا ؛نشست بررسی پروژه‌های شهرستان بویراحمد با حضور مدیران استانی برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر روز چهارشنبه (30 فروردین ماه 1402) دومین نشست بررسی پروژه های شهرستان بویراحمد با حضور فرماندار بویراحمد، شهامت سرپرست معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بنیاد مسکن استان، مدیرعامل شرکت برق استان، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، مدیرکل امور تعاون روستایی، مدیرعامل آب منطقه‌ای استان، مدیرعامل شرکت گاز استان و دیگر مدیران استانی و شهرستانی در سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
بهار و تابستان بویراحمد در سال۱۴۰۲ کارگاه عمرانی خواهد بود
عیسی شهامت_ سرپرست معاونت عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد_ در ابتدای این جلسه ضمن تشکر از خدمات فرمانداری گفت: هدف از تشکیل جلسات این است که ما وظیفه نظارت داریم و نتیجه این کار عملکرد بهتر دستگاه‌هاست و هدف دیگر شناخت مدیران پای کار و غیرپای کار است.
بخشداران شهرستان بویراحمد از کند بودن و گاهی راکد بودن برخی از پروژه‌ها گلایه داشتند که سرپرست عمرانی استانداری از مدیران خواستند که هر چه زودتر پروژه‌های عمرانی خود در شهرستان بویراحمد را در فصل بهار و کمتر از دو هفته دیگر شروع کنند.
شهرام مهدوی_ فرماندار بویراحمد_در این نشست گفت: ما به عنوان نماینده دولت در سطح شهرستان باید هم پاسخ‌گوی دولت باشیم و هم مردم در حوزه حکمرانی شهرستان. پس در این جلسه همه ما مدیران باید مأموریت خود را بررسی کنیم نقاط مثبت و منفی پروژه‌ها را بشناسیم و جهت عملکرد بهتر همه با هم تلاش کنیم.
عیسی شهامت در ادامه بیان کرد: تعامل بین بخشداران به عنوان صف مقدم کار و رویارویی با مردم همچنین فرمانداران با مدیران کل باید در جایی استارت بخورد که بهترین جا همین جلسات است که می‌تواند این ارتباطات را قوت ببخشد
شهرام مهدوی‌مطلق_ فرماندار بویراحمد_ با گلایه از برخی دستگا‌هاً و مدیران کل در موضوع اعتبارات ملی گفت: در بحث اعتبارات ملی، بنده به عنوان فرماندار یا حوزه فرمانداری و شهرستان اطلاعاتی از اعتبارات نداریم که به عنوان مثال در حوزه فلان دستگاه اجرایی در سطح شهرستان بویراحمد چه مقدار اعتبار ملی تخصیص داده شده و برای کجا تخصیص داده شده است.
وی افزود: همه ما در ظرفی به نام دولت و نظام جمهوری اسلامی داریم کار می‌کنیم که نتیجه عمل و گزارش و آمار و ارقامی که بیان می‌کنیم را مردم باید احساس کنند.
فرماندار بویراحمد خاطر نشان کرد: از اردیبهشت سال ۱۴۰۲ تمام پروژه‌های راکد و نیمه فعال که در سال ۱۴۰۱ کد‌گذاری شده بود رسما شروع خواهند شد
بر اساس اعلام فرماندار بویراحمد تاکنون ۶۶درصد اعتبارات شهرستان واصل شده است و از اول اردیبهشت ماه فعالیت‌های اجرایی دستگا‌های عمرانی در شهرستان شروع خواهد شد.
از جمله مشکلاتی که در این جلسه بررسی شد؛ راه‌های روستایی، گازرسانی به روستا‌ها، جاده‌های اصلی و فرعی، طرح‌های هادی روستایی، نقاط حادثه خیز، آب‌رسانی‌ها، جاده‌های عشایری، ورودی‌های شهر یاسوج و... بود.
نام شما

آدرس ايميل شما

م ف
Romania
خروجی نشست بررسی پروژه های بویراحمد نهایتا فرمالیته و سرهم کردن کارها
Iran, Islamic Republic of
خدایی دارند به چه چیزی نگاه می کنند
یکی نمیدونه فکر میکند اینها چیزی بارشون هست
Iran, Islamic Republic of
نماینده ضعیف منجر به نیروی ضعیف می شود
Iran, Islamic Republic of
اگر نماینده ما قوی بود
اگر نماینده ما حسود نبود
اگر نماینده ما تنگ نظر نبود

هیچکدام از این آقایان اینجا نبودند
.....
تیمور
Iran, Islamic Republic of
اخ سی مدیراندو نبش و چند نبش
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ریس اداره برق شهرستان بویراحمد
روشنایی بلوار و خیابان ها خاموش
مراجعه به ایشان در هر زمانی فقط اقرار به نبود اعتبار
کی اعتبار دارد خدا میداند
اشنا
Iran, Islamic Republic of
مهندس دیودیده گفت:.............
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1