تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۱۲
کد مطلب : ۴۶۱۲۳۶
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد:

خاک مرغوب سرفاریاب در جایی مخفیانه دپو می‌شود / گرانی در بازار کهگیلویه و بویراحمد ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است / ناگفته‌های زیادی داریم که با رئیس جمهور بزنیم

۱۰
۲
خاک مرغوب سرفاریاب در جایی مخفیانه دپو می‌شود / گرانی در بازار کهگیلویه و بویراحمد ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است / ناگفته‌های زیادی داریم که با رئیس جمهور بزنیم
کبنا ؛رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.
کیانی باوند_ رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، عصر امروز (سه شنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۲) در جلسه شورای اسلامی استان ضمن گلایه شدید از عدم حضور مدیرانی که برای حضور در این جلسه دعوت شده بودند، اظهار داشت: باید عدم حضور مدیران دعوت شده به جلسه شورای اسلامی به صورت مکتوب مشخص شود.
وی با اشاره به سفر دور دوم رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: ناگفته‌های داریم که در سفر ریاست جمهوری آن را با صدای بلند بیان خواهیم کرد.
باوند با بیان اینکه در مقابل مردم سرافکنده هستیم، افزود: یک سال فریاد زدیم ومکاتبه‌های متعددی کردیم، اما با وجوداین تلاش‌ها و رایزنی‌ها شورای اسلامی استان مشکل ساختمان دارد و هنوز برای تشکیل جلسه بدون فضا ومکان مناسب هستیم.
وی تصریح کرد: قول و وعده‌های مسوولان به شورای اسلامی استان دیگر حنایی ندارد و ما خواستار عملی کردن تمام وعده‌ها هستیم.
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه وبویراحمد تأکید کرد: ما شرمنده مردم هستیم. ساختمان شورای اسلامی استان در شأن جایگاه شورا نیست. از قول و وعده‌ها عبور و عمل کنید.
باوند در ادامه پیشنهاد داد که درسفر دور دوم ریاست جمهوری بنری خطاب به رئیس جمهور بنویسیم که مسوولان نه به فکر شورا هستند و نه حرف آن‌ها را می‌شنوند. اینگونه رفتار با شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در هیچ استان دیگری مشابه ندارد. مسوولان به ما قول دادند و به هیچ کدام ازقول‌هایشان عمل نکردند.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به وضعیت بازار گریزی زد و گفت: گرانی در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد سر به فلک کشیده است و به نظر می‌رسد گرانی ناشی از روزمرگی مدیران مربوطه است.
وی افزود: مردم قدرت خرید ندارند و برخی از مسوولان مربوطه هم پاسخگو نیستند. انتظار داریم نهاد‌های نظارتی به این مسأله ورود کنند.
باوند گفت: افزایش قیمت شن و ماسه مردم را نگران کرده و علی رغم تأکید همه بزرگان استان و با وجود اینکه مسکن سیاست اصلی دولت است، باز هم قیمت مصالح ساختمانی به ویژه قیمت شن و ماسه افزایش پیدا کرده است.
باوند وضعیت راه‌ها را نگران‌کننده دانست و گفت: هر روز در برخی از جاده‌های استان به دلیل نبود ایمنی کافی و نقاط حادثه خیز شاهد تصادفات هستیم و برای رفع نقاط خطرناک جاده باغچه سادات ۵۰ میلیارد تومان تخصیص داده شد که هنوز بلاتکلیف مانده است.
وی عدم توجه به مناطق محروم را علت مهاجرت‌های بی‌رویه دانست و گفت: بیمارستان شهرستان چرام سال‌ها است که هنوز تکمیل نشده و باید در روند ساخت آن تسریع شود و باعث شده که مردم هر روز مسافت‌های زیادی را برای درمان طی کنند.
وی گفت: پروژه جاده «دمه» شهرستان چرام تعطیل شده و پیمانکار ر‌ها کرده است. پروژه ورزشگاه سرفاریاب وضعیت اسفباری دارد و هیچ اعتباری ندارد.
وی افزود: وضعیت جاده دهستان پشته زیلایی چرام اسفبار است و امکان تردد رفت و آمد دو خودرو در این جاده وجود ندارد. عدم آنتن دهی در منطقه پشته زیلایی نیز از دیگر مشکلات مردم این منطقه است.
وی افزود: پل سرفاریاب مابین تیرآبگون و دره لیر بعد از ۲۰ سال بدون هیچ کاری ر‌ها شده است.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گلایه شدید از بانک‌ها، گفت: در سال ۱۴۰۱ یک مورد وام مسکن در سطح شهرستان چرام پرداخت نشده است.
باوند در ادامه از غارت خاک مرغوب سرفاریاب خبر داد و گفت: کلاه جدیدی بر سر سرفاریاب رفته، متأسفانه کامیون‌ها را از دهدشت می‌فرستند و خاک‌ها را بارگیری می‌کنند و در جایی مخفیانه آن را دپو می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

خانه تکانی
Iran, Islamic Republic of
آقای ریس شورا خودت حضرت عالی بهتر در جریانی این روزمرگی و درهم ریختگی نظارتی در استان می باشید این استانک نیاز به خانه تکانی اساسی دارد این استان تا زمانی این تفکر منحوس برآن حاکم شده دیکر روی پیشرفت و آرامش و توسعه را به خود نخواهد دید عده ای قلیل بازی را شروع کردن که به راحتی مردم جامعه حتی نمایندگان استان را بازیچه حربه های خود کرده اند خود نمایندگان هم خبر ندارند برای چه چیزی شدند ابزار افراد به ظاهر زیرک
این استان با این افراد هر روز گسل اقتصادی، طایفه گرایی، تخریب ،پرونده سازی و ......آن عمیق تر خواهد شد تا اینکه همشون باهم غرق خواهند شد
Iran, Islamic Republic of
خواهش می کنیم از مسولین نظارت کنند گرانی داخل یاسوج بیداد می کند ما قدرت خرید ی کیلو میوه را نداریم
افشین یاورپور زیلایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جنابعالی .به نحو احسن مشکلات را بیان نمودی.
Iran, Islamic Republic of
اقای باوند اول دپو معدن فسفآت تو مسیر اصفهان دپو میشود نگران نباش ما که بخیل نیستیم زخمتش برا ما رحمتش برا اصفهان
Iran, Islamic Republic of
بابا بی حیال فکری به حال وضعیت نابسامان شهر کن

اگر همه مسئولین کشور وظایف خود را درست یاد می گرفتند و به جای دخالت در سایر امور عملکرد حوزه کاری خود را ارایه می نمودند الان وضعیت ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد اینگونه نبود.
دوست عزیز شورای شهر وظایفی دارد که در قانون مشخص شده است و جنابعالی با توجه به وضعیت نابسامان شهر وظایف خود را درست انجام نداده ای!!! چرا؟؟؟
یاد میگرفتند که وظایف خود را درست انجام
Iran, Islamic Republic of
ما خیری از این مسعولان و دولت ندیده ایم زیر پا داریم له میشویم گرانی کمرمان را شکسته
Iran, Islamic Republic of
از بقیه جاهای استانم بگو مرد مومن
Iran, Islamic Republic of
آب استان زیبایی استان کهگیلویه ازبین می‌بریم خلاف نیست طبیعت آینه نه یکی بیاد زمین پدری خراب کنه برای سنگ ساخت ساز استان نه دوست من
بی طرف
Iran, Islamic Republic of
این مطالبی که ایشان فرمودند بسیاریش در حیطه مسئولیت و اختیار شورا ها نیست.
گر حکم شود که هرکس خلاف کرد باید پاسخگو باشد،ایشان هم به دلیل جوسازی و دخالت در اموری که مربوط به او نیست باید پاسخگو باشد.
یونسعلی
Iran, Islamic Republic of
سلام به ریاست محترم شورای اسلامی استانمان شما که گریزی به همه مشکلات استان تا حدودی زدی آقای بلوند از حوزه گچساران ومشکلاتش نگفتی آیا این منطقه جز استان نیست اگر هست که سرمایه استان در گچساران چرا از تونل گچساران دیل وچرام ودهدشت نگفتی چرا از باغات دیمی وقدیمی کوه دیل که بیش هزار هکتار هست وهزار کشاورز منتظر آزاد سازی هستند نگفتی چرا از آب سد کوثر برای باغات آبی دیل پارو نگفتی وقتی از مشکلات کامل آستانت اطلاع نداری چطوری میخواهی مدیران استانی با شما هماهنگ باشند همانطور که اطلاع دستهای در کارند که حتی حرف ریاست جمهوری را بها نمیدهند مثل رتبه بندی معلمان مثل ماده 10 کارکنان وبازنشتگان نفتی وقتی بعداز سالها هنوز شورای اسلامی استانمان جا و مکانی مناسب ندارد خدا به فریاد ما مردم این استان برسد من روستای دیل گچساران این مطالب را میزنم شماکه دست راست استاندار هستی بودجه استان در مرکز استان تلاش نکرده آید باید بعضی از مدیران بوجه این مردم برگشت بدهند به پایتخت درست است من نه سیاسی هستم و نه سواد کافی اما میدانم قبری که شما روی آن گریه می‌کنی کسی در آن نیست اگر میتوانید به فکر جایگزینی بعضی از مدیران نا کار آن باشید تا استان آباد گردد وسلام ارادتمند همه خوانندگان عزیز وشما یونسعلی حسنعلی پور 09927081326
سقوط صدام؛ بیست سال بعد

سقوط صدام؛ بیست سال بعد

20 فروردین روزی است که صدام سقوط کرد. او چرا سقوط کرد عراق پس از صدام روزگار بهتری دارد....
ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

ویدیو / پویانفر، مداح: اگر کسی احساس می‌کند جای اشتباهی نشسته است خودش کنار رود

انتقادات پویانفر مداح در سحرگاه ۲۱ماه رمضان: امیدوارم امر به معروف در سطوح بالا انجام ...
زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

زنان و دخترانی که با حجاب‌های گوناگون به مراسم «احیا» رفتند/ عکس

اعتماد نوشت: برخی از کاربران شبکه‌های فضای مجازی با انتشار تصاویری از مراسم شب احیا ماه ...
1