تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۰۲
کد مطلب : ۴۶۱۰۸۷
کیهان منتشر کرد
خوش خدمتی عبدالحمید به موساد در روز قدس
۰
کبنا ؛عبدالحمید اسماعیل زهی در ادامه خوش خدمتیهایش به رژیم رو به زوال صهیونیستی، خواستار به رسمیت شناختن این رژیم اشغالگر و سازش با آن شد!
به گزارش کبنا، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: دیروز در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی مردم در روز قدس بود، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در سخنانی گفت: به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودیها صلح کرد(!)
وی بدون اشاره به فتح قلعه خیبر، انجام چند جنگ با یهودیان خیانتکار و تاراندن آنها از اطراف مدینه به دستو.ر پیامبر اعظم(ص) گفت: در اسلام اعتدالی، افراطگرایی و تنگنظری جایی ندارد. بنده در گذشته مطلبی بیان کردم که در دین اسلام قرائتهای مختلفی وجود دارد و بهترین قرائت «اسلام اعتدالی» است و اعتقاد ما به اسلام اعتدالی و دوری از افراط و تفریط است. در تمام ادیان؛ یهودیت و مسیحیت افراط و تفریط بوده و در دین اسلام هم بعضی از مسلمانان گرفتار افراط و تفریط هستند، اما قرائت اسلام اعتدالی همان روش درست است.
وی افزود: اسلامی که آنحضرت صلیاللهعلیهوسلم آوردند در آن افراط و تفریط نبوده است. اسلامی که قرآن مطرح کرده اسلام اعتدالی است. تندروی و افراطگرایی در اسلام درست نیست و به اسلام و مسلمانان در تمام جهان ضربه زده است. تندروی به یهودیت و یهودیها ضربه زده است. ما به یهودیها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیدهاند توصیه میکنیم که اعتدال و میانهروی را اختیار کنند و هیچکسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است.
این سخنان در حالی است که عبدالحمید در گذشته به اشغالگری صهیونیست ها اذعان داشته و بنابراین دعوت به صلح و سازش با غصب کنندگان سرزمین فلسطین (آن هم در روز قدس) هیچ معنایی جز پادویی برای سرویس جاسوسی موساد ندارد.
وی بهمن ۱۴۰۱ نیزضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت خواستار صلح با اسرائیل شده بود.وی گفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینیها به یک حکومت مستقل برسند.»
این اظهارات سخیف در حالی است که عبدالحمید در گذشته بارها بر مبنای واقعیتهای غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین اشغال شده فلسطین می پردازد، معرفی کرده و همچنین صهیونیسم جهانی را بنیانگذار امپریالیسم در جهان معرفی کرده است.
بدینترتیب باید از این مفتی مذبذب پرسید آیا در اظهارات اخیر، بر اساس احکام اسلام ناب محمدی (ص) حکم میکند که یهود را بدترین و شدیدترین دشمنان میداند، یا بر اساس اسلام آمریکایی و اسلام اسرائیلی که بهائیت را تحت پوشش قرار داده و اتفاقا عبدالحمید هم از همان بهائیان حمایت میکند؟!
گفتنی مواضع آمریکایی و صهیونیستی عبدالحمید مورد اعتراض بسیاری از علمای اهل سنت قرار گرفته است.
یادآور میشود وی که تا همین اواخر آموزش زنان را مشروط به ایجاد تفکیک جنسیتی میکرد، حجاب را امری واجب میدانست، بیرون رفتن زنان را منوط به آویختن برقع میکرد، گوش دادن بدون ضرورت به سخنرانی زنان برای مردان را جایز نمیدانست و طالبان را گروهی ریشهدار تلقی میکرد که از حمایتهای مردمی برخوردار است و برای آنان آرزوی نصرت داشت، ناگهان پای زنان بیحجاب را به مسجد مکی باز کرده و از پروژه صهیونیستی- آمریکایی کشف حجاب (عفاف زدایی از بانوان ایران) حمایت کرد.
به گزارش کبنا، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: دیروز در حالی که سراسر شهرهای کشورمان و بسیاری از کشورهای مسلمان منطقه شاهد تظاهرات ضد صهیونیستی مردم در روز قدس بود، امام جماعت مسجد مکی زاهدان در سخنانی گفت: به فکر نابودی دیگران نباشید، پیامبر با یهودیها صلح کرد(!)
وی بدون اشاره به فتح قلعه خیبر، انجام چند جنگ با یهودیان خیانتکار و تاراندن آنها از اطراف مدینه به دستو.ر پیامبر اعظم(ص) گفت: در اسلام اعتدالی، افراطگرایی و تنگنظری جایی ندارد. بنده در گذشته مطلبی بیان کردم که در دین اسلام قرائتهای مختلفی وجود دارد و بهترین قرائت «اسلام اعتدالی» است و اعتقاد ما به اسلام اعتدالی و دوری از افراط و تفریط است. در تمام ادیان؛ یهودیت و مسیحیت افراط و تفریط بوده و در دین اسلام هم بعضی از مسلمانان گرفتار افراط و تفریط هستند، اما قرائت اسلام اعتدالی همان روش درست است.
وی افزود: اسلامی که آنحضرت صلیاللهعلیهوسلم آوردند در آن افراط و تفریط نبوده است. اسلامی که قرآن مطرح کرده اسلام اعتدالی است. تندروی و افراطگرایی در اسلام درست نیست و به اسلام و مسلمانان در تمام جهان ضربه زده است. تندروی به یهودیت و یهودیها ضربه زده است. ما به یهودیها مخصوصا آنهایی که به حکومت رسیدهاند توصیه میکنیم که اعتدال و میانهروی را اختیار کنند و هیچکسی در فکر زدن و نابودکردن دیگران نباشد، بلکه همۀ دنیا باید دنبال صلح باشد. اسلام اعتدالی هم اسلام صلح است.
این سخنان در حالی است که عبدالحمید در گذشته به اشغالگری صهیونیست ها اذعان داشته و بنابراین دعوت به صلح و سازش با غصب کنندگان سرزمین فلسطین (آن هم در روز قدس) هیچ معنایی جز پادویی برای سرویس جاسوسی موساد ندارد.
وی بهمن ۱۴۰۱ نیزضمن دفاع از حزب صهیونیستی بهائیت خواستار صلح با اسرائیل شده بود.وی گفته بود: «مردم ایران در فلسطین هم خواهان صلح هستند و معتقدند حکومت اسرائیل و مردم فلسطین باید صلح کنند و فلسطینیها به یک حکومت مستقل برسند.»
این اظهارات سخیف در حالی است که عبدالحمید در گذشته بارها بر مبنای واقعیتهای غیر قابل انکار، رژیم صهیونیستی را رژیمی اشغالگر و تروریست و جنایتکار که چند ده سال است به جنایت در سرزمین اشغال شده فلسطین می پردازد، معرفی کرده و همچنین صهیونیسم جهانی را بنیانگذار امپریالیسم در جهان معرفی کرده است.
بدینترتیب باید از این مفتی مذبذب پرسید آیا در اظهارات اخیر، بر اساس احکام اسلام ناب محمدی (ص) حکم میکند که یهود را بدترین و شدیدترین دشمنان میداند، یا بر اساس اسلام آمریکایی و اسلام اسرائیلی که بهائیت را تحت پوشش قرار داده و اتفاقا عبدالحمید هم از همان بهائیان حمایت میکند؟!
گفتنی مواضع آمریکایی و صهیونیستی عبدالحمید مورد اعتراض بسیاری از علمای اهل سنت قرار گرفته است.
یادآور میشود وی که تا همین اواخر آموزش زنان را مشروط به ایجاد تفکیک جنسیتی میکرد، حجاب را امری واجب میدانست، بیرون رفتن زنان را منوط به آویختن برقع میکرد، گوش دادن بدون ضرورت به سخنرانی زنان برای مردان را جایز نمیدانست و طالبان را گروهی ریشهدار تلقی میکرد که از حمایتهای مردمی برخوردار است و برای آنان آرزوی نصرت داشت، ناگهان پای زنان بیحجاب را به مسجد مکی باز کرده و از پروژه صهیونیستی- آمریکایی کشف حجاب (عفاف زدایی از بانوان ایران) حمایت کرد.