تاریخ انتشار
جمعه ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۰
کد مطلب : ۴۶۰۷۳۸
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

امروز؛ فوت یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

۰
امروز؛ فوت یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت و شمار قربانیان کرونایی به 176 نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنا نیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یم هم استانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و قربانیان  این بیماری  در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۶ نفر رسید.
سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه در این مدت ، ۹۴ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد افزود: آزمایش ۱۱ نفر از این تعداد مثبت بود.
وی شمار بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۴ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۶ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد.
جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و ۱۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر نیز بهبود یافته اند.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره افزایش روزانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا گفت: مردم استان دستور العمل‌ها را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و خانواده هابشان حتما از ماسک استفاده کنند و از رفتن به مکان‌های شلوغ و پر جمعیت مانند بازار، بیمارستانها، مرکز بهداشتی و درمانی و مهمانی‌ها خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

وزارتخانه یا مدرسه احزاب؟

سیاسی بودن وزارت، در اولین روز‌های کاری بهار ۱۴۰۲، بار دیگر عرصه سیاست ایران را به خود ...
بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

بازداشت یک ساعته ترامپ و تفهیم ۳۴ اتهام به او

ترامپ در دادگاه با 34 اتهام روبه رو شد که همه آنها را رد کرد.
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
1