کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد؛

امروز؛ فوت یک بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد

18 فروردين 1402 ساعت 17:50

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت و شمار قربانیان کرونایی به 176 نفر افزایش یافت.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: کرونا جان یک کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت و شمار قربانیان کرونایی به 176 نفر افزایش یافت.
به گزارش کبنانیوز، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: در ۲۴ ساعت گذشته یم هم استانی بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد و قربانیان  این بیماری  در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و ۱۷۶ نفر رسید.
سعید جاودان سیرت با اشاره به اینکه در این مدت ، ۹۴ آزمایش کرونا برای افراد مشکوک گرفته شد افزود: آزمایش ۱۱ نفر از این تعداد مثبت بود.
وی شمار بیماران بستری شده در بخش مراقبت‌های ویژه را ۴ نفر اعلام و اضافه کرد: در این مدت همچنین ۱۶ بیمار به شمار بستری شدگان بیماری کرونا در کهگیلویه و بویراحمد افزوده شد.
جاودان سیرت عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون هزار و ۱۷۵ نفر در استان بر اثر این بیماری جان باخته اند و ۱۲۷ هزار و ۸۶۳ نفر نیز بهبود یافته اند.
وی با اشاره به وضعیت شهرستان‌های استان از لحاظ کرونا، افزود: هیچ کدام از شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در وضعیت قرمز کرونایی نیستند.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با اشاره افزایش روزانه تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا گفت: مردم استان دستور العمل‌ها را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و خانواده هابشان حتما از ماسک استفاده کنند و از رفتن به مکان‌های شلوغ و پر جمعیت مانند بازار، بیمارستانها، مرکز بهداشتی و درمانی و مهمانی‌ها خودداری کنند.


کد مطلب: 460738

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460738/امروز-فوت-یک-بیمار-کرونایی-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1