تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۴۶۰۵۷۳
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری تشریح کرد؛

برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کهگیلویه و بویراحمد

۱
برنامه‌ریزی برای برگزاری راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در سراسر کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: در جهت برگزاری پرشور راهپیمایی روز قدس در استان برنامه‌ریزی شود.
به گزارش کبنا نیوز، سید جواد هاشمی‌مهر در جلسه روز جهانی قدس از ضعف نظارت دستگاه‌ها در ایام نوروز انتقاد کرد و گفت: متاسفانه علی‌رغم اینکه در ماه مبارک رمضان هستیم اما حرمت این ماه مبارک توسط کافه‌ها و رستوران‌ها حفظ نشد که دستگاه‌های متولی برای نحوه فعالیت این صنوف برنامه ارائه دهند.
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با اشاره به اینکه روز قدس یادگار برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، گفت: در اهمیت روز قدس همین بس که حضرت امام(ره) فرمودند روز قدس روز اسلام است.
وی با اشاره به اوضاع و شرایط این روزهای رژیم صهیونیستی افزود: شاهد تجمعات و اعتراضات در سرزمین‌های اشغالی، عدم تمکین ماموران و استعفای وزرا  و عدم همراهی با نخست وزیر هستیم که این کشور را به زوال و نابودی برده و امیدواریم وعده مقام معظم رهبری در سرنگونی رژیم کودک کش اسرائیل زودتر از آنچه که پیش‌بینی شده محقق شود.
وی عنوان کرد: در سایر کشورها، مردم انزجار خود از رژیم کودک‌کش صهیونیست را اعلام کردند و شاهد اهتزاز پرچم فلسطین در همه میادین حتی میادین ورزشی هستیم.
هاشمی‌مهر بیان کرد: کشور اندونزوی به حضور اسرائیل در مسابقات جام جهانی جوانان اعتراض کرد و در جام جهانی هم شاهد بودیم که هواداران فوتبال از مصاحبه با خبرنگاران اسرائیلی سرباز زدند.
هاشمی‌مهر ادامه داد: اقدامات دولت سیزدهم در ایجاد ارتباط و تعامل با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شرایط اسرائیل را بدتر و این رژیم کودک‌کش را منزوی‌تری از گذشته کرده است.

معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری هر چه بهتر روز جهانی قدس پای کار باشند، گفت: مردم در همه عرصه‌ها پای کار هستند، در اوج اغتشاشات در مراسم سیزدهم آبان حضور باشکوه داشتند و در تشییع شهدای حرم شاهحراغ هم
سنگ تمام گذاشتند.
وی بیان کرد: در هر میدانی از انقلاب و اسلام مردم حضور دارند اما دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌ریزی داشته باشند و زمینه حضور مردم فراهم شود.
معاون استاندار عنوان کرد: دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های اجرایی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر روز جهانی قدس تدوین و جهت عملیاتی شدن در نشست هفته آینده با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان ارائه شود.
وی با اشاره به استفاده از ظرفیت سخنرانان و واعظ در ماه مبارک رمضان و شب‌‌های قدر برای پرداختن به موضوع فلسطین و اسرائیل گفت: از این ظرفیت‌ها برای حضور باشکوه‌تر مردم در راهپیمایی روز قدس استفاده شود.
هاشمی‌مهر با تاکید بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد و آموزش و پرورش در برگزاری باشکوه راهپیمایی روز قدس گفت: برای برگزاری راهپیمایی پرشور و باشکوه روز جهانی قدس برنامه‌ریزی شود.
همچنین رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اسرائیل دشمن شماره یک جهان اسلام است و طی این ایام به جنایت‌های این رژیم کودک‌کش پرداخته شود.
حجت‌الاسلام سید جواد خاضع افزود: انجام تبلیغات محیطی، برگزاری نمایشگاه تخصصی از جنایات رژیم صهیونیستی،تبیین نقش شهید سلیمانی در تقویت جبهه مقاومت و شهید احمد متوسلیان به عنوان نخستین شهید راه قدس از اقدامات در آستانه روز قدس پیش‌بینی شده است.
وی عنوان کرد: روز جهانی قدس ۲۵ فروردین برابر با بیست و سوم ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور در تمام نقاط استان برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم در مرکز کهگیلویه و بویراحمد ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از میدان هفت تیر به سمت مصلای یاسوج برگزار می‌شود.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

ریزش و رویش مقاصد نوروزی

ریزش و رویش مقاصد نوروزی

سفرهای نوروزی در سال جدید حاکی از رشد ۶ درصدی سفرهای جاده‌‌‌ای است، با این حال تفاوت‌‌‌های ...
بلوای تازه حجاب

بلوای تازه حجاب

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مجلس یازدهم از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی‌حجابی ...
«محاسبات کوانتومی» میدان جدید جنگ!

«محاسبات کوانتومی» میدان جدید جنگ!

واشنگتن احتمالا کنترل‌های جدیدی را در رقابت برای یک فناوری کلیدی اعمال خواهد کرد تا مانع ...
1