تاریخ انتشار
دوشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۴۶۰۲۸۵
در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

اولتیماتوم 1402 استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به سراغ مدیران کم‌کار خواهیم رفت /آبروداری کنید، شل‌ و ول رفتار نکنید/ سند مدیریت‌ها را به نام ماها نزده‌اند، خوب کار کنیم، ماندگار می‌شویم / روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش نیست / کارشناسان سرمایه‌گذاران را می‌دوانند / سفر مدیران به شهرستان‌ها هدفمند باشد / مدیران از هرگونه رفتار خلاف شأن دولت و مسائل اجتماعی خودداری کنند / گلایه‌گذاری از بانک‌ها زیاد است / مدیران از حواشی پرهیز کنند

۳۵
۱
اولتیماتوم 1402 استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به سراغ مدیران کم‌کار خواهیم رفت /آبروداری کنید، شل‌ و ول رفتار نکنید/ سند مدیریت‌ها را به نام ماها نزده‌اند، خوب کار کنیم، ماندگار می‌شویم / روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش نیست / کارشناسان سرمایه‌گذاران را می‌دوانند / سفر مدیران به شهرستان‌ها هدفمند باشد / مدیران از هرگونه رفتار خلاف شأن دولت و مسائل اجتماعی خودداری کنند / گلایه‌گذاری از بانک‌ها زیاد است / مدیران از حواشی پرهیز کنند
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سراغ مدیران کم‌کار خواهیم رفت.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (دوشنبه 7 فروردین ماه 1402) شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و به‌طور ویدئو کنفرانسی با حضور سید ابراهیم رئیسی_ رئیس جمهور و سایر اعضای هیئت دولت در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه به سراغ برخی از مدیران خواهیم رفت، اظهار داشت: به سراغ مدیرانی که خوب کار نمی‌کنند، خواهیم رفت. در اینجا بحث حقوق مردم است که به هیچ‌وجه قابل معامله نیست.
وی با بیان اینکه بعضی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی هستند، بیان کرد: اما بعضی از مدیران عملکرد قابل قبول نداشتند و باید خود را به سایر مدیران موفق برسانند و اگر نرسانند به سراغ آنها خواهیم رفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دستاوردهای مهم سال 1400 و 1401 پرداخت و اظهار داشت: بزرگترین راه‌آورد سال 1400، تخصیص همه اعتبارات و آهنگ پیشرفت پروژه‌ها بود و با تزریق اعتبارات بسیاری از پروژه‌ها سرعت گرفت و پروژه‌ها بر مدار اجرا قرار دارند.
احمدزاده به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن بزرگترین راه‌آورد ملی بود.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ امنیت در رده عالی امنیت و در رده استان‌های با وضعیت سفید قرار گرفتیم و هنوز هم قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد آهنگ همکاری بین مدیران را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: بعضی از مدیران تمام قد و با همه توان پای کارند و بعضی مدیران هم اینگونه نبودند.

احمدزاده اضافه کرد: سال 1402 مدیران باید سرعت کار و خدمت‌رسانی را بیشتر کنند و اختلافات بین دستگاه‌های دولتی باید کم شود و این اختلافات را به صورت گفت‌وگوی قانونی بین هم رفع کنند و اگر اختلافی  باشد نباید به محاکم قضایی کشیده شود و قبل از اینکه اختلافات کش پیدا کند، استانداری را به عنوان مرجع رفع اختلافات در نظر بگیرند.
وی در ادامه خطاب به مدیران گفت: از هرگونه رفتار خلاف شأن دولت و مسائل اجتماعی پرهیز شود و باید از نظم، انضباط  و انسجام بیشتری بین کارکنان و مدیران برخوردار باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1402 امیدهای زیادی ایجاد شده و باید اداره درست مشکلات مردم مرتفع شود؛ هر چند برخی از مشکلات خارج از کشور بوده و تحریم‌هایی است که جامعه غرب علیه مملکت ما در پیش گرفته و با یک جنگ تمام عیار اقتصادی می‌خواهند حکومت را به لبه پرتگاه برسانند که موفق نخواهند شد و آنها فشار را دوچندان کرده‌اند.
وی با بیان اینکه سفر دوم هیئت دولت را در پیش داریم، افزود: مدیران تا آخر فروردین برنامه‌های خود را ارائه دهند.
احمدزاده به برگزاری شورای اداری در ابتدای سال جدید اشاره کرد و گفت: این یک کار فوق‌العاده است که همه مدیران سراسر کشور و مدیران 31 استان در شورای اداری پای صحبت‌های رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی می‌نشیند و مسیر سال 1402 توسط رئیس جمهور تشریح می‌شود و هماهنگی و انسجام خوبی بین مدیران دولتی سراسرکشور رقم خواهد خورد.

او در ادامه گفت: مدیران سفر به شهرستان‌ها را جدی بگیرند و در این راستا هماهنگی با فرمانداران انجام بگیرد. از طرفی باید اهداف و برنامه مدیران در این سفرها مشخص باشد و فرمانداران برنامه‌ریزی کنند که این سفرها چه دستاوردهای برای شهرستان آنها داشته است.
احمدزاده به ضرورت جهاد تبیین اشاره و تاکید کرد: نباید در جلسات افراد غیرمرتبط حضور داشته باشند و حضور خبرنگاران بهره ببرید. این نکته مهم است که تمام جلسات در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌ها باید هدفمند و روش جلسه مشخص باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تسهیل سرمایه‌گذاری در استان، گفت: روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش نیست. به‌گونه‌ای که بسیاری از سرمایه‌گذاران از این روند ناراضی هستند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال؛ پروژه‌ای که قادر به ایجاد اشتغال برای هزار نفر می‌باشد، معطل تأمین 5 هزار متر زمین مانده است. حل این نوع مشکلات جزو وظایف ذاتی دولت است.
احمدزاده با توصیه به مدیران‌کل، گفت: بعضی وقت‌ها کارشناسان به‌خوبی وظایف محوله را انجام نمی‌دهند و سرمایه‌گذاران را می‌دوانند. در این شرایط مسوولیت بر عهده مدیرکل‌ است و آنها بازخواست خواهند شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، توصیه‌های هم به شهرداران داشت و گفت: دولت کمک خوبی به شهرداری‌های می‌کنند و تا الان 460 میلیارد تومان پول به حساب شهرداری‌ها واریز شده است و شهرداران اعتبارات را در محل مورد نظر هزینه کنند. امیدواریم شهرداری‌ها ذر سال 1402 یک تغییر اساسی بدهند و دولت حمایت می‌کند و از شهرداری‌ها کار خدماتی می‌خواهد.
احمدزاده گفت: بانک‌ها به کار خود سرعت دهند و گلایه‌‌‌‌گذاری زیاد است. مردم نباید احساس ناامیدی کنند، مدیران لطفاً به جد پای کار باشند.
او به صحبت‌های رئیس جمهور در این همایش گریزی زد و گفت:صحبت‌های رئیس جمهور کاربردی و راهبردی بود و مدیران باید به طور متوازن خدمات را به شهرستان‌ها ببرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوار کردن مردم وظیفه عمومی است. هم مدیران و هم تریبون‌داران باید مردم را امیدوار کنند و مدیران از پرداختن به حواشی پرهیز کنند و بعضی در تلاش هستند که ماها را به حواشی درگیر کنند و احتمالاً اهدافی پشت این قضایا باشد و ما نباید از کار غفلت کنیم و مطلقاً از حواشی پرهیز شود. با دروغ‌پردازی نمی‌شود، مسیر خدمت را توقف کرد.
وی با بیان اینکه تحولات را شاهد خواهیم بود، گفت: کارهای بزرگی در استان شروع شده و به پایان می‌رسند. تا جایی که می‌توانیم، هزینه‌ها را کم کنیم و از هر گونه هزینه غیرضروری پرهیز شود و اسراف انجام نگیرد.
وی افزود: شاید بنده برخی از نخبگان را ندیده باشند، اما افتخار من این است که اکثر مدیران بومی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. از مدیران می‌خواهم که آبروداری کنید. شل و ول رفتار نکنید. سند مدیریت‌ها را به نام من و شماها نزدند، سعی  کنید از این فرصت‌ها استفاده شود و یک روزی ما هم از این مدیریت‌ها کنار می‌رویم. اگر خوب عمل کردیم، ماندگار می‌شویم. نباید به کار مردم گره بخورد و سرعت کار پایین بیاید و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی استانداری باید این مسائل را جدی بگیرند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی مدیران کم کار
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
دو ساله همین حرفو میزنی.هیچ کاری از دستت برنمیاد.فقط دنبال اینی نماینده ها ازت راضی باشن
Iran, Islamic Republic of
اول تمامی مدیران جامانده از دولت قبل عوض شوند
Iran, Islamic Republic of
دور خودت جمع کردی.
Iran, Islamic Republic of
اول از همه باید سراغ مدیرکل آموزش و پرورش رفت.
آموزش و پرورش عملا" به یک ویرانه تبدیل شده است.
آموزش و پرورش محلِ تفریح و نشاط خانوادگی دو تا فامیل شده است
آموزش و پرورش سراسر تبعیض و محلِ ارتباطات ناسالم و تضییع حقوق فرهنگیان شده است
در بحث رتبه بندی بسیار ظلم و تبعیض و اجحاف شده است؛تعداد زیادی را به ناحق کسرِ امتیاز کردند و عده ای نورچشمی را از آموزشی و اداری به ناحق رتبه های بالا داده اند
در بحث مدیریت و معاونت مدارس اکثر قریب باتفاق را به نورچشمی ها و حتی کم سابقه های دو و سه ساله واگذار کرده اند و فرهنگیان با سابقه ی بالا و مدرک بالا در حق شون ظلم شده است
مدیرانی که منسوب به جریان فتنه هستند هنوز تصمیم گیرندگان و رئیس و معاونین چند اداره هستند و آقای عزت خواه هیچ تغییری در راستای به کارگیری نیروهای همسو با دولت و جریان اصیل انقلاب برنداشته است
تنها چیزی که در آموزش و پرورش اداره ی کل و شهرستان بویراحمد به آن پرداخته نمی شود مساله ی تعلیم و تربیت است
آموزش و پرورش بنگاه مناسبات و روابط ناسالم به نفع یک آقای خاص شده است
فرهنگیان فقط به خاطر حفظ حرمت ها و عدم سوءاستفاده ی معاندین دندان روی جگر گذاشته اند وگرنه هر روز جلوی اداره ی کل و استانداری اعتصاب و اعلام انزجار از این وضعیت می کردند
استاندار باید مستقل عمل کند و نیروی به تمام معنا انقلابی و نه طایفه گرا و قومگرا در راس این اداره ی مهم و حیاتی قرار دهد
Iran, Islamic Republic of
خلاف شان دولت
خلاف شان مسایل اجتماعی
این جملات دگه چه صبغه ای است؟!!!
کلی گویی تا کی؟
از گرانی و تورم بگوییید
Iran, Islamic Republic of
خروجی این حلسات وتاثیر ات آن بر رفاه مردم‌چیه؟!!
Iran, Islamic Republic of
واقعا کارفوق العاده
پای صحبت ریس جمهور درشورای اداری
کبنا
Iran, Islamic Republic of
تاکی باید روزبهان مدیر کل بمونه
ظلم به نظام و ظلم به دولت مردمی رییسی است
اگه تا زمان سفر هیأت دولت به استان تکلیف این مدیر مشخص نشه خیلی ها در استان ازاین دولت زده میشن
آقای استاندار هرچه سریعتر این مدیر بی لیاقت راعزل کنه
United Kingdom
آقای استاندار شما اول برید سراغ شهرداری گچساران که معاون مالی اداری شهردار کسی هست که شهر رو به &&و برادران حسینی بحرینی دارن ازش حمایت میکنن.پس اول از خودتون شروع کنید .
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه نیروهای بازنشسته را به جای این که در مدارس به کار گیرد به ا داره ی کل آموزش و پرورش برده و عملا" با اضافه کاری و ماموریتی که به آنها تعلق می گیرد،بار اضافی به آموزش و پرورش تحمیل می کند در صورتی که نیاز آموزش و پرورش در حوزه ی آموزشی و مدارس است نه اداری؛البته این کار را فقط برای نورچشمی ها انجام میده
Iran, Islamic Republic of
یه کسی بیاد بررسی کنه ببینه این ها که در بخش اداری و آموزشی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد رتبه ی 5 گرفته اند،چگونه این رتبه ها به آنها داده شده است؟
چرا خیلی از نیروها را چند مرحله کسر امتیاز کرده اند ولی یه عده ای علاوه بر این که به ناحق رتبه ی بالا گرفته اند،در حاشیه ی امن قرار دارند و به امتیازات آنها دست زده نمی شود؟
Iran, Islamic Republic of
رتبه ی مسئول امور اداری آموزش و پرورش بویراحمد بررسی شود که چگونه ایشان همچنین رتبه ای گرفته است؟
Iran, Islamic Republic of
در آموزش و پرورش اجحاف و بی عدالتی بیداد می کند؛آیا کسی پیدا می شود به این همه تبعیض و ظلم در حق فرهنگیان رسیدگی کند؟
Iran, Islamic Republic of
اولویت عزل مدیران ناکارآمد عزت خواه است
تاخیر در این کار ظلم در حقِ جامعه ی بزرگ فرهنگیان است
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
مدیران صنعت معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به دلیل ضعف نظارتی و کمبود مایحتاج زندگی مردم بویژه در عید نوروز باید برکنار شونداین یک هشدار جدی و خواست همگانی است
Iran, Islamic Republic of
عزت خواه فقط دو دسته نیرو در ادارات به کار گرفته:
۱-قومی خویشی فامیلی و خاله خورزویی
۲- تعدادی از ادارات آموزش و پرورش از جمله شهرستان بویراحمد را کامل و دربست در اختیار مخالفان دولت و نیروی فتنه قرار داده اما این ها هم باز منسوبین هستند.
Iran, Islamic Republic of
عزل عزت خواه برای استاندار از نان شب هم واجب تر است.
Iran, Islamic Republic of
احسنت دکتر احمدزاده،خدایی انسان واقعی هست
Iran, Islamic Republic of
تنها مدیر ضعیف استان مدیر آموزش وپرورش انشاالاه بزودی زود خواهد رفت
Iran, Islamic Republic of
به خود خدا هیچ کاری نمیکنی
Iran, Islamic Republic of
اگه ذره ای به فکر خدمت به مردم بودی الان عزت خواه و تیم ضعیفش جابجا شده بودند
Iran, Islamic Republic of
استاندار فقط حرف میزنه / ننگین ترین دوران استان را رقم زدی
Iran, Islamic Republic of
قشر فرهنگیان استان خواستار عزل عزت خواه هستند تا قبل از سفر ریاست جمهوری باید عزل شود به دلیل سیاسی بازی و طایفه بازی در این اداره مردم از شما و دولت زده میشوند
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
در بویراحمد نه آموزش مانده و نه پرورشی نسل اینده شما را نخواهند بخشید
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی از خود استاندار محترم بپرسید که خودتان شایسته ترین بودید که بر مسند استانداری نشستید!؟ خودتان چه کار مفید و موثری و متفاوت با کارهای معمول روزمره انجام داده اید!؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
به اعطای مجوز برداشت از خاک سیلیس میمند دنا از سوی محیط زیست برای کارخانه سیمان مارگون ورود کنید، اینکه چرا با وجود چندین فرد با اهلیت پیمان برداشت و ارسال آن به کارخانه که سود هنگفتی دارد را به پدر خانم برادر مدیرکل // دادند.بدون مناقصه و بدون مقدمه،
قطعا بوی بدی از این اعطای مجوز میاد
Iran, Islamic Republic of
مدیران همسوی دولت در ادارات آموزش وپروش مناطق واقعا ضعیف هستند.یک رئیس اداره که نتونه سخنرانی کنه واکثر لغات را غلط تلفظ میکنه واز آنوزش چیزی بلد نیست چطور میتونه تحول ایجاد کنه چهار مدیر مدرسه انتخاب میکنه .البته ببن آتها افراد پاک وباسواد هم وجود داره که لاید حمایت شوند
دانشجو مطالبه گر
Iran, Islamic Republic of
تاخیر در تغییر اموزش و پرورش جایز نیست و به صلاح خودتان و استان نیست که این تیم ضعیف و ناتوان بر مسند اداره کل حساس و حیاتی باشند
Iran, Islamic Republic of
مدیران ضعیف وبازنشسته مدیر کل اداره ثبت اسناد استان از مدیران دولت قبل حتما چاره‌ای بیندیشید آقای استاندار
کریم
Iran, Islamic Republic of
واقعا روزبهان بی لیاقت هست
کرم الله
Iran, Islamic Republic of
روزبهان بی لیاقت و فاقد تخصص
Iran, Islamic Republic of
اول از همه برو سراغ مدیرکل تأمین‌اجتماعی استان
Iran, Islamic Republic of
صمت استان ؛ الفاتحه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
چرا نمیتونی رییس اموزش ک پرورش بویراحمد را نمیتونی عزل کنی /عزل کن یک نیروی قوی بزار تا از افراد توانا و قدر انقلابی استفاده کنه
Iran, Islamic Republic of
صمت استان فاتحه هم رد شد
راز کشته شدن یک زن در کردستان

راز کشته شدن یک زن در کردستان

متهم به قتل در اعترافات خود گفته که در ابتدا زن را خفه کرده و سپس او را به سنگ بزرگی ...
روایت «المانیتور» از تشدید «جنگ در سایه» تل آویو با تهران

روایت «المانیتور» از تشدید «جنگ در سایه» تل آویو با تهران

درگیری اخیرا اسرائیل با ایران و نیروهای نیابتی آن در سوریه هفته گذشته تشدید شد. اسرائیل ...
پیشنهاد دولت بایدن به ایران: توافق موقت

پیشنهاد دولت بایدن به ایران: توافق موقت

به گفته ۱۰ مقام اسرائیلی، دیپلمات‌های غربی و کارشناسان آمریکایی، دولت بایدن در هفته‌های ...
1