کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

اولتیماتوم 1402 استاندار کهگیلویه و بویراحمد: به سراغ مدیران کم‌کار خواهیم رفت /آبروداری کنید، شل‌ و ول رفتار نکنید/ سند مدیریت‌ها را به نام ماها نزده‌اند، خوب کار کنیم، ماندگار می‌شویم / روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش نیست / کارشناسان سرمایه‌گذاران را می‌دوانند / سفر مدیران به شهرستان‌ها هدفمند باشد / مدیران از هرگونه رفتار خلاف شأن دولت و مسائل اجتماعی خودداری کنند / گلایه‌گذاری از بانک‌ها زیاد است / مدیران از حواشی پرهیز کنند

7 فروردين 1402 ساعت 10:00

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سراغ مدیران کم‌کار خواهیم رفت.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به سراغ مدیران کم‌کار خواهیم رفت.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز (دوشنبه 7 فروردین ماه 1402) شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست سید علی احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ و به‌طور ویدئو کنفرانسی با حضور سید ابراهیم رئیسی_ رئیس جمهور و سایر اعضای هیئت دولت در سالن شماره یک استانداری برگزار شد. احمدزاده_ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه به سراغ برخی از مدیران خواهیم رفت، اظهار داشت: به سراغ مدیرانی که خوب کار نمی‌کنند، خواهیم رفت. در اینجا بحث حقوق مردم است که به هیچ‌وجه قابل معامله نیست.
وی با بیان اینکه بعضی از مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد در سطح ملی هستند، بیان کرد: اما بعضی از مدیران عملکرد قابل قبول نداشتند و باید خود را به سایر مدیران موفق برسانند و اگر نرسانند به سراغ آنها خواهیم رفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به دستاوردهای مهم سال 1400 و 1401 پرداخت و اظهار داشت: بزرگترین راه‌آورد سال 1400، تخصیص همه اعتبارات و آهنگ پیشرفت پروژه‌ها بود و با تزریق اعتبارات بسیاری از پروژه‌ها سرعت گرفت و پروژه‌ها بر مدار اجرا قرار دارند.
احمدزاده به حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن 1401 اشاره کرد و گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن بزرگترین راه‌آورد ملی بود.
وی افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ امنیت در رده عالی امنیت و در رده استان‌های با وضعیت سفید قرار گرفتیم و هنوز هم قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد آهنگ همکاری بین مدیران را خیلی خوب توصیف کرد و گفت: بعضی از مدیران تمام قد و با همه توان پای کارند و بعضی مدیران هم اینگونه نبودند.

احمدزاده اضافه کرد: سال 1402 مدیران باید سرعت کار و خدمت‌رسانی را بیشتر کنند و اختلافات بین دستگاه‌های دولتی باید کم شود و این اختلافات را به صورت گفت‌وگوی قانونی بین هم رفع کنند و اگر اختلافی  باشد نباید به محاکم قضایی کشیده شود و قبل از اینکه اختلافات کش پیدا کند، استانداری را به عنوان مرجع رفع اختلافات در نظر بگیرند.
وی در ادامه خطاب به مدیران گفت: از هرگونه رفتار خلاف شأن دولت و مسائل اجتماعی پرهیز شود و باید از نظم، انضباط  و انسجام بیشتری بین کارکنان و مدیران برخوردار باشیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در سال 1402 امیدهای زیادی ایجاد شده و باید اداره درست مشکلات مردم مرتفع شود؛ هر چند برخی از مشکلات خارج از کشور بوده و تحریم‌هایی است که جامعه غرب علیه مملکت ما در پیش گرفته و با یک جنگ تمام عیار اقتصادی می‌خواهند حکومت را به لبه پرتگاه برسانند که موفق نخواهند شد و آنها فشار را دوچندان کرده‌اند.
وی با بیان اینکه سفر دوم هیئت دولت را در پیش داریم، افزود: مدیران تا آخر فروردین برنامه‌های خود را ارائه دهند.
احمدزاده به برگزاری شورای اداری در ابتدای سال جدید اشاره کرد و گفت: این یک کار فوق‌العاده است که همه مدیران سراسر کشور و مدیران 31 استان در شورای اداری پای صحبت‌های رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی می‌نشیند و مسیر سال 1402 توسط رئیس جمهور تشریح می‌شود و هماهنگی و انسجام خوبی بین مدیران دولتی سراسرکشور رقم خواهد خورد.

او در ادامه گفت: مدیران سفر به شهرستان‌ها را جدی بگیرند و در این راستا هماهنگی با فرمانداران انجام بگیرد. از طرفی باید اهداف و برنامه مدیران در این سفرها مشخص باشد و فرمانداران برنامه‌ریزی کنند که این سفرها چه دستاوردهای برای شهرستان آنها داشته است.
احمدزاده به ضرورت جهاد تبیین اشاره و تاکید کرد: نباید در جلسات افراد غیرمرتبط حضور داشته باشند و حضور خبرنگاران بهره ببرید. این نکته مهم است که تمام جلسات در استان کهگیلویه و بویراحمد؛ استانداری، فرمانداری‌ها و دستگاه‌ها باید هدفمند و روش جلسه مشخص باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت تسهیل سرمایه‌گذاری در استان، گفت: روند صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری رضایت‌بخش نیست. به‌گونه‌ای که بسیاری از سرمایه‌گذاران از این روند ناراضی هستند.
وی ادامه داد: به عنوان مثال؛ پروژه‌ای که قادر به ایجاد اشتغال برای هزار نفر می‌باشد، معطل تأمین 5 هزار متر زمین مانده است. حل این نوع مشکلات جزو وظایف ذاتی دولت است.
احمدزاده با توصیه به مدیران‌کل، گفت: بعضی وقت‌ها کارشناسان به‌خوبی وظایف محوله را انجام نمی‌دهند و سرمایه‌گذاران را می‌دوانند. در این شرایط مسوولیت بر عهده مدیرکل‌ است و آنها بازخواست خواهند شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از صحبت‌های خود، توصیه‌های هم به شهرداران داشت و گفت: دولت کمک خوبی به شهرداری‌های می‌کنند و تا الان 460 میلیارد تومان پول به حساب شهرداری‌ها واریز شده است و شهرداران اعتبارات را در محل مورد نظر هزینه کنند. امیدواریم شهرداری‌ها ذر سال 1402 یک تغییر اساسی بدهند و دولت حمایت می‌کند و از شهرداری‌ها کار خدماتی می‌خواهد.
احمدزاده گفت: بانک‌ها به کار خود سرعت دهند و گلایه‌‌‌‌گذاری زیاد است. مردم نباید احساس ناامیدی کنند، مدیران لطفاً به جد پای کار باشند.
او به صحبت‌های رئیس جمهور در این همایش گریزی زد و گفت:صحبت‌های رئیس جمهور کاربردی و راهبردی بود و مدیران باید به طور متوازن خدمات را به شهرستان‌ها ببرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدوار کردن مردم وظیفه عمومی است. هم مدیران و هم تریبون‌داران باید مردم را امیدوار کنند و مدیران از پرداختن به حواشی پرهیز کنند و بعضی در تلاش هستند که ماها را به حواشی درگیر کنند و احتمالاً اهدافی پشت این قضایا باشد و ما نباید از کار غفلت کنیم و مطلقاً از حواشی پرهیز شود. با دروغ‌پردازی نمی‌شود، مسیر خدمت را توقف کرد.
وی با بیان اینکه تحولات را شاهد خواهیم بود، گفت: کارهای بزرگی در استان شروع شده و به پایان می‌رسند. تا جایی که می‌توانیم، هزینه‌ها را کم کنیم و از هر گونه هزینه غیرضروری پرهیز شود و اسراف انجام نگیرد.
وی افزود: شاید بنده برخی از نخبگان را ندیده باشند، اما افتخار من این است که اکثر مدیران بومی استان کهگیلویه و بویراحمد هستند. از مدیران می‌خواهم که آبروداری کنید. شل و ول رفتار نکنید. سند مدیریت‌ها را به نام من و شماها نزدند، سعی  کنید از این فرصت‌ها استفاده شود و یک روزی ما هم از این مدیریت‌ها کنار می‌رویم. اگر خوب عمل کردیم، ماندگار می‌شویم. نباید به کار مردم گره بخورد و سرعت کار پایین بیاید و دستگاه‌های نظارتی و بازرسی استانداری باید این مسائل را جدی بگیرند.


کد مطلب: 460285

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460285/اولتیماتوم-1402-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-سراغ-مدیران-کم-کار-خواهیم-رفت-آبروداری-کنید-شل-ول-رفتار-نکنید-سند-مدیریت-ها-نام-ماها-نزده-اند-خوب-کار-کنیم-ماندگار-می-شویم-روند-صدور-مجوزهای-سرمایه-گذاری-رضایت-بخش-نیست-کارشناسان-سرمایه-گذاران-می-دوانند-سفر-شهرستان-ها-هدفمند-باشد-هرگونه-خلاف-شأن-دولت-مسائل-اجتماعی-خودداری-کنند-گلایه-گذاری-بانک-ها-زیاد-حواشی-پرهیز

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1