تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۶۰۵۵۷
مدیرکل آموزش و پرورش استان:

پذیرش بیش از ۲۸ هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
پذیرش بیش از ۲۸ هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ هزار و ۳۷۴نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۲ فروردین پذیرش شدند.
 به گزارش کبنا نیوز، حسنعلی عزت خواه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستانها و مناطق افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ۱۲ فروردین ۶ هزار و ۱۸۵خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزار و ۳۷۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.
وی افزود: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با ۳هزار و ۶۷۵خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۶۵نفر بوده است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان های گچساران و کهگیلویه به ترتیب در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.
وی تصریح کرد: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس، خوزستان ، خراسان رضوی و تهران بوده است.
کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده  بود که از ۲۸ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بود.
حسن اوحدی نیا با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اسکان نوروزی از جامعه ی بزرگ فرهنگیان بودند گفت: ۳۰هزار نفر روز در ایام نوروز در ستادهای اسکان پذیرش داشته ایم که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
امیدوارم هرچه سریعتر برکنار بشی
Iran, Islamic Republic of
وزیر رفت
به زودی ایشون هم برکنار میشه
مدیرکل بعدی از گچساران خواهد بود
ریزش و رویش مقاصد نوروزی

ریزش و رویش مقاصد نوروزی

سفرهای نوروزی در سال جدید حاکی از رشد ۶ درصدی سفرهای جاده‌‌‌ای است، با این حال تفاوت‌‌‌های ...
بلوای تازه حجاب

بلوای تازه حجاب

حجت‌الاسلام حسین جلالی نماینده مجلس یازدهم از اجرای طرح زیست عفیفانه برای مقابله با بی‌حجابی ...
«محاسبات کوانتومی» میدان جدید جنگ!

«محاسبات کوانتومی» میدان جدید جنگ!

واشنگتن احتمالا کنترل‌های جدیدی را در رقابت برای یک فناوری کلیدی اعمال خواهد کرد تا مانع ...
1