کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

پذیرش بیش از ۲۸ هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد

14 فروردين 1402 ساعت 11:10

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ هزار و ۳۷۴نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۲ فروردین پذیرش شدند.


مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۸ هزار و ۳۷۴نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان از ابتدای تعطیلات نوروزی ۱۲ فروردین پذیرش شدند.
 به گزارش کبنانیوز، حسنعلی عزت خواه ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در شهرستانها و مناطق افزود: از آغاز طرح اسکان نوروزی فرهنگیان تا ۱۲ فروردین ۶ هزار و ۱۸۵خانوار با جمعیتی بالغ بر ۲۸ هزار و ۳۷۴ نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد پذیرش شدند.
وی افزود: بیشترین پذیرش مسافران نوروزی مربوط به پایگاه اسکان شهرستان بویراحمد با ۳هزار و ۶۷۵خانوار و جمعیتی بالغ بر ۱۶ هزار و ۲۶۵نفر بوده است.
مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرستان های گچساران و کهگیلویه به ترتیب در رتبه های بعدی پذیرش اسکان مسافران نوروزی قرار دارند.
وی تصریح کرد: بیشترین مهمانان نوروزی امسال به ترتیب از استانهای اصفهان، چهار محال بختیاری ، فارس، خوزستان ، خراسان رضوی و تهران بوده است.
کارشناس مسئول اداره تعاون و رفاه آموزش وپرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: ۱۲ پایگاه و ۱۶۳ مدرسه جهت اسکان نوروزی توسط آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در شهرستانها و مناطق پیش بینی شده  بود که از ۲۸ اسفندماه تا ۱۲ فروردین ماه پذیرای میهمانان و گردشگران نوروزی بود.
حسن اوحدی نیا با بیان اینکه بیش از ۸۰ درصد اسکان نوروزی از جامعه ی بزرگ فرهنگیان بودند گفت: ۳۰هزار نفر روز در ایام نوروز در ستادهای اسکان پذیرش داشته ایم که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

 


کد مطلب: 460557

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/460557/پذیرش-بیش-۲۸-هزار-نفر-ستادهای-اسکان-آموزش-پرورش-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1