تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۵۹۷۸۹
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

گلوگاه های ورودی قاچاق کالا به کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شوند

۳
۱
گلوگاه های ورودی قاچاق کالا به کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شوند
کبنا ؛
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: برنامه‌ریزی برای مبارزه جدی با قاچاق کالا در استان صورت می گیرد.
به گزارش کبنا نیوز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا همه دستگاه های اجرایی و امنیتی دستگاه های متولی را همراهی و کمک کنند.
وی بیان کرد: مبدا، محل بارگیری و گلوگاه های ورودی قاچاق کالا به استان شناسایی و نسبت به کنترل و مقابله با آن پرداخته شود.
وی ابراز داشت: برای مبارزه با قاچاق کالا به صورت جزیره ای عمل نشود و ایستگاه های مقابله با آن تقویت و فعال شوند.
هاشمی‌مهر با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای کاهش آسیب های اجتماعی در چهارشنبه آخر سال به عمل بیاید.
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر کنترل و نظارت خانواده ها بر فرزندان برای کاهش آسیب های چهارشنبه سوری تاکید کرد و گفت: خانواده ها به مسئله خود مراقبتی بر فرزندان توجه ویژه داشته باشند.
وی سلامت و امنیت مردم را مهم و در اولویت دانست و گفت: با هرگونه اعمال کاری بی توجهی و عملی که باعث آسیب دیدن فردی و خسارات شود برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هم در خصوص کشفیات ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: ارزش تقریبی کشفیات سال گذشته ۷۶۵ میلیارد ریال بود که امسال یک هزار و ۳۷ میلیارد ریال یعنی ۳۶ درصد افزایش داشته است.
بهمنی تعداد کل پرونده های متشکله پارسال را ۵۴۸ مورد و امسال را ۶۹۲ مورد برشمرد و گفت: این پرونده ها امسال ۲۶ درصد افزایش داشته است.
به گفته وی سال قبل ۵۱۰ خودرو و امسال ۶۰۲ خودرو توفیقی داشتیم که ۱۸ درصد افزایش داشته است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: سال گذشته ۸۱۲ نفر در زمینه قاچاق کالا دستگیر شدند اما امسال یک هزار و ۷۸ نفر معادل ۳۳ درصد افزایش یافته است. 
به گفته بهمنی سال گذشته تعداد باند متلاشی شده نداشتیم اما امسال دو باند متلاشی شدند. 
 
 
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد سازمان مدیریت و برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد بودجه اعتبار انتصاب نظام اسلامی
نام شما

آدرس ايميل شما

جهان
Iran, Islamic Republic of
باشه چشم حتما راحت باش خودتو نگران نکن
گل آقا
Iran, Islamic Republic of
خوش به حال ما تو معاون سیاسی امنیتی استانی واقعا
هنو دنبال شناسایی هستی ؟؟؟؟ خسته نشی یه وقت .. بخدا راضی به زحمت نیستیم جون رانندگان هم ارزشی که نداره براتون ،،،
یه زحمت بکشی ایست بازرسی فراجا دقیقا کنار پلیس راه بزنی همه چی حله
با تقدیر و تشکر از پرسنل فراجا تو هر شیفت کاری یه نفر از نماینده گان محترم حفاظت اطلاعات فراجا به جهت حمایت از ایشان بذارید ببینم کی مسیر یاسوج به مرکز کالا قاچاق کنه
شعار نده لطفا مردم را ...........حساب نکنید
گذشت قسم حضرت عباس ،، دم خروس خیلی وقته زده بیرون
Iran, Islamic Republic of
یعنی هنوز شماها گلوگاه ها رامشخص نکردید...؟
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

ایران و عربستان؛ پایان نقش تندروها

چینی‌ها در سیاست خارجی خود اصلی را تحت عنوان توسعه مسالمت‌آمیز به عنوان راهبرد اصلی چهل ...
1