کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری:

گلوگاه های ورودی قاچاق کالا به کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شوند

23 اسفند 1401 ساعت 17:32

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: برنامه‌ریزی برای مبارزه جدی با قاچاق کالا در استان صورت می گیرد.


معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: برنامه‌ریزی برای مبارزه جدی با قاچاق کالا در استان صورت می گیرد.
به گزارش کبنانیوز، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برای مبارزه با قاچاق کالا همه دستگاه های اجرایی و امنیتی دستگاه های متولی را همراهی و کمک کنند.
وی بیان کرد: مبدا، محل بارگیری و گلوگاه های ورودی قاچاق کالا به استان شناسایی و نسبت به کنترل و مقابله با آن پرداخته شود.
وی ابراز داشت: برای مبارزه با قاچاق کالا به صورت جزیره ای عمل نشود و ایستگاه های مقابله با آن تقویت و فعال شوند.
هاشمی‌مهر با اشاره به چهارشنبه آخر سال گفت: تمهیدات و تدابیر لازم برای کاهش آسیب های اجتماعی در چهارشنبه آخر سال به عمل بیاید.
معاون استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر کنترل و نظارت خانواده ها بر فرزندان برای کاهش آسیب های چهارشنبه سوری تاکید کرد و گفت: خانواده ها به مسئله خود مراقبتی بر فرزندان توجه ویژه داشته باشند.
وی سلامت و امنیت مردم را مهم و در اولویت دانست و گفت: با هرگونه اعمال کاری بی توجهی و عملی که باعث آسیب دیدن فردی و خسارات شود برخورد جدی و قانونی صورت خواهد گرفت.
دبیر ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هم در خصوص کشفیات ۱۱ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت: ارزش تقریبی کشفیات سال گذشته ۷۶۵ میلیارد ریال بود که امسال یک هزار و ۳۷ میلیارد ریال یعنی ۳۶ درصد افزایش داشته است.
بهمنی تعداد کل پرونده های متشکله پارسال را ۵۴۸ مورد و امسال را ۶۹۲ مورد برشمرد و گفت: این پرونده ها امسال ۲۶ درصد افزایش داشته است.
به گفته وی سال قبل ۵۱۰ خودرو و امسال ۶۰۲ خودرو توفیقی داشتیم که ۱۸ درصد افزایش داشته است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان گفت: سال گذشته ۸۱۲ نفر در زمینه قاچاق کالا دستگیر شدند اما امسال یک هزار و ۷۸ نفر معادل ۳۳ درصد افزایش یافته است. 
به گفته بهمنی سال گذشته تعداد باند متلاشی شده نداشتیم اما امسال دو باند متلاشی شدند. 
 
 


کد مطلب: 459789

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/459789/گلوگاه-های-ورودی-قاچاق-کالا-کهگیلویه-بویراحمد-شناسایی-شوند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1