تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۴۵۹۳۵۳
کبنا گزارش می دهد؛

جاده های یاسوج هنوز جان می گیرند / مصوبات ایمن سازی محور چنارستان و سرابتاوه کی اجرایی می شود؟

۱
۲
جاده های یاسوج هنوز جان می گیرند / مصوبات ایمن سازی محور چنارستان و سرابتاوه کی اجرایی می شود؟
کبنا ؛
فرمانده پلیس راه محور یاسوج_ شیراز گفت: با توجه به شروع تعطیلات نوروزی انتظار است که ادارات خدمات رسان از جمله اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نسبت به نصب سرعتکاه، تابلو و دوربین و دیگر ملزومات استانداردسازی و ایمن سازی جاده ها اقدام کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، سرگرد ایرج داناییان امروز یکشنبه (14 اسفندماه 1401) در جلسه شورای ترافیک شهرستان بویراحمد گفت: در منطقه سرابتاوه هر نیم ساعت یا یک ساعت یک تصادف جرحی یا فوتی اتفاق می افتد، بر اساس مصوبه جلسه قبل شورای ترافیک لازم است که اداره راهداری برای ورودی و خروجی سرابتاوه چند سرعتکاه نصب کند.

وی گفت: در جلسه پیشین نیز مصوبه ای برای نصب سرعتکاه نوشته شد، جانمایی شد ولی این مصوبه هنوز اجرایی نشده است.
سرگرد دانایان افزود: یک پل عابر پیاده نیز در این قسمت بود که جمع شد، در حالی که مورد استفاده دانش اموزان و مردم قرار می گرفت.
سرگرد دانایان بیان کرد: در سرازیری تنگ کناره به سمت یاسوج تصادفات واژگونی به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه زیاد اتفاق می افتد، نصب تابلوی محدودیت سرعت و نصب دوربین سرعت سنج در این مکان نیاز است.
وی با اشاره به خطر محور کمربندی چنارستان گفت: در دو هفته گذشته دو تصادف اتفاق افتاد و چهار نفر در یک نقطه کشته شد، مردم چنارستان نیز در این خصوص اعتراضاتی کرده اند، این محدوده نیاز به
وی گفت: در بافت جدید چنارستان که مدارس راهنمایی داریم، هیچ جایی برای عبور و مرور عابرین پیاده پیش بینی نشده و بسیار خطرناک است، در این نقطه چندین تصادف سنگین اتفاق افتاده، نیاز به زیرگذر یا روگذر دارد.
فرمانده پلیس راه محور یاسوج_ شیراز افزود: در 11 ماه گذشته 20 فوتی در این منطقه اتفاق افتاده و نیاز به سرعت کاه، دوربین و ... دارد.
فرماندار بویراحمد در این خصوص گفت: بازدیدی همراه با مسوولان راهداری و راه و شهرسازی انجام می دهیم و اقدامات کوتاه مدت و بلندمدت را پیش بینی خواهیم کرد.
سرگرد دانایان بیان کرد: در گردنه مله شوره بر اثر بارندگی رانش کوه داشتیم، و اگر دو بارندگی داشته باشیم کل جاده را مسدود می کند. خط کشی های این محور پاک شده و تصادفات انحراف به چپ به دلیل ناآگاهی رانندگان اتفاق می افتد، مسیر حوزه کمربندی شیراز، جاده اصفهان، اقلید، بابامیدان و شیراز نیاز به خط کشی جدید دارد.
فرمانده پلیس راه محور یاسوج_ شیراز گفت: جاده پاتاوه دهدشت بطور موقت باید زیر بار ترافیکی برود و باید بازدیدی از این جاده داشته باشیم و کارشناسان نظرات کارشناسی بدهند و تصمیم گیری شود.
سرگرد داناییان با اشاره به تصادفات در جاده روستای تنگاری گفت: سرعت کاه های روستای تنگاری نیاز به آشکارسازی و رنگ آمیزی دارد.
وی گفت: از چشمه پلنگی تا روستای تنگاری به دلیل بارندگی فرورفتگی ها و چاله های زیادی ایجاد شده و نیاز به اصلاح دارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد
Iran, Islamic Republic of
خدا وکیلی به همه مسئولان بی مسئول این شهرمیگم اگه ۱۰متر خیابان سالم تووو شهریاسوج پیدا کردین من تا یک ماه مجانی در این شهر براتون روفتگری میکنم
مگه شماها خودتون ماشین ندارین ک با این نوع آسفالت ماشینهای مردمو داغون کردین .الاغ اینجا هم بارش میفته تووو این خیابونها اوووف به مردمی ک به شما رای بده
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1