تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۴۵۹۳۰۹
در دیدار جمعی از مسوولان شهری استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد: اعضای شورا نتوانستند خدمات شایسته به مردم ارائه کنند / انحلال شورای شهر و کناره کشیدن خودشان از این مسئولیت بهتر است / بگذارید مردم راحت باشند / خیری از شورا ندیدیم و اخطار می‌دهیم اگر آقایان درست کار نکنند، بستر انحلال شورا را فراهم خواهیم کرد

۱
۱
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد: اعضای شورا نتوانستند خدمات شایسته به مردم ارائه کنند / انحلال شورای شهر و کناره کشیدن خودشان از این مسئولیت بهتر است / بگذارید مردم راحت باشند / خیری از شورا ندیدیم و اخطار می‌دهیم اگر آقایان درست کار نکنند، بستر انحلال شورا را فراهم خواهیم کرد
کبنا ؛آیت الله سید نصیر حسینی با اشاره به اینکه ما احساس می‌کنیم که بدون شورا مدیریت شهری بهتر شکل می‌گیرد، گفت: ما خیری از شورا ندیدیم و اخطار می‌دهیم اگر آقایان درست کار نکنند، مسیر را تسهیل نکنند و خدمات ارائه ندهند، ما بستر انحلال شورا را فراهم خواهیم کرد.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی امروز در دیدار مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهردار و رئیس شورای شهر یاسوج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، اظهار داشت: شهرداری یاسوج وظیفه سنگین مدیریت شهری به ویژه مرکز استان که کار ساده‌ای نبوده و عائله بسیاری را دارد، عهده دار است.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه یاسوج ضمن تجلیل از شهرداری یاسوج به دلیل تزئین شهر در اعیاد و مناسبت‌های مختلف به ویژه اعیاد شعبانیه، گفت: مدیریت و خدمات شهری هزینه‌بر بوده و احتیاج به برنامه‌ریزی منسجم و کارشناسی شده دارد.
وی با اشاره به منابع پایدار شهرداری یاسوج، افزود: این مکان‌ها و منابع درآمدی شهرداری باید به صورت قانونی واگذار شوند.
آیت الله حسینی ضمن تأکید بر ضرورت جلوگیری از سوء استفاده بیت المال و اینکه نباید بیت المال صرفاً به افراد خاصی واگذار شود، ادامه داد: در صورت ضرورت باید سازمان بازرسی برای جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال ورود پیدا کند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شورای شهر باید تلاش کند تا مشکلات شهر و شهرداری به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: شهروندان و ادارات باید جهت خدمات‌رسانی بهتر شهری عوارض خود را به موقع پرداخت کنند.
وی همه اعضای شورای شهر یاسوج را مخاطب خود قرار داد و تصریح کرد: شورای شهر برای خدمات‌رسانی راحت‌تر شهرداری به مردم تأسیس شده و اگر شورای شهر نمی‌تواند کمک کار مدیریت خدمات شهری باشد و وظیفه خود را انجام دهد باید از مسئولیت کناره‌گیری کنند.
آیت الله حسینی یادآور شد وقتی که میزان عوارض به صورت قانونی تعیین شده کسی نمی‌تواند در مسیر مدیریت شهری سنگ‌اندازی کند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد از ادارات مختلف که بدهی به شهرداری دارند خواست تا هرچه سریعتر عوارض و بدهکاری خود به شهرداری‌ها را بپردازند.
وی به مشکل شهرداری یاسوج در عدم پرداخت حقوق کارکنان و دیگر عوامل این مجموعه اشاره کرد و افزود: وقتی کارگران زحمتکش شهرداری حقوق نگرفته‌اند، ضرورت دارد تا ادارات بدهکار به شهرداری عوارض و بدهکاری خود را پرداخت کنند.
آیت الله حسینی ادارات آب و فاضلاب، شرکت توزیع نیروی برق، شرکت گاز و مخابرات را خطاب قرار داد و تأکید کرد: با توجه به وضعیت خیابان‌های شهر یاسوج ضرورت دارد تا این ادارات برای حفاری‌های خود حتماً مجوز‌های لازم را از شهرداری یاسوج دریافت کنند.
نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: شهرداری زیرساخت‌های لازم را برای شهر آماده می‌کند ولی متأسفانه ادارات خدمات‌رسان به خود مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد کرده و ضرورت دارد که شهرداری نظارت لازم را بر حفاری‌ها داشته باشد.
وی ضمن تأکید دوباره بر ضرورت توجه به بحث منابع پایدار شهرداری، خواستار تحول در شهرداری یاسوج شد.
آیت الله حسینی در حاشیه این نشست، گفت: آنچه که هست شکایت مردم علیه شورا شهر ابوده و ندیدیم که بگویند اعضای شورا مشکل مردم را حل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: با توجه به اینکه (اعضای شورا) نتوانستند خدمات شایسته به مردم ارائه کنند، بهتر انحلال شورای شهر و کناره کشیدن خودشان از این مسئولیت است و باید بگذارند مردم راحت باشند.
وی با اشاره به اینکه ما احساس می‌کنیم که بدون شورا مدیریت شهری بهتر شکل می‌گیرد، تصریح کرد: ما خیری از شورا ندیدیم و اخطار می‌دهیم اگر آقایان درست کار نکنند، مسیر را تسهیل نکنند و خدمات ارائه ندهند، ما بستر انحلال شورا را فراهم خواهیم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا درست میفرمایید ولی مشکل اصلی از شهردار و اشنا و احمدی کیش و جاودانه است اقایان امیری و دانشی عالی بودن الان هم اکبذیو عباس نژاد به راه راست هدایت شده اند
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1