تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۴۵۹۲۰۶
در هفته امور تربیتی؛

دیدار فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش استان + تصاویر

۲
۰
دیدار فرمانده سپاه کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش استان + تصاویر
کبنا ؛
فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت سپاه از فعالیتهای خوب آموزش وپرورش استان خبر داد.
به گزارش «کبنا»، سردار حمید خرمدل در دیدار مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک اعیاد شعبانیه گفت: آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی مورد حمایت مجموعه سپاه فتح استان است و معتقدیم از جایگاه آموزش و پرورش و دانشگاه باید حفظ و حراست شود.
وی با بیان اینکه زحمات و تلاشهای آموزش و پرورش در برنامه های فرهنگی دهه فجر و نگاه ویژه به مناسبتها ملی و مذهبی در سطح مدارس برای تقویت ارزشهای دینی و الهی قابل تقدیر است گفت: در بحث راهیان نور به عنوان مهمترین حرکت فرهنگی شاهد استقبال دانش آموزان هستیم که نتیجه تعامل خوب آموزش و پرورش با بسیج دانش آموزی و بسیج فرهنگیان است.
فرمانده سپاه فتح استان افزود: با همه این موفقیتهای خوب و ارزشمند آموزش و پرورش مظلوم واقع شده است که آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی و تاثیر گذار باید حمایت شود.
وی گفت: همانند مجموعه سپاه که چهار چوبی دارد هر کسی که خواسته ای از آموزش و پرورش دارد باید در چهارچوب حریم آموزش و پرورش باشد.   
سردار خرمدل سپاه را یار دوازدهم آموزش و پرورش دانست و بر حمایت مجموعه سپاه از اقدامات جهادی، فعالیتها و برنامه های خوب مدیرکل آموزش و پرورش استان تشکر و قدردانی کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار گفت: سپاه حافظ نظم و سنگربان انقلاب اسلامی در مقابل هجمه های دشمنان است که رسالت خویش را به خوبی در همه عرصه ها انجام می دهند.
حسنعلی عزت خواه ضمن تقدیر وتشکر از همراهی و تعامل خوب مجموعه سپاه با آموزش و پرورش خطاب به سردار خرمدل گفت: جمله زیبای شما به عنوان یار دوازدهم آموزش و پرورش را هیچگاه از یاد نمی بریم.
وی افزود: لباس پاسداری مایه آرامش مردم است و در تحریم سپاه واکنش مردم را دیدیم که چگونه از سپاه قاطعانه حمایت کردند و امروز سرمایه اجتماعی سپاه در بالاترین حد ممکن است.
عزت‌خواه بیان کرد: عزت، اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های سبزپوشان سپاه پاسداران و سایر نیرو‌های مسلح است که قطعا مردم ما قدردان این تلاش‌های دلسوزانه و خالصانه خواهند بود.
وی گفت: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بر تربیت دانش آموزان برای رسیدن به حیات طیبه تاکید شده که رسیدن به حیات طیبه از مسیر تفکر و روحیه جهادی و انقلابی می‌گذرد.

مدیرکل آموزش و پرورش به موفقیتهای آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: پرداخت قریب به ۶۴ میلیارد تومان وام مرابحه به فرهنگیان برای اولین بار، کسب رتبه سوم کشوری در توسعه رشته های فنی و حرفه ای و کاردانش، برنامه های خلاقانه در دهه فجر و اجرای برنامه قطار انقلاب در ۴۴ مدرسه برای اولین بار، برگزاری کارگاههای متعدد آموزشی مولفین کتب تدریس، برگزاری همایش بوم رنگ و معلمان تربیت بدنی با حضور اساتید برجسته کشوری، کسب چندین مدال طلا و مقام در مسابقات علمی و ورزشی، برنامه ریزی برای حضور فعال دانش آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن و تشیع شهدا و رشد صد درصدی در رشته ریاضی بخشی از توفیقات آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری است.
وی با بیان اینکه رویکرد تحولی در آموزش و پرورش در دولت سیزدهم آغاز شده است گفت: ما در آموزش و پرورش به عنوان سربازان و پاسداران عرصه تعلیم و تربیت در دفاع از آرمانها و ارزشهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
در پایان این جلسه که معاونین آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد و روسای بسیج فرهنگیان و دانش آموزی سپاه فتح استان حضور داشتند با اهدا لوح سپاس از سردار حمید خرمدل فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شد.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام دیدار مدیر کل آموزش و پرورش با فرمانده سپاه فتح
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین مدیرکل تاریخ استان کسی که در خواب هم نمی دید چنین جایگاهی را...
صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1