تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۴۸
کد مطلب : ۴۵۹۰۷۶
از سوی سازمان سنجش آموزش کشور؛

کارت آزمون کارشناسی ارشد منتشر شد

۰
کارت آزمون کارشناسی ارشد منتشر شد
کبنا ؛کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.
به گزارش کبنا، کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ شامل اطلاعات شرکت در آزمون و رشته امتحانی مربوط بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت.
داوطلبان هر یک از کدرشته های امتحانی لازم است به نشانی مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت نامی داوطلبان به شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور است.
طبق اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه‌ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه‌ای برای داوطلبان وجود ندارد. لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات کارت شرکت در آزمون وجود داشته باشد، ضروری است موارد مغایرت را از اداره ثبت احوال منطقه سکونت خود پیگیری نمایند.
داوطلبان چنانچه‌ در رابطه با بند معلولیت اختلافی مشاهده کنند باید در روز چهارشنبه دهم اسفند ماه جاری از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه مراجعه کنند.
همچنین در صورتی که‌ در رابطه‌ با سایر مندرجات‌ کارت شرکت در آزمون از جمله نام رشته تحصیلی، نام محل تحصیل و معدل دوره کارشناسی و ارشد و با توجه‌ به‌ ثبت‌نام انجام شده، اشکالی مشاهده‌ شود، لازم است جهت اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ ۱۲ اسفند ماه جاری منحصراً به قسمت ویرایش اطلاعات کارت در درگاه اطلاع رسانی این سازمان مراجعه و موارد مربوط را اصلاح نمایند.
داوطلبان کارشناسی ارشد شرکت‌کننده چنانچه داوطلب اعمال بند مربوط به گزینش در رشته‌های دانشگاه پیام‌نور و موسسات غیرانتفاعی هستند لازم است در زمان تکمیل فرم انتخاب رشته (در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۲) در این خصوص طبق اعلام این سازمان اقدام کنند.
آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سال ۱۴۰۲ بعد از ظهر پنج شنبه ۱۱ اسفندماه و صبح و بعد از ظهر روز جمعه ۱۲ اسفند ماه جاری برگزار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

صندلی خاص برای علی دایی

صندلی خاص برای علی دایی

نمی‌توان از جایگاه خاصی که فیفا برای علی دایی در نظر گرفته است، گذشت؛ جایگاهی که همین ...
چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

چین روسیه را مسلح خواهد کرد؟

به گفته فدراسیون دانشمندان آمریکایی در فقدان کنترل تسلیحات موجودی زاردخانه‌های هسته‌ای ...
رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

رئیسی در آستانه شب عید خانه‌تکانی می‌کند؟

 به تازگی خبرها و شایعاتی درباره تغییرات در کابینه دولت سیزدهم به گوش می‌رسد؛ تغییراتی ...
1