تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۴۵۸۷۸۶
اخبار حوادث /

توضیحات پلیس درباره حادثه تیراندازی در خیابان باهنر تهران/ ضارب تحت تعقیب پلیس

۹
۶
توضیحات پلیس درباره حادثه تیراندازی در خیابان باهنر تهران/ ضارب تحت تعقیب پلیس
کبنا ؛
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت درباره حادثه امروز تیراندازی در خیابان باهنر تهران توضیحاتی ارایه و اعلام کرد: فردی که برادر خود را با شلیک گلوله مصدوم کرد، تحت تعقیب پلیس است.
به گزارش کبنا به نقل از ایسنا، مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: «ساعت ۱۱ صبح امروز خبر تیراندازی در آدرس خیابان باهنر حوالی میدان قدس به کلانتری ۱۲۲ گزارش شد در ادامه با حضور عوامل کلانتری در محل، مردی حدود ۶۰ ساله خون آلود که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، مشاهده شد که مصدوم بلافاصله با هماهنگی اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد.
با رصد دوربین های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص شد ضارب، برادر او بوده که از پشت سر با سلاح کلت کمری به او شلیک کرده و سپس از محل متواری می‌شود.
در حال حاضر وضعیت مصدوم وخیم است و شواهد موجود نشان می‌دهد که مشکلات خانوادگی عامل وقوع این حادثه می باشد.»
خبر تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.
به گزارش کبنا، شایعاتی در فضای مجازی استان مطرح شده و گفته می شود این فرد یکی از کهگیلویه و بویراحمدی های مقیم تهران است. صحت و سقم این شایعات مشخص نیست و تاکنون مسوولان مربوطه نیز در این خصوص اظهارنظری نداشته اند.
شایعات فضای مجازی باید صحت و سقم آن مشخص شود در غیر اینصورت دامن زدن به آن صحیح نیست. مردم از اظهارنظرهای غیرکارشناسانه پرهیز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابراهیم
Romania
حالا که پای آبروی وسط هست باید از دامن زدن به شایعات بپرهیزیم
گلاب
Iran, Islamic Republic of
قتل
Iran, Islamic Republic of
خودت که اصل دامن زدنی
سلام
Iran, Islamic Republic of

تو مشخصش کنی وصادقانه بنویسی کسی دامن نمیزنه دیگه
موسی
Iran, Islamic Republic of
چرا خبر را ناقص منتشر میکنید؟
سایت سنتی محلی
Iran, Islamic Republic of
نشان از ناتوانی یک سایت محلی در صحت و سقم یک خبر دارد 😂😂😂😂اخه نمیشد یه زنگ بزنی متوجه واقعیت بشی بعد خبرت بنویسی
ععع
Iran, Islamic Republic of
مرد جوان در اقدامی هولناک همسرش را به قتل رساند و سپس به جان برادرش سوءقصد کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، عقربه‌ها ساعت 10 صبح امروز سه‌شنبه دوم اسفند ماه را نشان می‌داد که مرد جوانی در تماس تلفنی با سرایدار خانه‌‌اش در خیابان دیباجی اعلام کرد همسر باردارش حالش بد شده و اکنون درب خانه نیمه‌باز است.

پس از پایان این تماس تلفنی، سرایدار ساختمان برای امدادرسانی وارد خانه موردنظر شد و جسد خون‌آلود زن باردار را روی زمین مشاهده و با فریاد های " کمک کمک" اهالی ساختمان را خبر دار کرد.

با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 124 قلهک، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی و متخصصان پزشکی قانونی به همراه محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حضور در خانه با جسد زن جوان بارداری مواجه شدند که از ناحیه سر هدف شلیک گلوله قرار گرفته و به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد، مرد جوانی که به سرایدار زنگ زده بوده ساعت 8 صبح با انگیزه نامشخص همسرش را با کلت کمری به قتل رسانده و از صحنه جنایت گریخته است.

روند تحقیقات در خانه خیابان دیباجی ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری 122 دربند در تماس تلفنی با بازپرس ویژه قتل، حادثه هولناک دیگری را در خیابان باهنر اعلام کردند که مشخص شد، قاتل پس از کشتن همسرش به جان برادر خود سوءقصد کرده است.

بدین ترتیب تیم جنایی پای در محل حادثه گذاشتند و با مرد مجروح 60 ساله‌ای روبه‌رو شدند که که از ناحیه پشت سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و آثار تصادف روی بدن او مشهود بود؛ همچنین امدادگران اورژانس که همزمان با تیم پلیسی در محل حاضر شده بودند، مرد میانسال را به بیمارستان منتقل کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه وجود دوربین‌های مداربسته شده بودند به بازبینی فیلم آنها پرداخته و لحظه به لحظه صحنه حادثه را مشاهده کردند؛ در فیلم مشخص شد، مرد جنایتکار پس از به قتل رساندن همسرش با خودروی 207 به سمت خانه برادرش آمده و اقدام به تیراندازی کرده است.

بیشتر بخوانید

درگیری مرگبار 2 کارگر جوان در انبار روغن خودرو / اختلافات شخصی رنگ خون گرفت

تحقیقات میدانی نیز حکایت از آن داشت، مرد جنایتکار ابتدا با سلاح کلت کمری از پشت، به سر برادرش شلیک کرده و سپس با خودروی پژو 207 خود چند بار از روی او عبور کرده و در آخر به مکان نامعلومی متواری شده است.

به گزارش تسنیم، با دستور محمد جواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، جسد زن جوان برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات را برای دستگیری مرد جنایتکار آغاز کردند همچنین حال برادر قاتل در بیمارستان مساعد گزارش شده است
Iran, Islamic Republic of
خیلی خوشحالید از این اتفاق. واقعا عجب مردمی هستین
Iran, Islamic Republic of
ادم قلبش در میگره یعنی واسه چی‌این کار رو‌کرد
​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

​​​​​​​روایت خبرنگار آمریکایی از سفر به ایران

ما با مقام‌های ایرانی نیز تماس گرفتیم. حسین امیر عبداللهیان، وزیر خارجه ایران در مصاحبه‌ای ...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
1