تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۴۵۸۷۱۴
رئیس کمیته داوران هیأت فوتبال استان خبر داد:

قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمد در یک هشتم نهایی جام حذفی کشور

۰
قضاوت داوران کهگیلویه و بویراحمد در یک هشتم نهایی جام حذفی کشور
کبنا ؛رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه وبویراحمد از قضاوت داوران و ناظر فوتبال استان در مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور خبر داد.
به گزارش کبنا نیوز، داریوش جاودان سیرت با بیان این خبر گفت: دو داور و یک ناظر فوتبال استان در مرحله یک هشتم نهایی فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور حماسه خرمشهر قضاوت می‌کنند.
جاودان سیرت از نظارت داوری خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور در دیدار حساس فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران خبر و افزود: دیدار تیم‌های فوتبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران روز چهارشنبه سوم اسفند ماه ۱۴۰۱ و ساعت ۱۷ در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار می‌شود و طبق ابلاغ فدراسیون فوتبال کشور، بیژن حیدری از همدان به عنوان داور، محمدرضا منصوری از تهران به عنوان کمک داور اول، علیرضا ایلدروم از تهران به عنوان کمک داور دوم، سیدرضا مهدوی از کرمان به عنوان داور چهارم این بازی حساس را قضاوت می‌کند. خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان ناظر داوری این بازی حساس انتخاب شده است.
رئیس کمیته داوران فوتبال استان از قضاوت روح الله شریفی داور ملی فوتبال استان در دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان خبر داد و بیان داشت: دیدار تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان روز دوشنبه یکم اسفند ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۵ در استادیوم پاس قوامین تهران برگزار می‌شود و طبق ابلاغ فدراسیون و کمیته داوران، روح الله شریفی داور ملی فوتبال استان به عنوان داور، قهرمان نجفی از چهارمحال و بختیاری به عنوان کمک داور اول، محمدجواد مداح از تهران به عنوان کمک داور و شاهین یزدانی از تهران به عنوان داور چهارم این بازی حساس را قضاوت می‌کنند. اکبر بخشی‌زاده از ایران ناظر داوری این بازی است.
رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب حمیدرضا افشون کمک داور ملی فوتبال استان در دیدار حساس تیم‌های استقلال تهران و ملوان بندر انزلی خبر و اظهار داشت: این دیدار روز دوشنبه یکم اسفند ماه ۱۴۰۱ و ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در استادیوم آزادی تهران برگزار می‌شود و طبق ابلاغ فدراسیون فوتبال کشور، پیام حیدری از همدان به عنوان داور، فرهاد مروجی از فارس به عنوان کمک داور اول، حمیدرضا افشون از کهگیلویه و بویراحمد به عنوان کمک داور دوم و محمدحسین ترابیان از تهران به عنوان داور چهارم این بازی را قضاوت می‌کنند. محمود رفیعی از تهران ناظر داوری این بازی است.
جاودان سیرت در پایان برای داوران و ناظر فوتبال استان در این بازی آرزوی موفقیت کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1