تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۱
کد مطلب : ۴۵۸۴۹۵
اخبار استان /

بازدید مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی یاسوج

۱
۰
بازدید مدیرکل دفتر فنی و حرفه‌ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی یاسوج
کبنا ؛
مدیرکل دفتر فنی و حرفهای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید و از نزدیک مسائل آموزشی و مشکلات این واحد آموزشی را بررسی کرد.
به گزارش کبنا، عباس بیات با حضور در هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با مدیر، هنرآموزان و هنوجویان این هنرستان گفتگو کرد.
در این بازدید که محمد جمالی آرند معاون آموزش متوسطه و ایمان بزرگ امید رئیس اداره فنی حرفه‌ای و سید ولی موسوی رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش وپرورش حضور داشتند، رئیس مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه وبویراحمد گزارشی از اقدامات این هنرستان ارائه کرد.
نصرت الله حیدرپور گفت: هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج وابسته به مرکز تحقیقات آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان در سال تحصیلی 97-96 در دو رشته فعالیت خود را آغاز که هم اکنون در سه رشته تولید گیاهان دارویی، پرورش ماهیان سردآبی و امور باغی با بیش از 120 هنرجو درحال فعالیت است.
وی اعتبارات مرکز تحقیقات کشاورزی را ناکافی دانست و گفت: جهت توسعه وآموزش‌های مهارتی هنرجویان هنرستان کشاورزی نیاز به همکاری ومساعدت آموزش وپرورش داریم.

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج نیز با ابراز خرسندی از این بازدید به گوشه‌ای از مشکلات هنرستان کشاورزی اشاره کرد و گفت: مستقل شدن فضای فیزیکی هنرستان کشاورزی و انتقال سازمان بسیج سپاه فتح با توجه به کثرت ارباب رجوع، نداشتن سرویس ایاب ذهاب جهت انتقال هنرجویان به ایستگاه چم خانی و مرکز شیلات دشت روم جهت کار‌های عملی با توجه به بعد مسافت، نداشتن سرویس بهداشتی و آبخوری در محوطه هنرستان جهت استفاده هنرجویان و نداشتن سیستم استاندارد گرمایشی و سرمایشی کلاس‌ها و خوابگاه بخشی از نیازمندی‌های کوتاه مدت این هنرستان است.
آیت الله انصاری، اجرای گلخانه در محوطه هنرستان کشاورزی با توجه به فضای مناسب، تجهیز یک اتاق جهت کشت زعفران و هوشمند‌سازی کلاس‌ها و تجهیزات کامپیوتری جهت آموزش مطلوب هنرجویان را، از دیگر نیازمندی‌های هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی عنوان کرد.
انصاری در پایان با اشاره به اینکه مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان در ایستگاه چم خانی مختار زمین کافی دارد و کلاس‌های عملی این هنرستان در آنجا انجام می‌گیرد گفت: احداث مجتمع هنرستان کشاورزی در ایستگاه چم خانی مختار جهت تداوم فعالیت‌ها و آموزش همراه با تولید هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یک ضرورت است.


نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
به نظرم هر روز ظهر ناهار ماهی میدن که اینا اونجا هستند.
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1