تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۲
کد مطلب : ۴۵۸۳۶۶
کبنا گزارش می‌دهد

مظلوم‌ترین تیم فوتبال ایران چگونه به فینال امیدهای کشور اعزام شد / آقای دهقان این جوانان را یاری کنید

۲
۰
مظلوم‌ترین تیم فوتبال ایران چگونه به فینال امیدهای کشور اعزام شد / آقای دهقان این جوانان را یاری کنید
کبنا ؛تیم فوتبال فولاد یاسوج برای برگزاری مسابقه دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول امیدهای باشگاه‌های کشور در حالی به شهر قزوین اعزام شد که از کمترین امکانات و تجهیزات برخوردار بود. این تیم غریبانه و بدون پشتوانه از سوی دستگاه‌های متولی، اجتماعی و فرهنگی به شهر قزوین رفت. در صورتی که تیم فوتبال فولاد یاسوج نتیجه دلخواه را در مقابل تیم قزوینی کسب کند به لیگ برتر صعود خواهد کرد و آن زمان است که تیم‌های بزرگی همانند؛ استقلال، پیروزی و... باید در مقابل این تیم یاسوجی در ورزشگاه‌های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بایستد. همگی از پیامدهای مثبت چنین رویدادهایی اطلاع دارند.
به گزارش کبنا، سال‌های دور، وقتی که تیم شهرداری یاسوج در ورزشگاه تختی یاسوج به مصاف تیم‌های بزرگی همانند؛ پیروزی(پرسپولیس)، تراکتورسازی و استقلال می‌رفت، چه شور و هیجانی در ورزشگاه حاکم می‌شد. تیم شهرداری یاسوج به غول‌کش معروف شد و مربیان بزرگ فوتبال کشور از روبرو شدن با تیم شهرداری یاسوج واهمه داشتند. اکنون بعد از آن سال‌های طلایی، امیدی در دل جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به‌ویژه جوانان شهر یاسوج تازه شده که تیم فوتبال فولاد یاسوج به لیگ برتر صعود خواهد کرد. تیم فوتبال فولاد یاسوج در آخرین بازی خود به مصاف تیم قزوینی می‌رود و اگر بتواند در زمین حریف نتیجه دلخواه را بگیرد، به لیگ برتر صعود خواهد کرد و افتخاری برای استان کهگیلویه و بویراحمد رقم می‌زند. با این شرایط تیم فوتبال یاسوج با کمترین تجهیزات و امکانات به قزوین اعزام شد و علی‌رغم پیگیری دست‌اندرکاران این تیم، مسوولان هیچ‌گونه همکاری با آنها انجام ندادند. 
سرمربی تیم فوتبال فولاد یاسوج ضمن گلایه شدید از مسئولان استانی و شهرستان بویراحمد، گفت: تیم فوتبال فولاد یاسوج برای برگزاری دور برگشت مقابل «شمس آذر» قزوین با بدترین شرایط ممکن با یک «ون» و با ظرفیت 13 نفر در سرمای شدید زمستان و شرایط بسیار نامساعد آب و هوایی و جاده‌های لغزنده و برفگیر بدون امکانات اولیه به استان قزوین سفر کردیم.
وی گفت: در حالی که تیم فولاد بهترین نتایج تاریخ فوتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در کشور را بدست آورده بود با بی‌تدبیری مسوولان مربوطه و دیگر مسئولان استانی با کل ظرفیت «ون» (13 نفر) برای این مسابقه بسیار مهم و حساس برای استان کهگیلویه و بویراحمد حرکت کردیم و این در حالی است که حداقل بازیکنان و کادر ورزشی و سایر مربیان برای اعزام به چنین بازی حساسی حداقل می‌بایست بالای بیست و پنج نفر می‌بود و ما مجبور شدیم فقط با بازیکنان اصلی تیم به سمت قزوین حرکت کنیم. که اگر خدای ناکرده بازیکنی از ما مصدوم می‌شد باید با همان بازیکنان داخل زمین بازی را ادامه می دادیم. 
لازم به ذکر است که این مسابقه به خاطر شرایط نامساعد جوی و بارش شدید برف کنسل و به هفته آینده موکول شد.
به گزارش کبنا، تیپ همیشه قهرمان 48 فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تنها نهادی بود که به یاری این جوانان ورزشکار آمد و «یک دستگاه ون» را در اختیار این تیم فوتبال گذاشت. دهقان_ مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد_ که سال‌ها خاک ورزش را خورده و درد و حرف ورزشکاران را می‌داند و می‌فهمد، لازم است که از این جوانان دلجویی کند و آنها را در آخرین گام برای صعود به «لیگ‌ برتر» یاری کند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

حسن
Iran, Islamic Republic of
آرزوی هر شهر و استانی داشتن تیمی مثل فولاد یاسوج است ولی مسولین ما بیشترشون حتی نمیدونن که ما فوتبال هم داریم .ولی موقع انتخابات که میشه سرو کله مسولین پیدا میشه .مسولین ورزشی استان کجا تشریف دارن .نکنه مثل بقیه ی ادارات لیسانس کشاورزی را گذاشتن مسول ورزش استان ما.ورزش را دریابید تا معتاد کمتر داشته باشیم.دزدی نباشد .قتل نباشد .طلاق نباشد .خودکشی نباشد .و....
علی
Iran, Islamic Republic of
واقعا حیفه ک مرکز استان تیم نداشته باشه
چقد می تونه جوانان را در فوتبال کشور ادغام کنه
نام شهر را بهتر کنه
استعدا ها پرورش داده بشه
جوانانی ک ب سمت اعتیاد و رفتارهای آسیب زا گرایش دارند را چند ساعتی در ورزشگاه ها سرگرم کنه
حیف واقعا باید هر جور شده حمایت بشه
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1