تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲
کد مطلب : ۴۵۸۲۵۶
گزیده ای از خطبه های نماز جمعه در شهرستان های استان کهگیلویه و بویراحمد

تذکر امام جمعه گچساران به برگزارکنندگان جشن عشایر / انتقاد امام جمعه دهدشت از عزل شهردار

۷
۴
تذکر امام جمعه گچساران به برگزارکنندگان جشن عشایر / انتقاد امام جمعه دهدشت از عزل شهردار
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر در جمع نمازگزاران با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی، شکوهمند انقلاب اسلامی گفت: ۲۲بهمن روز پیروزی اسلام برکفر، عزت برذلت، استقلال بدون وابستگی و روز آزادگی ملت ایران بود.
به گزارش کبنا، آیت الله حسینی با اشاره به برکات نظام مقدس اسلامی افزود: دست آورد‌های انقلاب قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست و این انقلاب نعمتی بزرگ بود که خداوند به مردم ایران ارزانی داشت.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به آثار زیانبار دوره حکومت طاغوت اضافه کرد: خاندان پهلوی سراسر فاسد بودند و زمانی که کشور را ترک کردند اموال و دارایی‌های مردم را به تاراج بردند.
وی ادامه داد: ۳۵ میلیارد دلار و ۳۸۰ چمدان پر از طلا و جواهرات تنها بخشی از دارایی ملت ایران بود که سران رژیم شاه با خود به یغما بردند.
امام جمعه یاسوج در بخش دیگری از سخنانش با اشاره، به دست آورد‌های علمی و اقتصادی انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب کشور ما پیشرفتی نداشت، اما اکنون در زمینه سلول‌های بنیادی جز ۱۰ کشور برتر هستیم، در زمینه قدرت دفاعی ۹۰ درصد از نیاز‌های دفاعی توسطه جوانان این مرز و بوم  ساخته می‌شود.
آیت الله حسینی با بیان اینکه در حوزه هوا فضا رتبه هشتم جهان و جزء بیست قدرت برتر هستیم، افزود: قبل از انقلاب تنها ۲۵ درصد تولید دارو در کشور داشتیم و بعد از انقلاب با اتکا به توانمندی داخلی ۹۰ درصد دارو‌های مورد نیاز درداخل کشور تولید می‌شود.
وی افزود: همه این پیشرفت‌ها در شرایط تحریم و جنگ‌های دشمنان مختلف علیه کشور به دست آمد و به حول قوه الهی بازهم به سمت قله‌های پیشرفت درحرکت هستیم.
نماینده ولی فقیه  از مردم استان خواست تا باشکوه هرچه تمام‌تر در مراسم راهپیمائی دشمن شکن  ۲۲ بهمن شرکت کنند.
آیت الله حسینی اضافه کرد: فردا چشم همه دشمنان به ملت ایران دوخته شده پس لازم است همه مردان و زنان از کوچک و بزرگ باحضور در خیابان‌ها شکوه و عظمت ایران اسلامی را به جهانیان ثابت کنند.

تذکر امام جمعه گچساران به برگزارکنندگان جشن عشایر استان
خطیب جمعه شهر دوگنبدان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت‌های این هفته گفت: همه معمولاً از مسئولین انتقاد می‌کنیم، اما انتقاد هم دلیل دارد و مسئول کسی است که امکاناتی برای انجام اموراتی در اختیار دارد و از طرفی نیز خدمات و تلاش‌های مسئولین نادیده گرفته می‌شود هرچند مشکلاتی داریم، اما ببینیم نظام اسلامی هم چه خدمات ارزشمندی به مردم انجام داده است.
حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی افزود: در دوران پهلوی، در استان ما جاده آسفالتی نداشتیم، امروز نظام اسلامی خدمات بسیاری به مردم روا داشته است و بدانیم که خداوند عنایت خاص به این ملت کرد و در ۲۲ بهمن ۵۷ از زیر یوغ ظلم و استبداد رهایی یافت و امروز باعزت و افتخار در عالم خوش می‌درخشد.
امام‌جمعه دوگنبدان گفت: فردا یوم‌الله ۲۲ بهمن است و همه باید از کوچک و بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و مشت محکم دیگری بر‌دهان نظام استکباری بکوبیم.
امام‌جمعه گچساران گفت: تذکری دلسوزانه هم به برگزاری جشن عشایر استان را دارم که در شأن متدینین نبود و انتظار این است که دوستانی که نشسته بودند تذکر می‌دادند. باید موازین شرعی و مبانی دینی را در هرحال و در هرصورت داشته باشیم پس خلاف انتظار بود و ان‌شاءالله هم تکرار نشود.
وی افزود: در بحث تکمیل مصلای گچساران انتظار از مردم شهرستان است که پای‌کار بیایند تا هرچه زودتر نیز از این وضعیت نامناسب نیز خارج شود.

انتقاد امام جمعه دهدشت از عزل شهردار
حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه دهدشت به تشریح برخی خدمات قبل و بعد از انقلاب پرداخت و اظهار کرد: امروز در بیشتر مباحث علمی جزو رتبه‌های اول دنیا هستیم.
امام جمعه دهدشت افزود: در قبل از انقلاب کشور در اوج درآمد‌های نفتی بود، اما سختی‌های فراوان را می‌گذراند.
وی بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی به برکت انقلاب در اوج عزت و توانمندی است و ۹۰ کشور دنیا درخواست خرید پهپاد‌های جمهوری اسلامی را دارند.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که عده‌ای می‌گویند چرا شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهید اظهار کرد: برخی عادت کرده‌اند غلام حلقه به گوش غرب و فرهنگ فرنگی باشد، نه خیر! ملت ایران امسال هم مثل همیشه شعارشان مرگ بر آمریکا خواهد بود.
امام جمعه دهدشت خطاب به حامیان رژیم صهیونیستی گفت: هر کشوری در منطقه از رژیم غاصب از زمین تا آسمانش بر علیه ملت ایران استفاده کند قبل از این‌که موشک‌های ما به تل‌آویو و حیفا برسد آن کشور‌ها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
وی از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با حوادث اخیر تشکر کرد و گفت: خدا را شاکریم که رهبر معظم انقلاب با صدور عفو عمومی که در دهه فجر انجام دادند، ایشان با تدبیر مدبرانه خود نگذاشت آتیه نظام اسلامی و فرزندان این مرز و بوم به خطر بیفتد.
حجت‌الاسلام وحدانی خواستار کمک به زلزله خوی شد و ضمن تسلیت به ملت ترکیه و سوریه در رابطه با زلزله اخیر گفت: باید به این زلزله نگاه علمی شود.
وی عزل شهردار در آستانه عید را کاری درست ندانست و از آقای نکویی به عنوان شهرداری سالم و پاکدست نام برد و تصریح کرد: بنای در شورا نظارت است و نه دخالت، سه سال شهرداری دهدشت با سرپرست می‌چرخد، یک آدم متخصص بیاورید و از او برنامه بخواهید و اجازه دهید که کار انجام بدهد.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مسئله عفاف و حجاب را یادآور شد و خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی به قانون کار مناسبی نیست و توجه جدی در این راستا شود.
وی با بیان این‌که کهگیلویه محرومیت تاریخی دارد و زمانی که ما آرزوی آب لوله‌کشی داشتیم برخی شهر‌های کشور دنبال تصفیه‌خانه بودند خطاب به حجت‌الاسلام موحد نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: در این فرصت باقی‌مانده کمک کنید پروژه‌های مهم به بهره‌برداری برسند، امروز مسئله اشتغال دغدغه مردم شهرستان است، این غصه‌دار است که جوانان این شهرستان در سایر شهرستان‌ها با لجهه آیین آن‌ها مشغول به کار شده‌اند.
گزیده خطبه امام جمعه چرام
حجت الاسلام سید نوراله افشار امام جمعه چرام در خطبه‌های نماز چرام گفت: دهه۴۰ به بعد، حضرت امام (ره) با یک راهبرد و استراتژی مهم حرکت خود را شروع کرد که برای رژیم شاه و قدرت‌های مسلط بر ایران چندان شناخته‌شده نبود و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توانستند آن را درک کنند.
وی افزود: این قدرت جدید در فرهنگ سیاسی دنیا وجود نداشت و برای اولین‌بار در ایران شکل گرفت و زمینه انقلاب و ادامه آن را فراهم کرد.
افشارگفت: این قدرت جدید از ترکیب سه عنصر تحقق یافت، عنصر مردم مؤمن متحد آگاه در صحنه، آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) که اسلامی سیاسی و اجتماعی است و دارای فرهنگ ظلم‌ستیزی و شهادت‌طلبی است رهبری و مرجعیت که در مفهوم ولایت‌فقیه شکل گرفت.
وی افزود: در سال۱۳۶۴ سازمان سیای آمریکا، سازمان ام‌آی‌ایکس انگلیس، سازمان اطلاعات فرانسه و اطلاعات آلمان در نشستی که داشتند با شناختی که بعد از انقلاب پیدا کرده بودند به این جمع‌بندی رسیدند که قدرت اصلی پیوند این سه عنصر است؛ لذا برای جدا کردن این سه عنصر از یکدیگر برنامه‌ریزی کردند؛ بنابراین از آن زمان تاکنون بزرگ‌ترین هدف‌شان این است که مردم را از اسلام یا رهبری یا از هر دو جدا کنند تا این سه عنصر خنثی شود. از این رو هرکس آگاهانه یا جاهلانه در شکستن ترکیب این سه عنصر تلاش کند قطعا نادان و خائن است.
گزیده خطبه امام جمعه سرفاریاب
امام جمعه شهر سرفاریاب در خطبه های نماز جمعه این شهر در تشریح مسائل روز و مناسبت‌ها نیز قدرت ایمان و انگیزه ملت، آموزه‌های اجتماعی و سیاسی اسلام ناب و فرهنگ ظلم ستیزی و شهادت طلبی مردم، مرجعیت و رهبری آسمانی امام بزرگوار تحت عنوان ولایت فقیه را از عناصر اصلی و مهم شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن عنوان کرد.
حجت الاسلام زارعی پور با بیان اینکه ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ پایان دوره تحقیر ملت ایران و آغاز عزت و استقلال و سرافرازی آن‌ها بود گفت: حضور پر شور و حماسی مردم در این روز و پس از گذشت ۴۴ سال نشانه پایبندی ملت به آرمان‌های انقلاب خود و موجب یأس و شکست دشمنان و استکبار جهانی در مقابله با این نظام است.
وی با اشاره به موضوع عفو پدرانه رهبر انقلاب در مورد برخی محکومین با پایان اغتشاشات و ایام مبارک دهه فجر و اعیاد بزرگ اسلامی و ابراز ندامت خاطیان، این اقدام را مواجهه حکیمانه، هوشمندانه و مسئولانه با حوادث از طرف رهبر معظم انقلاب و باعث شادی و دلگرمی مردم و خشم و عصبانیت معاندان دانست.

امام جمعه سی سخت: اقدام رهبری باعث شادی مردم کشور و ناراحتی دشمنان شد

حجت الاسلام مصباح نژاد امام جمعه سی سخت در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: هفته گذشته به درخواست رئیس قوه قضاییه رهبر انقلاب زندانیان فریب خورده اغتشاشات اخیر را مورد عفو قرار دادند که این اقدام حکیمانه و پدرانه رهبر انقلاب باعث شادی مردم کشور و ناراحتی دشمنان شد، چرا که دشمنان میخواستند کینه توزی و نارامی ها را گسترش دهند و کار رهبر این توطئه را خنثی کرد.
امام جمعه سی سخت در خصوص چهل و چهارمین سالگرد پیروزی مبارک انقلاب اسلامی که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت افزود: در سایه ایمان به خدا و بصیرت و صبر ملت ایران و رهبری حکیمانه دست چپاول استعمار از کشور ما قطع شد.
وی گفت: سالها روباه پیر انگلیس و شیطان بزرگ آمریکا بر منابع کشور چنگ انداخته بودند و هر طور که می خواستند کشور را به تاراج می بردند.
امام جمعه سی سخت اضافه کرد: فردا مردم با حضور گسترده در راهپیمایی شرکت کنند و نشان دهند که مردم ایران اسلامی همچنان پای آرمانها و ارزشهای انقلاب و کشورشان هستند.
امام جمعه شهر لیکک: مردم فردا مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب اسلامی می کوبند
امام جمعه شهر لیکک در آیین عبادی سیاسی این هفته با اشاره به ضرورت حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: آحاد ملت همیشه بیدار ایران اسلامی با حضور در آوردگاه عظیم راهپیمایی ۲۲ بهمن، ضمن حمایت از آرمان‌های انقلاب و شهدای عزیز و امام عظیم الشان (ره)، پایداری در برابر زورگویان عالم به ویژه آمریکای جنایت پیشه و رژیم کودک کش صهیونیزم را به نمایش خواهند گذاشت.
حجت الاسلام صلواتی به رونمایی پایگاه زیر زمینی عقاب ۴۴ اشاره کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران، از این پایگاه زیرزمینی و جنگنده‌های آن که در عمق چندصد متری زمین، با همه تجهیزات لازم برای پشتیبانی از عملیات انواع جنگنده‌های نیروی هوایی و برای مقابله با دشمنان اقدام خواهد کرد.
وی همچنین از حضور مسئولان در نماز جمعه و برگزاری میز خدمت و پاسخگو بودن به مردم در این روز تقدیر و تشکر کرد.
امام جمعه پاتاوه: خودکفایی و استقلال مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی
حجت الاسلام سیادت خطیب جمعه شهر پاتاوه در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت از آحادمردم بخش پاتاوه در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن گفت: همه ما ان شاءالله در راهپیمایی بیست و دوم بهمن شرکت میک نیم و بار دیگر دشمنان اسلام را ناامید و با حضور حداکثری خود در این راهپیمایی مشت محکمی به دهان آشوبگران و دشمنان ،خواهیم زد .
خطیب جمعه پاتاوه افزود: حول و قوه الهی شکست همه جانبه استکبار جهانی را جشن خواهیم گرفت.
وی گفت:در زمان طاغوت ۹۷ درصد صادرات نفتی داشتیم و هیچگونه صنایع مادری در ایران وجود نداشت ولی به برکت انقلاب اسلامی بیش از دو هزار نوع کالای کاربردی در ایران تولید می شود و در بسیاری از بخش ها ایران اسلامی به خودکفایی کامل رسید و بدون شک آینده ای روشن در انتظار جمهوری اسلامی ایران است.
بانک ها کاملا اسلامی شود
حجت اسلام پژمان امام جمعه شهر چیتاب در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: انذار و هشدار مهم انقلاب در میدان سرنوشت سازی که جنگ اراده هاست وجود دارد هر ملتی که اراده اش قوی باشد آن ملت پیروز است و دشمن هر چه تلاش می‌کند اراده مردم را خراب کند با تمام امکانات و ابزار‌ها شکست می‌خورد.
خطیب نماز جمعه چیتاب در بخش دیگری از خطبه‌های گفت، با پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات زیادی به دست آورده ایم، و خدمات زیادی به برکت انقلاب اسلامی در مناطق محروم به ویژه استان کهگیلویه و بویراحمد ارائه شد .
حجت اسلام پژمان با بیان اینکه بخش زیادی از اقتصاد کشور به بانک ها مربوط می شود، افزود: در ایران اسلامی هنوز نتوانستیم بانک ها را صددرصد اسلامی کنیم .
وی گفت: بسیاری از طرح ها و خدمات دولت به مردم از طریق بانک ها انجام می گیرد ولی بانک در این زمینه بسیار دیده می شود کوتاهی می کنند مانند تسهیلات فررزند آوری که مردم در این زمینه بسیار گلایه دارند.
22بهمن مظهر اقتدار و فرو نشاندن فتنه است
امام جمعه موقت قلعه رئیسی گفت:22بهمن مظهر اقتدار و فرونشاندن فتنه است.
حجت الاسلام بهادری امام جمعه موقت قلعه رئیسی در خطبه های نماز جمعه این شهر با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی تصریح کرد: تلاش شود در خانواده موضوع تقوا مورد تاکید قرار بگیرد چرا که تقوی در خانواده می تواند راه حفظ خود و خانواده در دنیا و آخرت باشد.
امام جمعه موقت قلعه رئیسی با بیان اینکه حکومت اسلامی با توکل بر خداوند محقق شد تاکید کرد: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شامل مواردی بسیار است و اگر این انقلاب به پیروزی رسید عواملی زیادی دخیل بود که توکل بر خداوند بود، رهبری حکیمانه امام راحل بود، اتحاد همبستگی ملت ایران و استقامت و پایدار در راه خدا بود که این عوامل از مهمترین عواملی بود که سبب پیروزی انقلاب اسلامی بود.
وی به حضور مردم در 22 بهمن اشاره و گفت: روز 22 بهمن مظهر اقتدار ملی است و مظهر اقتدار ملت ایران و مظهر حضور مردمی و اراده و عزم ملی ملت ایران است و 22 بهمن مظهر این است که هر دشمنی با هر درجه ای را به عقب می کشاند و 22 بهمن روز تجدید بیعت مردم با قرآن و امام و رهبری است و حضور باشکوه مردم در 22 بهمن تسریح کننده اشتباه دوست و دشمن است.
بهادری با بیان اینکه 22 بهمن فرونشاندن فتنه است خاطرنشان کرد: 22بهمن روز تنفر از دشمن و روز بیعت امام و شهداست و مردم بخش چاروسا و شهر قلعه رئیسی باید همچون سالیان گذشته با توجه به شرایط روز نیاز است حضور باشکوهی در این راهپیمایی حضور بهم رسانیم و حضور گسترده ای در 22بهمن حضور داشته باشیم و به دشمنان نشان دهیم پای انقلاب و شهدا هستیم.
وی در ادامه به شهادت امام موسی کاظم(ع) اشاره و این روز را تسلیت گفتند.
در پایان نماز جمعه قلعه رئیسی از افرادی که در اعتکاف شرکت کردند تشکر کرد.
خطر بیخ گوش سوق
 حجت الاسلام مهدی کیانی اصل امام جمعه سوق با دعوت همگان به رعایت تقوی الهی عنوان کرد: عفو پدرانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب در ایام الله دهه فجر اینترنشنال، بی‌بی‌سی و دشمنان انقلاب را خلع سلاح کرد درباره عفو مربوط به اغتشاشات و فتنه اخیر می‌توان گفت؛ رهبر حکیمی که در موضع پدری دلسوز، از جرم و خطای فرزند فریب‌خورده خود می‌گذرد تا اولا؛ از به خطر افتادن آتیه و آینده فرزند، به‌خاطر ثبت جرم در محیط فتنه‌گون، جلوگیری کند. و ثانیا؛ مدبرانه و خردمندانه، آتیه‌ی نظام اسلامی را از برافراشتن پیراهن تظلم‌خواهی توسط وسواسان خناس شیطان‌صفت بر حذر بدارد و هم‌چنین رخساره نظام را از اصابت کینه‌توزی‌های احتمالی ایشان و خانواده ایشان، محافظت کند و مین‌هایی که ضد انقلاب و منافقین، برای آتیه‌ی انقلاب کاشته بودند را هم‌اکنون خنثی نماید و بهانه را از دست آنان بستاند.
امام جمعه سوق با دعوت همه مردم در راهپیمایی فردا تاکید کرد: ۲۲ بهمن امسال باید مظهر حضور و عزت مردم و مظهر اتحاد ملی باشد و باید این روز را باشکوه برگزار کنیم  شش پرسش بنیادین را می‌توان اصلی‌ترین حقایقی دانست که باید در عرصه جهاد تبیین مورد توجه قرار بگیرد که عبارتند از، علل و عوامل شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران چه بود؟،اهداف و شعارهای اصلی انقلاب اسلامی چه بود؟ ؛ واکنش‌ها و برنامه‌های دشمنان انقلاب اسلامی چه بوده است؟  اهداف و شعارهای اصلی انقلاب؛ استقلال‌خواهی و قطع هر نوع وابستگی، حاکمیت اسلام بر جامعه و رواج ارزش‌های دینی در کشور؛ آزادی بیان و قلم؛ عدالت و رفع تبعیض‌ها؛ پیشرفت مادی و گسترش رفاه؛ احیای کرامت انسانی و نقش داشتن مردم در حاکمیت بر تعیین سرنوشت خود است.
وی تصریح کرد: زمینه‌سازی برای رشد و تکامل انسانها در جامعه و حذف عوامل فساد واکنش‌های دشمنان انقلاب ایجاد تفرقه قومی و ترویج جدایی‌طلبی در بین اقوام است و  حمله نظامی ناجوانمردانه هشت ساله به کشور، ترور شخصیت های بزرگ و موثر تحریم و محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی و هجمه به باورها و اعتقادات مردم،  جلوگیری از پیشرفت علمی، صنعتی کشور است  و برنامه‌ریزی برای براندازی نظام اسلامی است.
کیانی اصل خاطرنشان کرد: نفوذ برای تغییر محاسبات مسئولان و باورهای مردم،  جنگنده های زیر زمینی ارتش پایگاهی برای صیانت  از قدرت دفاعی نیروهای مسلح و کشور است  ایران در سالهای اخیر از قابلیت وسعت جغرافیایی و عوارض طبیعی خود نهایت استفاده را کرده و دارایی‌های بسیار راهبردی صنعتی، هسته‌ای و نظامی خود را به زیر کوه‌ها منتقل ساخته و با نشان دادن آنها علاوه بر قدرت‌نمایی و نشان دادن قابلیت‌های تکنولوژیکی خود در زمینه ساخت پایگاه‌های زیرزمینی، پیام آمادگی خود در برابر حملات هوایی گسترده را به طرف‌های متخاصم فرستاده است که با کوچکترین اشتباهی پاسخی سخت،کوبنده و پشیمان کننده دریافت خواهید کرد.
امام جمعه سوق به زلزله خوی اشاره و گفت: زلزله خوی  و چند نکته بافت فرسوده شهر سوق آبستن حوادث تلخ و فاجعه‌بار خواهد بود، زلزله خوی نشان داد که باید به دو مسئله مهم توجه کرد که بهسازی بافت فرسوده ومقاوم سازی آن و رعایت شاخص‌های ساخت و ساز مستحکم در ساختمان های جدید باید مورد توجه قرار گیرد وجود بافت فرسوده تهدید بزرگ و فاجعه‌بار به شمار می آید که  مسئولان باید به آن توجه داشته باشند بافت فرسوده در شهر سوق هرلحظه امکان فاجعه بزرگ دارد بارها به مسئولین وتاکید و تذکر دادیم که علاج واقعه را قبل از وقوع انجام دهید که خدای ناکرده حادثه فاجعه‌باری رخ ندهد مسئولان باید توجه جدی به مردم مظلوم خوی داشته باشند البته دولت محترم با نگاه به بهسازی و بازسازی و بازآفرینی مدیریت بحران رویکردهای مردمی سازی این بخش را فراهم سازد.
وی گفت: اخراج ایلهان عمر و پوشالی بودن آزادی غربی ایلهان عمر تبعه آمریکایی- سومالی‌تبار که در انتخابات ۲۰۱۵ به‌عنوان نخستین زن مسلمان به مجلس نمایندگان آمریکا راه یافت، در این سال‌ها بزرگترین منتقد جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی‌ها در کنگره بود اما قانونگذاران جمهوریخواه آمریکا صدای انتقادی او را تاب نیاوردند.
کیانی اصل یادآور شد:  اخراج نماینده مسلمان آمریکا از یک کمیته کنگره به‌خوبی این حقیقت را بیان کرد که ادعای حقوق بشری آمریکا دروغی بیش نیست و این مسأله تنها در برابر کشورهای متخاصم برّنده است و در برابر جنایات رژیم صهیونیستی کند است و هر کسی بخواهد از این رژیم انتقاد کند بهای سنگینی را باید بپردازد؛ انقلاب مردم بحرین مانند انقلاب اسلامی پیروز خواهد شد انقلاب بحرین به دلیل داشتن فرهنگ و شیعی مشابه انقلاب اسلامی ایران معرفی شده است بدون تردید قیام و انقلاب مردم بحرین به خاطر وجهه مردمی و فراگیر آن و نیز راهبری علمای مجاهد این کشور خصوصاً شیخ عیسی قاسم راه  خود را یافته و هم چون انقلاب اسلامی ایران به پیروزی خواهد رسید.
نام شما

آدرس ايميل شما

همشهری
Iran, Islamic Republic of
مهندس محمود رخ افروز فوق لیسانس مهندسی عمران آب وفاضلاب و لیسانس مهندسی عمران بسیار باسواد هستند
گزینه خوب برا شهرداری هستند
Shahram
Iran, Islamic Republic of
سلام
جشن عشایر واقعا عالیی بود
فقط جای امام جمعه محترم خالی بود
Iran, Islamic Republic of
ام آی سیکس نه ام آی ایکس خبری باسواد
علی اکبر
United States
درود بر امامان جمعه‌
معین حسامی پور: ⁦
Iran, Islamic Republic of
اگه می‌گفتی ۶۳میلیون دلار/ این هجم وسیع غارت الان ش هم نداریم
Iran, Islamic Republic of
بافت فرسوده سوق خو ایگون مال منابع طبیعی و منابع ملی هسی
۲۰۰ سال پیش منابع طبیعی یا ملی وجود نداشت ب زور میخوان زمین مردم تصرف کنید
خانه های این قسمت شهر رو سند نمیدن
Iran, Islamic Republic of
بگذاریذمردم شتدباشند
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1