تاریخ انتشار
جمعه ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۷۲۳۴۳
امام جمعه یاسوج در حضور سخنگوی دولت:

احداث سد آبریزی مهمترین خواسته و مطالبه مردم از دولت است

۲
۰
احداث سد آبریزی مهمترین خواسته و مطالبه مردم از دولت است
کبنا ؛
امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه این شهر به روز ۲۲ بهمن اشاره کرد و گفت: این روز نماد پیروزی اسلام بر کفر و حق بر باطل است.
 به گزارش کبنا نیوز، آیت الله حسینی با اشاره به حماسه مردم کشور در پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: وظیفه داریم برای دفاع از اسلام و آزادی و استقلال در این راهپیمایی شرکت کنیم و انشالله مردم استان و کشور ما همانند گذشته حماسه بهتر و باشکوهی خلق خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در استان به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران اسلامی این روزها در بسیاری از بخش ها به خودکفایی رسیده است و این برای بسیاری از کشورهای مدعی دموکراسی قابل تحمل نیست و این درحالی است که قبل از انقلاب کشورهایی مانند آمریکا وانگلیس برای ایران تصمیم گیری می کردند. 
امام جمعه یاسوج با بیان اینکه این کار نهایت ذلت بود، گفت: امام‌خمینی (ره) به این ذلت‌ها پایان داد.
وی عنوان کرد: وقتی همسر شاه کشور بی حجاب بود چطور میتوانست بانوان را به حجاب دعوت کند و احکام خداوند را اجرا کنند و طبیعی است که اتفاق نمی‌افتد.
آیت الله حسینی به وابستگی شددید کشور به غرب در زمان طاغوت اشاره کرد و گفت: اکنون به رغم همه تهدید‌ها و تحریم‌ها نطام جمهوری اسلامی پیشرفت کرده و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.
نماینده ولی فقیه با اشاره به اینکه درست است که در برخی از گشور‌های منطقه خودرو‌های لوکس وجود دارد ، اظهار کرد: اگر این کشور‌ها تحریم می شدند قطعا نمی توانستند پیشرفت کنند ولی ایران اسلامی علیرغم همه مشکلات در بسیاری از بخش ها به خودکفایی کامل رسیده است. 
آیت الله حسینی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی دستاوردهای زیادی برای کهگیلویه و بویراحمد داشته است، عنوان کرد: افزایش نرخ باسوادی به ۹۸ درصد، توسعه مراکز درمانی، راه ها ، اماکن ورزشی ، برقرسانی، گازرسانی و آبرسانی و آموزشی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان است. 
وی ضمن خیرمقدم به سخنگوی دولت گفت: احداث سد آبریزی مهمترین خواسته و مطالبه مردم از دولت است امیدواریم که این مهم در دستور کار مسئولان کشور قرار گیرد زیرا با احداث این سد کشاورزی در کهگیلویه رونق می گیرد. 
 امام جمعه شهر یاسوج به توجه دولت به طرح راه آهن تاکید کرد و افزود: افزایش تعداد پروازهای فرودگاه یاسوج و توسعه ظرفیت های گردشگری از مهمترین مطالبه مردم این استان است. 
وی به موضوع انتخابات اشاره کرد و گفت: مردم کهگیلویه و بویراحمد همیشه برای شرکت در انتخابات پیشتاز بودند و مشارکت های بیاد ماندنی از خود برجای گذاشتند . 
آیت الله حسینی تاکید کرد: افرادی که برای انتخابات تایید یا احراز صلاحیت نشدند به قانون تمکین کنند همچنین نامزدهای انتخاباتی از تخریب همدیگر خودداری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پرستار
Iran, Islamic Republic of
درود بر نماینده ولی فقیه استان جناب آقای آیت الله حسینی و درود بر امام جمعه جوان و انقلابی شهر دهدشت که زبان گویای این مردم محروم هستند. و این همه در حالی است که نماینده شهرستان در حال خانه به خانه رفتن جهت گرفتن رای می باشد و عامل بدبختی این مردم است
Iran, Islamic Republic of
احسنت حضرت آیت‌الله از مطالبات این مردم از دولت کوتاه نییایید
بورس داغ دلالی

بورس داغ دلالی

«کارگری‌کردن صرفه اقتصادی ندارد!»؛ این جمله بارها از زبان متقاضیان بازار کار و کارفرمایان ...
عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

عبدی: بودجه فرهنگ آب دریاست، می‌خورند و تشنه‌ترند

روشن است که مدیران فرهنگی می‌خواهند بگویند مشکل، فقدان کار فرهنگی است و آن هم بودجه می‌خواهد....
افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

افزایش تنش میان پیونگ‌یانگ و سئول؛ قوای نظامی کدام کشور قوی‌تر است؟

به گفته موسسه مطالعات استراتژیک یک اندیشکده دفاعی مستقر در لندن، کره شمالی در آغاز سال ...
1