تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۳۷
کد مطلب : ۴۵۷۸۹۳
پاسخ استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سوالات دانشجویان؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قسم یاد می‌کنم که نمایندگان در انتخاب معاونینم هیچ دخالتی نداشتند / در انتصاب «عسکری» و «پیوند» نماینده بویراحمد نقشی نداشت و انتخاب خودم هستند / آقای موحد از انتصاب معاون سیاسی اطلاعی نداشت/ گزینه‌های معاون عمرانی در حال فرایند قانونی هستند / فردی در دانشگاه علوم پزشکی رفتار مناسبی با دانشجویان و مردم ندارد برای جایگزینی این فرد گزینه‌هایی مدنظر است / تنها استانداری بودم که در هیئت دولت یک رأی مخالف نداشتم

۲۷
۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: قسم یاد می‌کنم که نمایندگان در انتخاب معاونینم هیچ دخالتی نداشتند / در انتصاب «عسکری» و «پیوند» نماینده بویراحمد نقشی نداشت و انتخاب خودم هستند / آقای موحد از انتصاب معاون سیاسی اطلاعی نداشت/ گزینه‌های معاون عمرانی در حال فرایند قانونی هستند / فردی در دانشگاه علوم پزشکی رفتار مناسبی با دانشجویان و مردم ندارد برای جایگزینی این فرد گزینه‌هایی مدنظر است / تنها استانداری بودم که در هیئت دولت یک رأی مخالف نداشتم
کبنا ؛
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص دخالت نمایندگان در انتصابات، انتخاب معاونینش و استخدام ۱۰۰ نفر در استان کهگیلویه و بویراحمد برای دانشجویان توضیح داد و گفت: استخدام 100 نفر در استان به صورت قانونی و به وسیله دستگاه‌های نظارتی انجام می‌شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده صبح امروز ( 12 بهمن ماه 1401) در نشست صمیمی و مشترک تشکل‌ها و کانون‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان که در دانشگاه آزاد یاسوج برگزار شد با تبریک آغاز دهه فجر و اعیاد مبارک ماه رجب گفت: پیام اصلی انقلاب اسلامی توجه به مبانی فکری، تعالی و رشد معنوی و زندگی توام با امید و آرامش است.
وی اظهار داشت: امروزه شدیدترین هجمه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی به این دلیل است که نمی‌توانند بپذیرند بشریت در مسیر رشد قرار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه، دانشگاه محل تحول بوده و قرار است از طریق دانشگاه و حوزه علمیه کشور را به لحاظ بینش و رشد فکری بسازیم گفت: دانشگاه علاوه بر اینکه محل آموزش است محل تربیتی و قرار گرفتن در مسیر صحیح جامعه دینی نیز هست.
وی با اشاره به اینکه یکی از افتخارات انقلاب اسلامی توجه به بانوان و رشد علمی آنها در جامعه بوده که مایه افتخار است، گفت: اگر قرار است رشد و توسعه‌ای در جامعه صورت گیرد منشا آنها بانوان هستند و این رشد و توسعه به وسیله زنان تحصیل‌کرده و نخبه فراهم شدنی است.
استاندار در ادامه سخنان خود برگزاری چنین جلساتی با جامعه دانشگاهی را سازنده و ارزشمند دانست و عنوان کرد: آنچه در این جلسه بیان شد از باب دلسوزی بود و تذکرات دانشجویان مسئولان را بیدار و هوشیارتر می‌کند و برخی مواردی که دانشجویان مطرح کردند را باید در عمل مورد استفاده قرار دهیم.
احمدزاده در خصوص دخالت نمایندگان در انتصابات که مورد پرسش دانشجویان بود، افزود: اظهارنظر نمایندگان در انتصابات در همه استان‌ها است و تنها مختص کهگیلویه و بویراحمد نبوده اما در استان ما مشورت ها در این خصوص بیشتر است.
دکتر احمدزاده با بیان اینکه سه نفر از معاونین را خودم انتخاب کردم، گفت: قسم یاد می‌کنم که نمایندگان در انتخاب معاونینم هیچ دخالتی نداشتند، معاون اقتصادی استاد دانشگاه و دکترای اقتصاد دارد معاون توسعه منابع انسانی که جدیداً منصوب کردیم استاد دانشگاه و دکترای ریاضی دارد و نماینده بویراحمد در انتصاب این افراد نقشی نداشت و انتخاب خودم هستند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان
استاندار بیان کرد: معاون سیاسی استانداری فرماندار نمونه، جانباز دوران جنگ و فرزند شهرستان کهگیلویه هستند اما حتی آقای موحد از اینکه سید جواد هاشمی را به عنوان معاون سیاسی خودم انتخاب کردم اطلاعی نداشتند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به مطالبه یکی از دانشجویان مبنی بر اینکه استان فاقد معاون عمرانی است، بیان کرد: معاون عمرانی استانداری هفته گذشته از استان رفتند.
دکتر احمدزاده خاطرنشان کرد: آقای حاجی از نیروهای دولت گذشته بود و روزی که به استان آمدم اولین برنامه‌ام تغییر معاون عمرانی بود اما از میان ۲۰ نفری که از جریانات مختلف به من معرفی کردند هرچه بررسی کردم بهتر از آقای حاجی‌زاده که دکترای آب داشت و با حوزه عمرانی بیگانه نبود برابری و یا برتری نداشتند.
وی در خصوص اینکه بعد از رفتن معاون عمرانی در پی جایگزین هستیم، عنوان کرد: از نیروهای استان و حتی بیرون استان افرادی معرفی شدند و اگر گزینه خوبی حتی غیر بومی هم باشد برای حوزه عمرانی انتخاب خواهیم کرد.
احمدزاده تصریح کرد: البته کسانی هم انتخاب شده‌اند و در حال طی کردن استعلامات قانونی هستند.
استاندار در خصوص انتصاب مدیران عنوان کرد: همه تلاشم را کردم تا از نخبگان استان افرادی را برای پست‌های مدیرکلی انتخاب کنم تا زمینه برای رشد آنها فراهم شود تنها مدیرعامل شرکت برق که به تازگی منصوب شدندغیربومی هست و از نیروهایی است که می‌تواند به توسعه استان کمک کند.
احمدزاده در خصوص میدان دادن به جوانان در پست‌های مدیریتی گفت: اغلب مدیران جوان و در رنج سنی ۴۰ سال، دارای مدرک فوق‌لیسانس و بالاتر هستند.
استاندار ادامه داد: برای برخی پست‌ها هم نتوانستیم از جوان‌ها استفاده کنیم و به باتجربه‌ها مسئولیت دادیم که نباید در این خصوص بر من خرده بگیرید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان
وی در خصوص انتخاب مدیران‌ کل گفت: برخی از مدیرانی که انتخاب کردیم در استان و حتی کشور نخبه هستند از برخی‌ها هم انتظار داشتیم انقلابی کار کنند.
استاندار ابراز داشت: آنهایی که انتظارات را برآورده نکردند به دنبال تغییر آنها هستیم اما هنوز به گزینه خوبی نرسیدیم چرا که برای مدیرکلی شاخص‌هایی نیاز است و صلاحیت افراد باید بررسی شود.
استاندار در خصوص مجوز استخدام ۱۰۰ نفر که به استانداری کهگیلویه و بویراحمد و چند استان دیگر داده شده است، گفت: در جلسه‌ای این موضوع را به آیت الله رئیسی رئیس جمهور پیشنهاد دادیم و مورد موافقت دکتر رئیسی قرار گرفت.
به گفته استانداری، ۸۰ نفر از طریق آزمون سراسری انتخاب می‌شوند به نحوی که از دستگاه‌ها می‌خواهیم پست‌های خالی خود را به ما اعلام نمایند.
استاندار اعلام کرد: پس از اعلام پست های خالی، معاون توسعه منابع انسانی استانداری آنها را مورد بررسی قرار می‌دهد و آگهی‌های لازم منتشر می‌شود لذا استخدام این تعداد افراد تشریفات اداری دارد و هیچکس در این زمینه  نفوذ نخواهد کرد.
استاندار ادامه داد: از میان این ۱۰۰ نفر مجوز جذب ۱۰ نفر از نخبگان استان و افرادی که دارای مدرک دکترا در رشته‌های مورد نیاز دستگاه‌ها اهستند داده شده است.
وی تصریح کرد: همچنین با نظر وزیر کشور اختیار جذب ۱۰ نفر برای پست‌های سیاسی فرمانداری و بخشداری ها داده شده است.
احمدزاده عنوان کرد: استخدام این ۱۰۰ نفر حتما قانونمند انجام می‌شود و سپاه، اداره اطلاعات، بازرسی و دیوان محاسبات بر جذب ۱۰۰ نفر نظارت خواهند داشت و براساس قانون باید سهمیه ایثارگران و فرزندان شهدا جذب شود.
 استاندار در خصوص دخالت در انتصابات دانشگاه علوم پزشکی گفت: در دانشگاه علوم پزشکی باید افراد متخصص به کار گرفته شوند اما مشکلی که وجود دارد این است که اساتید دانشگاه حاضر نیستند مسئولیت بپذیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فردی در دانشگاه علوم پزشکی رفتار مناسبی با دانشجویان و مردم ندارد و این موضوع به من رسیده برای جایگزینی این فرد گزینه‌هایی مدنظر است اما هر کاری می‌کنیم حاضر به پذیرش هیچ پستی نیستند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان
احمدزاده در ادامه در خصوص حمایت از کاروان‌های راهیان نور که خواسته دانشجویان بود، افزود: کاروان راهیان نور تاثیرگذاری زیادی دارند و سبب آشنایی دانشجویان و نسل‌ جدید با فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت می‌شوند، لذا به دانشجویان اطمینان می‌دهم که در حد توان از کاروان راهیان نور حمایت خواهم کرد.
استاندار در خصوص وضعیت محورهای استان گفت: محورهای یاسوج_ اصفهان، یاسوج _شیراز- یاسوج -گچساران ، جاده پاتاوه - دهدشت و یاسوج - اقلید و باغچه جلیل به طرف سادات محورهای اصلی استان هستند که امسال برای بهسازی و تعریض این محورها هر کدام ۱۰۰ میلیارد تومان اختصاص داده شده است.
وی خاطرنشان کرد: ۱۵۰ میلیارد تومان جهت برطرف کردن پیچ‌های خطرناک و نقاط حادثه‌خیز از محل سفر رئیس جمهور در نظر گرفته شده که طی بازده زمانی سه ساله تخصیص داده می‌شود.
استاندار در خصوص اتصال استان به شبکه ریلی کشور گفت: در این خصوص با چینی‌ها وارد مذاکره شدیم تا برای احداث راه آهن یاسوج _گچساران به بنادر جنوبی کشور سرمایه‌گذاری کنند که خیلی از کارها پیش رفته است.
دکتر احمدزاده با اشاره به آخرین وضعیت پتروشیمی گچساران گفت: این ابر پروژه مهم در آستانه افتتاح قرار دارد.
استاندار گفت: پتروشیمی گچساران در سفر رئیس جمهور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی عنوان کرد: پروژه پتروشیمی گچساران خوراک اتیلن ۵ پالایشگاه را تامین می‌کند، ضمن اینکه مجوز پتروپالایشگاه گچساران اخذ شده و با رایزنی نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی پالایشگاهی در منطقه پادوک دهدشت احداث می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت استخراج گاز از مخزن گازی مختار بویراحمد گفت: قرار است بهره‌برداری از منطقه گاز مختار شروع شود که یک فرصت طلایی برای ایجاد تاسیسات عظیم و ایجاد اشتغال برای استان و شهر یاسوج است.
احمدزاده بیان کرد: کارهای بزرگی  برای استان در حال انجام است و در تلاش برای جذب سرمایه‌گذاری برای کارخانه سیمان و آجر هستیم.
وی درخصوص دغدغه دانشجویان مبنی بر تاخیر در پرداخت وام ازدواج و گلایه مردم در این خصوص گفت: پرداخت وام ازدواج از محل درآمدهای بانکی است و سال گذشته میزان مصارف نسبت به منابع بانک‌ها ۱۲۰ درصد بود اما روند پرداخت تسهیلات ازدواج متوقف نشده و کماکان ادامه دارد.
استاندار ادامه دارد: به زودی اعتبارات تبصره ۱۸ و سایر اعتبارات به استان ابلاغ می‌شود و مجددا وام پرداخت می‌شود.
احمدزاده در خصوص اینکه تا چه زمان استاندار استان خواهد بود گفت: از جمله استاندارانی بودم که در جلسه هیئت دولت یک رای مخالف نداشتم و آن هم به دلیل کارنامه بود که طی این سال‌ها از خود به جا گذاشتم.
وی ادامه داد: اما اینکه تا کی در این سمت باشم بخشی به خودم و بخشی به دولت برمی‌گردد اما تا زمانی که استاندار باشم همه تلاشم را برای انجام وظایفم انجام خواهم داد و سعی می‌کنم به مناطق مختلف سفر کرده و مشکلات را از نزدیک ببینم و برای رفع آنها اقدام کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع دانشجویان
 احمدزاده در خصوص نبود برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد: در جلسه استانداران با رئیس جمهور به موضوع فرهنگ و لزوم توجه به فرهنگ با توجه به جنگ ترکیبی دشمن اشاره کردم که مورد تایید رئیس جمهور هم قرار گرفت.
وی ابراز داشت: ما هم از حوزه فرهنگ غافل نشدیم و از ۶۰ میلیارد محل سفر رئیس جمهور اعتبارات وزارت نفت ۴۰ میلیارد برای حوزه فرهنگی اختصاص داده ایم.
استاندار از دانشگاه ها برای ایجاد یک پروژه مهم در استان کمک خواست و گفت: از دانشگاه‌ها می‌خواهم برای راه اندازی دانشگاه صنعتی در استان به من کمک کنند.
وی در خصوص عدم حضورش در روز دانشجو عنوان کرد: برای روز دانشجو قرار بود در دانشگاه علوم پزشکی حاضر شوم اما در آخرین دقایق گفتند جلسه کنسل شده اگر می‌دانستم جلسه قرار است کنسل شود در دانشگاه دیگری حاضر می‌شدم.
احمدزاده عنوان کرد: با دانشجو بودن را افتخار می‌دانم و برنامه دارم یک شب در خوابگاه‌های دانشجویی حاضر شوم و به درد دل‌های دانشجویان گوش کنم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: من فرزند همین استان هستم و اگر بتوانم به دانشجویان کمک کنم خاطره خوبی به یادگار خواهیم گذاشت، ضمن اینکه برای برگزاری جلسات دانشجویی اعلام آمادگی می‌کنم.
وی در خصوص مشکلات رفاهی دانشجویان دانشگاه پیام نور گفت: هر کمکی از دستم بر بیاید برای رفع مشکلات رفاهی دانشجویان پیام نور انجام خواهم داد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مشکل پروازهای فرودگاه یاسوج، افزود:  قبل از عید مجوز بین المللی شدن فرودگاه را اخذ کردیم و برای ایجاد زیرساختار مبلغ هشت میلیارد تومان اختصاص دادیم اما یکسری تشریفات نیاز دارد که باید انجام شود.
دکتر احمدزاده بیان کرد: متاسفانه وضعیت جغرافیایی استان، دلیل کاهش پروازهای فرودگاه است که این موضوع را با معاون اول رئیس جمهور در میان گذاشتم و با رایزنی با رئیس سازمان فرودگاه‌های کشور قول دادند که مشکل پروازهای فرودگاه یاسوج بعد از عید حل و پروازها همه روزه برقرار شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه ۵۳۳ پروژه عمرانی در دهه فجر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود عنوان کرد: ۱۱۳ مورد از این پروژه‌ها کلنگ‌زنی و با مابقی افتتاحی است.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: ۹۵ درصد آنها در همین دولت شروع شده است که با افتتاح برخی از آنها از جمله آب رسانی به لوداب و گازرسانی به دیشموک و قلعه رئیسی روستاهای زیادی از این نعمت بهره‌مند خواهند شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پروژه‌های دیگری که در استان در حال احداث هستند بیش از دو برابر آمار طرح های افتتاحی و کلنگ زنی در دهه فجر می‌باشد ضمن اینکه بخش اقتصادی ما در تلاش برای جذب سرمایه‌گذار است.
وی در خصوص دغدغه یکی از دانشجویان در خصوص تپه دمالی منطقه سروک گفت: این قسمت قطعه بندی شده و مردم باید پای کار بیایند تا انشعابات آب، برق و گاز به آنها داده شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پایان سخنان خود در پاسخ به سئوال دانشجویی در خصوص جذب اعتبارات عنوان کرد: ۱۰۰ درصد اعتبارات عمرانی سال  گذشته اعم از اعتبارات استانی، ملی و سفر رئیس جمهور جذب شده است و هیچ اعتبار اسناد خزانه برگشت نخورد، ضمن اینکه اعتبارات سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال آینده مهلت جذب دارند.
برچسب ها :
سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان بویراحمد گردشگری گلزار شهدای یاسوج پروژه های عمرانی اعتبارات اعتبارات عمرانی راه های ارتباطی جاده روستایی خدمات نظام اسلامی ایران شهرستان گچساران شهرستان کهگیلویه شورای برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد یاسوج سید احسان عسکری معاون اقتصادی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد ترافیک کیامرث حاجی زاده معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد شهرداری سایت دفن زباله دشتروم ساماندهی سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سایت دفن زباله دوپشته دشتروم سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اعتبارات سفر ریاست جمهوری اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد راه های روستایی جاده پاتاوه به دهدشت جاده پاتاوه – دهدشت جاده یاسوج سمیرم جاده یاسوج اصفهان جاده شیراز یاسوج نشست دانشجویان با استاندار کهگیلویه و بویراحمد انتصاب معاونین
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
نه خودت نه معاونینت
Iran, Islamic Republic of
هیئت دولت خودش چه هستن
اقتصاد
Iran, Islamic Republic of
محاله عسکری رو خودتون انتخاب کرده باشید
کاملا تحمیل شده هست که استان رو به فلاکت کشوتده و سریع تحقیق و پژوهش انجام میده
رب
Iran, Islamic Republic of
قسم نخور.
مختار
Iran, Islamic Republic of
- دمب غروس یا قسم حضرت عباس (ع) -
حسین
Iran, Islamic Republic of
کم برای خودت نوشابه باز کن
Iran, Islamic Republic of
رئیس دانشگاه به خاطر سیاسی کارهایش هر چه زودتر از سوی سازمان بازرسی مورد پیگیری قرار گیرد؛ساحت علم با همه ی فرازو نشیب ها و نامهربانی ها هنوز هم مقدس است و ایشان با انتصاب مدیران نامرتبط و سفارشی،قداست علم رابه شدت زیر سوال برده است.
در جذب اساتید فقط و فقط سفارش فلان نماینده براش مهم است و به شایستگی افراد هیچ توجهی نمی شود و این تبعیض چنان فاحش است که در دانشگاه در دهان افتاده که بروید از فلان نماینده یادداشت بیاورید برای جذب؛سازمان بازرسی باید هرچه زودتر ورود کند چون میران نارضایتی در این دانشگاه به شدت بالاست.
سی سخت
Iran, Islamic Republic of
چرا پسر دایی اقای روشنفکر را گذاشتی فرماندار دنا؟ داور انتخابات یک شهرستان پسر دایی نماینده چطور میخواهد انتخابات برگزار کند ؟؟؟؟
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
بهترن مدیرت غلام نژاده ضعیف ترین مدیرت عزت خواه از افراد دلسوز و با صداقت مشورت بگیر تا خودت عزل نشدی
پرستار
Romania
از کجا خط میگیری؟
مدیر قوی توی این استان تا حالا کسی ندیده که غلام نژاد دومیش باشه.. اتفاقا از تمامی مدیران استانی ضعیفتر و بداخلاقتره اینو با یه تحقیق ساده و نامحسوس میشه از پرسنل بیمارستانها و پرسنل اداری دانشگاه و عموم دانشجویان جویا شد.. در مورد عملکردش و عزل و نصبهاش هم که اظهرمن الشمسه برادر.. .. غلام نژاد اصلا مدیر نیست سواد علمی هم نداره
برف
Iran, Islamic Republic of
اقای هدایت خواه چی ؟ سفارش پیوند نکرد ?
Iran, Islamic Republic of
خوب کاری کرد هدایت خواه خودزنی نمیکند و حمایت میکند از نیروهای اطرافش
Iran, Islamic Republic of
جناب اقاي احمدزاده تو هيات دولت كسي شما رو نميشناخت كه بخواد مخالفت كنه، بنده خداها گفتن اظهار نظر نكنيم
حسین
Iran, Islamic Republic of
مشکل شما و نماینده با اون فرد تو علوم پزشکی اینه این آقا بله قربان گو و مطیعتون نبود و فقط قانون براش ملاک بود.اهل کرنش در مقابل زر و زور و تزویر نبود.به سفارشات زیرمیزیتون برای استخدام نزدیکانتان عمل نمی‌کرد و گرنه همه میدونن خیلی هم خوش اخلاق و پرتلاشه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ای خدا
قربانی
Iran, Islamic Republic of
شما با انتخاب غلام نژاد اخرین میخ را بر تابوت دانشگاه علوم پزشکی کوبیدید . کدام عضو هیات علمی کلاس خودش پایین میاره که زیر دست غلام نژاد کار بکنه.. مثلا اقایان دکتر مرادیان ، روایی و شهامت ایا عضو هیات علمی اند، جمالفرد رییس بازرسی اصلا کارمند دولت نبود و به این پست غیر قانونی منصوب شد اخه کسی که با رابطه و غیر قانونی میاد چگونه از مردم میتونه دفاع بکنه،
شما دراین خصوص هم استان نابود کردید و هم سید ناصر حسینی را.
پرسنل دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع سایت
مهندس جمال فرد نیروی رسمی دانشگاه با ۱۲ سال سابقه کار در قسمت های مختلف دانشگاه هستن( دفتر فنی ؛ معاونت دانشجویی و ....)
من
Iran, Islamic Republic of
یعنی کیه که قراره از علوم پزشکی برکنار بشه
جهان
Iran, Islamic Republic of
الله اکبر الله اکبر الله اکبر چه حرفی زده در این روز روشن اونم در دانشگاه ونزد دانشجویان پاک فطرت وبی آلایش 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
بیشتر نیروهای شما در فرمانداری گماشته مستقیم نماینده ن مخصوصا یاسوج که داغونه کجا باید نیروهای بی ربط و تازه بدون رزومه و یا مدرک مرتبط در فرمانداری معاون بشه کمی انصاف داشته باشید اگه انقلابی اینه خدا پدر و مادر قبلی ها رو بیامرزه که از شما انقلابی تر بودن
Iran, Islamic Republic of
اقای استانداردهدایتخواه خواه چکاره است که در مسایل و عزل و نصب مدیران استان دخالت مبکند؟؟؟!
لطفا جواب دهبد،،؟؟؟؟؟
باشت
United States
اگر منظورتون دکتر مرادیان هست در دانشگاه علوم پزشکی
تنها دلیل دشمنی شما و ناصر حسینی با دکتر مرادیان این هست که از استخدام فله ای و سفارشی اقوام و لیدرهای ناصر حسینی جلوگیری کرد و تا پای جان و ابروی خودش در مقابل پارتی بازی و استخدام غیره قانونی ایستاد..وگرنه مودب تر و بااخلاق تر از دکتر مرادیان وجود نداره..بداخلاقی هم میکنه البته با لیدرهای نماینده و اون کسانی که میخاستند در علوم پزشکی استخدام بشن بدون از ازمون...تنها حرف دکتر مرادیان فقط این هست که ازمون استخدامی برگزار کنید به جای استخدام سفارشی.
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
مرادیان را هیچ کس قبول نداره نه اصولگرایان و نه اصلاح طلبان کل سیستم علوم پزشکی را بیست ساله به هم ریخته هیچ تناسبی و قرابتی با دولت انقلابی ندارد اتفاقا افراد ضعیف را اورده و همه ازش نا راضی اند کیفیت خدمات رسانی هم بسیار کاهش یافته و مردم همه نا راضی حتی در گچساران و باشت
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
خدا میداند که همتون باید از سامر مرادیان(معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی) درس تقوا و عدالت را یاد بگیریی. او گچسارانی است اما چون مطیع خواسته های غیرقانونی شما نبود، میخواهید ذبحش کنید.
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار انتصاب های فامیلی خودت را به پای نخبه گرایی نزن
United States
فکر کنم بیان گفتن قسم می خورم قسم نیست وگرنه آقای استاندار باید دو کفاره بده یکی کفاره قسم خوردن دوم کفاره گفتن پناه بر خدا
همشهری
Russian Federation
لطفا بفرمایید کدام مدیر انتخابی نخبه است...
مثلا راه و شهرسازی سرپرستش نخبه هست!!!!!!!!!!!!!!
یا خیلی ادارات دیگه...
پناه می‌بریم بر خشم خداوند !!
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
اثر یک دهه بر بازار دلار

اثر یک دهه بر بازار دلار

 برخی فعالان می‌گویند احتمالِ رفتن دلار به سوی کانال بالاتر وجود دارد ولی دشوار است که ...
1