تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۸
کد مطلب : ۴۵۷۸۲۳
در کمیته بانوان و خانواده مطرح شد:

تشریح برنامه‌های امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر

۰
تشریح برنامه‌های امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر
کبنا ؛
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های مختلف اجرایی، همایش و کنگره با محوریت امور زنان در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.
به گزارش کبنا، عاطفه سادات مدبرنژاد در کمیته بانوان و خانواده به مناسبت دهه فجر افزود: برنامه‌های تبیینی برای بانوان در دهه فجر پیش‌بینی شده و مهمترین هدف آن‌ها معرفی دستاورد‌های حوزه زنان در طول انقلاب اسلامی است.
به گفته وی برنامه‌های محوری دهه فجر امسال به تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری‌ها ابلاغ شده است و انتظار می‌رود براساس اهداف و برنامه‌های ابلاغی دفتر به صورت نظام‌مند و با تمرکز بر کیفیت برگزار شود.
وی در این نشست که با حضور تعدادی از مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد تأکید کرد: هم افزایی و همگرایی میان دستگاهی می‌تواند بر ارتقای سطح کیفی برنامه‌ها بیفزاید.
عاطفه السادات مدبرنژاد تشویق و ترغیب زنان و برنامه‌ریزی مناسب به منظور نقش آفرینی داوطلبانه آنان در برگزاری مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را خواستار شد و تصریح کرد: برنامه‌های مناسب به منظور آشنایی بیشتر زنان با آرمان‌ها، ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف تدوین و اجرا خواهد شد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری نقش کلیدی زنان در عرصه‌های مختلف جامعه را تأثیرگذار دانست و افزود: زنان با ایمان توانستند در پیروزی انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشته باشند و زنان و دختران ایرانی آگاه‌تر از گذشته می‌توانند در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی ایفای نقش کنند.
وی برگزاری اولین کنگره بانوان اثرگذار، برپایی مسابقات ورزشی و ایستگاه سلامت ویژه بانوان شاغل دستگاه‌های اجرایی، مسابقات کتابخوانی پیرامون انقلاب اسلامی را برخی از برنامه‌های دهه فجر بیان کرد.
مدبرنژاد، پاسخگویی به مشکلات و شبهات دانش‌آموزان و حضور در برنامه‌های صدا و سیما برای تبیین دستاورد‌های انقلاب در حوزه زن و خانواده را از دیگر برنامه‌های اجرایی در طول دهه فجر در استان برشمرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

چرا رابطه آمریکا و اسرائیل دیگر معنی ندارد؟

اگر اسرائیل و حامیان‌اش می‌خواهند که این کشور به دریافت کلان آمریکا ادامه دهد باید روایت ...
آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده کشور در سال ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳ چگونه خواهد بود؟

آینده قرن بعد نیست، آینده همین فردا است. اگر برای ۵ یا ۱۰ یا ۲۰ سال بعد هم آینده‌نگری ...
روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

روایت مجلس از رکوردهای تاریخی ارز / راهکار کنترل دلار چیست؟

سیاستگذاری‌های ارزی که در خلال نوسانات نیمه دوم سال انجام شد، به تشدید نوسانات ارز منجر ...
1