کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بخشدار کبگیان خبر داد؛

کلنگ زنی طرح چمن مصنوعی ویژه مدارس کبگیان

27 دی 1401 ساعت 7:34

آئین کلنگ زنی چمن مصنوعی مدرسه شهید سلامی روستای ساران با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، بخشدار و مدیر مسئول نمایندگی کبگیان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیرشهرستان و هیئت همراه و دهیار و جمعی از مردم روستا برگزار شد.


آئین کلنگ زنی چمن مصنوعی مدرسه شهید سلامی روستای ساران با حضور مهدی روشنفکر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، بخشدار و مدیر مسئول نمایندگی کبگیان، مدیر کل آموزش و پرورش استان و مدیرشهرستان و هیئت همراه و دهیار و جمعی از مردم روستا برگزار شد.
به گزارش کبنا از چیتاب، ابوطالب محسنی فر_ بخشدار کبگیان_ در این باره، گفت: به همت دولت انقلابی وبا حضور امام جمعه محترم کبگیان، نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان، و مدیرشهرستان و هیئت همراه کلنگ زنی طرح چمن مصنوعی ویژه مدارس با عنوان طرح «شهید سلامی» روستای ساران کبگیان برگزار شد.
حسنعلی عزت خواه مدیرکل آموزش پرورش استان هم در این آئین ضمن تشکر از پیگیری‌های مستمر بخشدار، امام جمعه و سرکار خانم وثوقی مدیر مسئول آموزش پرورش بخش از مدارس کبگیان و زحمات دهیار روستا با تبریک بزرگداشت مقام مادر و روز زن، اظهار داشت: با توجه به نقش و جایگاه ورزش و فعالیت‌های ورزشی در سلامت جسمی و روحی دانش‌آموزان باید بر توسعه و تجهیز فضا‌های ورزشی در مدارس استان توجه ویژه شود. عزت خواه تصریح کرد: هدف از گسترش فضای ورزشی ایجاد زمینه نشاط و شادابی بیشتر جوانان و ترویج آشتی با ورزش در جامعه است.
وی در ادامه عنوان کرد: منابع لازم جهت احداث این پروژه از محل اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان تأمین شده است و با پیش‌بینی‌های صورت گرفته این احداث در مدت زمان معین در سال جاری به اتمام خواهد رسید.
مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی هم در این آئین با اظهار خوشحالی از کلنگ زنی چمن مصنوعی ساران، از تأمین و تخصیص اعتبار احداث سالن ورزشی شهدای روستای ساران خبر داد.
وی با اشاره به دیدار و برگزاری جلسه با وزرای محترم ورزش و وزیر نفت گفت: در این جلسه پروژه‌های عمرانی و ورزشی استان و مشکلات و موانع موجود پیش روی آن‌ها بویژه شهرستان بویراحمد مورد بررسی قرار گرفت.
این مسئول اظهار کرد: کبگیان در شهرستان بویراحمد یک بخش مستعد با قابلیت دارا بودن سالن‌های ورزشی استاندارد می‌باشد که متأسفانه شهرچیتاب مرکز این بخش علیرغم آماده بودن زمین ساخت، هنوز چمن بزرگ فوتبال ندارد.
مهدی روشنفکر با بیان اینکه استعداد‌های بسیار خوبی در حوزه ورزش بخش کبگیان و روستای ساران هم وجود دارد، تصریح کرد: ان شاءالله با توکل به خدا و امام زمان «عج» همه باهم دست در دست هم برای رفع مشکلات موجود حوزه ورزش این منطقه با محوریت ایجاد زیرساخت‌های جدید را در برنامه‌های خود قرار بدهیم وتا رسیدن به هدف دست از تلاش نکشیم.
وی با تاسی به اینکه هیچگاه تا از منابع و اعتبارات در کانون تأمین و تخصیص اطمینان پیدا کنید قول به کسی ندهید خاطرنشان کرد: هر مسئولی که در جمهوری اسلامی در راستای خدمت صادقانه به مردمش مسئولیت‌پذیر باشد از قول دادن‌های کاغذ بازی و نمادین امتناع می‌کند زیرا این روش انسان را بین مردم بی‌اعتبار می‌کند.
مهدی روشنفکر افزود: بنده بعنوان نماینده مردم تا از تخصیص منابع و اعتبارات در مورد یک مطالبه مطمئن نباشم قول دروغ به هیچ طیف بزرگواری نداده و نخواهم داد واین رسالت خدمت صادقانه به مردم ولی نعمتان انقلاب است.
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نگاه مثبت مقام عالی وزارت نفت جهت کمک به ورزش در نقاط محروم، یادآور شد: وزیر محترم نفت در این جلسه قول داد در ساخت سالن ورزشی ساران با تخصیص اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان از محل اعتبارات نفت در سریعترین زمان ممکن اقدام کند.
مَهدیِ روشنفکر اضافه کرد:‌امیدواریم با برنامه‌ریزی اصولی در ساخت این سالن آرزوی چندین ساله این دانش‌آموزان را براورده کنیم.
وی تصریح کرد: ان شاء الله بعد از ساخت و اتمام پروژه چمن مصنوعی فوتبال مدرسه شهید ساران کار ایجاد سالن بزرگ ورزشی روستا هم در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد تا وجدان همه ما‌ها کهامروز بنام کلنگ زنی در میان این مردم خوب ظاهر شدیم آسوده گردد.
نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این زمین چمن در سال پیش رو و سالن در سال آتی ایجاد خواهد شد، گفت: کبگیان خاصه روستای ساران از لحاظ استعداد انسانی یک بخش قابل اعتنا بوده و ورزشکار‌های خوبی نیز دارد پس می‌طلبد که به محض مشخص شدن پیمانکار بدون لحظه‌ای درنگ تا پایان ساخت پروژه‌ها با همت جهادی و عزم راسخ در میدان عمل حاضر بود.

----------------------------
خبرنگار: اسماعیل رسام


کد مطلب: 457143

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457143/کلنگ-زنی-طرح-چمن-مصنوعی-ویژه-مدارس-کبگیان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1