کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پس از چند روز؛

جاده شبلیز به زیلایی بازگشایی شد

24 دی 1401 ساعت 10:01

با تلاش راهداران جاده منطقه شبلیز در بخش پاتاوه به زیلایی بازگشایی شد.


با تلاش راهداران جاده منطقه شبلیز در بخش پاتاوه به زیلایی بازگشایی شد.
به گزارش کبنا، فرماندار شهرستان دنا با بیان اینکه بر اثر بارش سنگین برف اخیر جاده اصلی منطقه شبلیز در بخش پاتاوه به بخش زیلایی به مدت سه شبانه روز مسدود شد گفت: با تلاش کارکنان اداره کل راهداری وحمل نقل جاده‌ای استان و همکاری دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان‌های دنا و مارگون این جاده بازگشایی شد.
درخشان زاده با بیان اینکه همه راه‌های روستای شهرستان دنا یک روز پس از بارش برف بازگشایی شد، افزود: جاده شهر سی سخت به منطقه پادنا که یکی از جاده‌های سخت گذر شهرستان دنا است بر اثر بارش ۲ متری برف مسدود است تا اطلاع بعدی تردد در این مسیر امکان پذیر نیست.
فرماندار مارگون هم گفت: بیش از ۸۰۰ کیلومتر از جاده‌های اصلی و روستایی این شهرستان که بر اثر بارش برف مسدود که با تعامل دستگاه‌های خدمات رسان بازگشایی شد.
اندرخور افزود: در اثر بارش سنگین باران و برف، شبکه آب آشامیدنی و برق بخش زیادی از شهرستان مارگون قطع که با تلاش دستگاه‌های خدمات رسان آب و برق این مناطق وصل شد و مشکلی از این بابت وجود ندارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: همه جاده‌های استان چه روستایی و چه شهری همه بازگشای شد و مشکلی برای تردد در این مسیر‌ها وجود ندارد.
محمدی افزود: حدود ۲۰۰ نفر راهدار استان با بیش از ۱۰۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری با استقرار در ۲۰ راهدارخانه در سطح محور‌های ارتباطی استان آماده خدمت رسانی هستند.
 


کد مطلب: 457004

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457004/جاده-شبلیز-زیلایی-بازگشایی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1