تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۵۶۴۸۹
در دیدار مدیرکل نوسازی مدارس، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه دهدشت مطرح شد؛

وحدانی فر؛ آموزش و پرورش کهگیلویه نیازمند یک نگاه نو است / حسینی نیک؛ مدارس کانکسی جمع آوری می‌شود/ فاطمی زاده؛ هنرستان های کهگیلویه فاقد امکانات و تجهیزات هستند

۲
وحدانی فر؛ آموزش و پرورش کهگیلویه نیازمند یک نگاه نو است / حسینی نیک؛ مدارس کانکسی جمع آوری می‌شود/ فاطمی زاده؛ هنرستان های کهگیلویه فاقد امکانات و تجهیزات هستند
کبنا ؛مدیرکل نوسازی مدارس، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد با هدف ارتقاء کیفیت و تجهیزات مدارس کهگیلویه جهت تأمین دسترسی عادلانه و باکیفیت دانش آموزان به فضاهای آموزشی با امام جمعه دهدشت دیدار کرد.
حجت‌الاسلام علی وحدانی فر _ امام جمعه دهدشت _ در دیدار با مدیرکل نوسازی مدارس کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه نوسازی پیشگام نظام آموزشی کشور افزود: نوسازی ریل گذاری میکند و از این فضای آموزشی که ایجاد می‌کند باید نهایت استفاده و بهره را برد.
وحدانی فر تصریح کرد: نوسازی باید به سمت حکمرانی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رود.
 وی با بیان اینکه خیرین باید احداث، بازسازی مدارس و تقویت آموزش و پرورش را اولویت کار خود قرار دهند افزود: گاها جاهایی مدرسه ساخته شده که هیچ کاربردی ندارد و کسی از آن استفاده نمی‌کند.
وحدانی فر با بیان اینکه باید خیرین را تشویق و ترغیب کرد در جهت توجه به آموزش و پرورش گفت: چرا که تعلیم و تربیت اولویت همه کارهاست، اگر تعلیم و تربیت جامعه را تقویت کرد خود به خود برخی از مشکلات را حل خواهد کرد.
وی درست انجام دادن و با کیفیت بودن کار را بهتر از انجام دادن کار غیر اصولی دانست و افزود: یک جاهایی بخاطر فشار های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی کیفیت و کمیت کار فدایی این مسئله می شود. 
امام جمعه دهدشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص میدان دادن به جوانان گفت: نگاه مدیر کل نوسازی مدارس استان نگاهی پر تحرک و پویایی است، جوان شجاعت، جسارت و خلاقیت و نوآوری دارد این می‌تواند در بسیاری از موارد مشکل گشا باشد‌.
وی اولیت بندی بر اساس ضرورت و نیاز ها را مهم دانست و افزود: طراحی مناسب فضای آموزشی، تاثیر روانی بر روی دانش آموز دارد و استفاده‌ از مصالح نوین برای کیفیت و سرعت کار بسیار مهم است. 
وحدانی فر به همیشه مظلوم بودن شهرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: به دلایل مشخص به این شهرستان توجه نشده است.
با اشاره به اینکه مکان های آموزشی ما فاقد تجهیزات هستند افزود: از فروردین و اردیبهشت ماه برگزاری آزمون در سالن های شهرستان امکان پذیر نیست.
حجت الاسلام وحدانی فر با توجه به اینکه آموزش و پرورش کهگیلویه نیازمند یک نگاه نو است افزود: توقع داریم که نگاه ویژه ای به این شهرستان و مناطق مرکزی داشته باشید.

سید رضا حسینی نیک _ مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد _ در این دیدار با اشاره به اینکه نوسازی مدارس بال اجرایی آموزش و پرورش است افزود: کار های نرم افزاری با آموزش و پرورش و کارهای سخت افزاری این مجموعه با اداره نوسازی مدارس است. 
حسینی نیک بیان اینکه ۳۳ پروژه در قالب محرومیت زدایی از اعتبارات ملی در سال جاری شروع شد افزود: ۶ پروژه ( الزهرا، دشت آزادی، قلعه دختر، دره لبک، قلعه گل و دایاب) در شهرستان کهگیلویه قرار دارد که روند اجرایی پروژه ها مطلوب است. 
وی طی یک سال اخیر از ۴۰۰ میلیارد تومان جذب اعتبار در استان خبر داد و افزود: طبق فاز دوم مدارس کانکسی که بالای ۱۰ نفر دانش آموز داشته باشند جمع آوری می‌شوند.
حسینی نیک با بیان اینکه در سال قبل ۷ میلیارد تومان برای هنرستان‌ها طبق لیست آموزش و پرورش خرید و تقسیم شد، افزود: امسال نیز با توجه به نیازمندی‌های تخصصی اقدام و با پیش بینی اعتبار خرید و تقسیم انجام می‌شود.
مدیرکل نوسازی مدارس استان از تحویل مدارس کلایه و طالقانی در مهر ۱۴۰۲ خبر داد و افزود: ۳۲۰ میز معلم، ۲ هزار میز، نیمکت و صندلی به مدارس کهگیلویه تعلق خواهد گرفت.
 وی تصریح کرد: طبق بودجه ۱۴۰۱ تا وقتی که مدارس قدیمی در حال ساخت شهرستان تکمیل نشود برای احداث مدارس جدید ممانعت می شود. 
حسینی نیک بیان کرد: نوسازی مدارس برای تجهیز مدارس سطح استان هیچ‌گونه مشکلی ندارد.
فریدون فاطمی زاده _ رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه _ در این دیدار با اشاره به مشکلات آموزشی و ساختاری در آموزش و پرورش کهگیلویه گفت: 34 مدرسه تخریبی، ۱۷ مدرسه کانکسی، ۳۰ مدرسه فاقد انشعاب آب، ۳۲ مدرسه فاقد حیاط، ۲۱ مدرسه فاقد سرویس بهداشتی و ۱۵ مدرسه دو شیفته، ۸ مدرسه در حال ساخت در کهگیلویه وجود دارد. 
 فاطمی زاده تصریح کرد: برخی از مدارس کهگیلویه دارای ساختمان هایی با فضای نا مناسب، کمبود تجهیزات و امکانات و ناکارآمد هستند. 
فاطمی زاده به مشکلات و کمبود های مدارس هنرستان کهگیلویه اشاره کرد و گفت: هنرستان ها در این شهرستان شرایط بسیار ناهنجاری دارند. 
وی با بیان اینکه مدارس هنرستان دهدشت فاقد امکانات و تجهیزات مرتبط با رشته های موجود در این هنرستان ها هستند افزود: قریب به ۴۰ درصد مدارس کهگیلویه فاقد دستگاه های کپی و چاپگر هستند.
رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه خواستار کمک در ساماندهی اموال آموزش و پرورش شهرستان و خارج کردن هنرستان های کهگیلویه از بن بست شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قوت لایموتی که دیگر ارزان نیست/ نان و پنیر هم گران شد/ هزینه صبحانه یک خانواده کارگری 3 نفره چقدر می شود؟/ جدول

قصد داریم مروری بر قیمت اجناس مورد استفاده در وعده صبحانه داشته باشیم. شاید عجیب باشد ...
سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

سرنوشت پله و دلگرمی ما ایرانیان

حمید رضا صدر درباره پله و نسل او نوشته است:پله جوهره فوتبال از رکورد درآمده بعد از جنگ ...
ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

ثبت یک رکورد در تورم خدمات عمومی

داده‌های مرکز آمار نشان می‌دهد پولی که دولت از روستاییان به منظور ارائه کالا و خدمات ...
1