تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۳۳
کد مطلب : ۴۵۵۶۸۲
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

انعقاد تفاهم‌نامه ۱۴۶ میلیارد تومانی با وزارت نفت برای اجرای طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد

۰
انعقاد تفاهم‌نامه ۱۴۶ میلیارد تومانی با وزارت نفت برای اجرای طرح‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور در تعهد وزارت نفت است که ۱۴۶ میلیارد انعقاد قرار داد شد.
کیامرث حاجی‌زاده ظهر امروز در نشست با مسئولان حوزه عمرانی وزارت نفت اظهار داشت: افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات متمم سفر رئیس جمهور در تعهد وزارت نفت است که امروز ۱۴۶ میلیارد تومان تفاهم‌نامه منعقد و به دفتر معاون اول رئیس جمهور ابلاغ می‌شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ۶۰ میلیارد تومان این اعتبار به بخش فرهنگی اختصاص داده شده و ۶۰ میلیارد دیگر در راه است که ظرف هفته‌های آینده انعقاد قرارداد می‌شود.
وی بیان کرد: اعتبارات متمم سفر تعهد وزارت نفت در ۱۰ بند در حوزه‌هایی مانند تپه‌های نورالشهدا، پل چهارم بشار، ایمن‌سازی مصلا‌های یاسوج، دهدشت و گچساران، سد سرپری، بخش جراحی محدود و اصلاح طرح‌های آبرسانی به شهر‌های مختلف استان دیده شده است.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه دستگاه‌های مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد در اعتبارات متمم سفر دیده شدند و اعتبارات خوبی از این محل اختصاص داده شد، گفت: برای سفر آینده وزیر نفت به استان پروژه‌های جدیدی در نظر گرفته شده که از مدیران دستگاه‌ها می‌خواهیم ۱۴۶ میلیارد را جذب کنند تا در این سفر اعتبار جدید مصوب شود.
حاجی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به اختصاص ۴۷ میلیارد تومان از محل مسئولیت‌های اجتماعی وزارت نفت به کهگیلویه و بویراحمد اشاره و عنوان کرد: این مبلغ ۵۳ میلیارد تومان بود که ۶ میلیارد تومان آن برای رایگان شدن خدمات افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد اختصاص داده شد و ۴۷ میلیارد تومان مختص ۱۱ پروژه بود.
وی با اشاره به اینکه اختصاص اعتبار ۴۷ میلیارد تومانی از محل مسئولیت‌های اجتماعی در حالی است که تا سال ۹۹ از این محل مبلغی به استان داده نشده گفت: علی‌رغم همه مشکلات و تحریم‌ها با همدلی مسئولان اعتبارات جذب و پروژه‌های عمرانی فعال شدند.
حاجی‌زاده ادامه داد: علاوه بر این موارد وزارت نفت در احداث ۱۵ کیلومتر جاده طریق الطیب، کلنگ‌زنی پل روستای بیدانجیر چرام و محور تنگ چویل خدمات خوبی به استان ارائه کرده، اما عملکرد برخی دستگاه‌ها از جمله راه و شهرسازی در حوزه راه‌های گرمسیری رضایت بخش نیست.
مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز نیز گفت: عملکرد مسوولان استان کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات استانی از محل وزارت نفت رضایت‌بخش است و از این حیث در ردیف چهار استان اول کشور قرار دارد.
بابک دارابی عنوان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد ۵۳ میلیارد تومان اعتبارات وزارت نفت در ۱۸۷ پروژه هزینه شد که ۱۵۸ طرح در حال اجرا و بیش از ۲۴ طرح به اتمام رسیده است که ۱۴ مورد از این طرح‌ها در حوزه وزارت ورزش و جوانان است.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1