تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب : ۴۵۵۵۷۱
مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان:

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد آمادگی ساخت مستند از اقدامات هلال‌احمر را دارد

۱
صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد آمادگی ساخت مستند از اقدامات هلال‌احمر را دارد
کبنا ؛
امیر رئوف در دیدار با مدیرکل جمعیت هلال احمر استان با اشاره به خدمات مختلف و ارزنده هلال احمر به مردم، گفت: این خدمات دهی را در مواقع سیل، زلزله، امداد و نجات کوهستان و سوانح، کمک های مومنانه، توزیع دارو و مراکز درمانی قابل مشاهده است، لذا انتظار می رود این اقدامات ادامه دار بوده و پیوست رسانه ای داشته باشند.
به گزارش کبنا، مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه شبکه دنا می تواند مستندها، انیمیشن ها و موشن گرافیک های هلال احمر را در زمینه آموزش، خدمات دهی و آگاهی بخشی را بر روی آنتن ببرد، بیان کرد: صدا و سیمای استان این آمادگی را دارد تا در صورت مشارکت هلال احمر اقدامات این سازمان را در قالب مستند به تصویر بکشاند.
وی خدمات دهی مطلوب هلال احمر استان به مردم را حق طبیعی آنها عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه توزیع داروهای بیماران خاص و صعب العلاج در کشور بر عهده هلال احمر است ضرورت دارد این استان نیز مرکز درمانی و داروخانه داشته باشد.
رئوف با بیان اینکه ما هلال احمر را به عنوان یک نهاد خدمات رسان به مردم می شناسیم، گفت: صدا وسیما به عنوان یک ارگان رسانه ای همه از آن انتظار اطلاع رسانی در زمان مناسب را دارند که این اقدام در گرو همکاری مناسب با این سازمان است.
وی یکی از اقدامات شبکه دنا در حوزه اطلاع رسانی به موقع در مدیریت بحران این استان را زلزله سی سخت نام برد و گفت: صدا و سیمای استان در شب زلزله، واحد ارتباطات سیار را در این شهر مستقر کرد و اگر اطلاع رسانی به موقع و ادامه دار صورت نمی گرفت حالا وضعیت سی سخت به این مطلوبی نبود.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شبکه دنا در مواقع مدیرت بحران نقش خط شکن را بر عهده دارد، افزود: زلزله سی سخت به ما تجربه خوبی داد و اینکه هلال احمر باید پیوست رسانه ای را مد نظر قرار دهد تا بتوانیم به خوبی وظایف خود را انجام داده و اطلاع رسانی در کمترین زمان ممکن صورت گیرد.
وی پراکندگی جمعیتی استان را از دیگر مشکلات در حوزه اطلاع رسانی عنوان کرد و ادامه داد: پوشش تلویزیونی ما در مناطق پر جمعیت 100 درصد است اما در مناطق عشایری و کم جمعیت مردم به علت استفاده از رادیو، پیشنهاد می شود هلال احمر در کنار توزیع اقلام بین عشایر، رادیوی کوچکی نیز اهداء کند.
صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد آمادگی ساخت مستند از اقدامات هلال احمر را دارد
اطلاع رسانی صدا و سیمای استان در بارش های اخیر از وقوع بحران ها جلوگیری کرد
مدیرکل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد هم از خدمات امداد و نجات به 18 هزار نفر در باران های اخیر خبر داد و گفت: از صدا و سیمای استان نیز به علت اطلاع رسانی های به موقع برای جلوگیری از بحران تشکر می کنم.
کاظم فلاحی دوست یکی از مهمترین مشکلات این سازمان در استان را نبود داروخانه هلال احمر و تعطیلی درمانگاه عنوان کرد و افزود: اقدامات اولیه راه اندازی داروخانه انجام شده است اما در مرکز مشکلاتی وجود دارد که در حال رفع آنها هستیم.
وی با بیان اینکه 4 هزار نفر از جمعیت 12 هزار نفری عشایر استان در بارش های اخیر امداد رسانی صورت گرفت، بیان کرد: انبار های هلال احمر در استان تکمیل هستند و پیش بینی های لازم برای هر گونه خدمات دهی در مواقع بحران اندیشیده شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه700 امدادگر در پایگاه های ثابت و سیار استان کار داطلبان را انجام می دهند، اضافه کرد: در جاده یاسوج به شیراز، دهدشت به پاتاوه، دهدشت به قلعه ریئسی و یاسوج به اقلید پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر وجود ندارد که پیگیر هستیم بتوانیم مجوز راه اندازی آنها را اخذ کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

حاکمیت اجازه بدهد اصلاح‌طلبان وساطت کنند

اصلاح‌طلبان چگونه می‌توانند در عبور کشور از شرایط کنونی نقش ایفا کنند؟ آیا حاکمیت چنین ...
شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

شنیدن صدای مردم / اعتراضات کنونی ناشی از انباشت مشکلات، ناشی از عملکرد مدیران، دولتمردان و مسئولان کشور است

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب در ارتباط با شرایط جامعه و علل آن اظهارداشت: اعتراضات کنونی ناشی ...
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
1