تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۵۴۵۰۶
در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها مطرح شد؛

مردم از من معاون اقتصادی و شما مدیران بانکی گلایه دارند

۴
۱
مردم از من معاون اقتصادی و شما مدیران بانکی گلایه دارند
کبنا ؛معاون هماهنگی اموراقتصادی استانداری کهگیلویه وبویراحمد بر پرداخت تسهیلات ازدواج و مشاغل خانگی به متقاضیان به عنوان یک اولویت تاکید کرد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی استانداری، سید احسان عسکری در نشست شورای هماهنگی بانک‌ها بر پرداخت تسهیلات ازدواج و اشتغال به متقاضیان در استان تاکید کرد و گفت: در سال جاری سهم استان از اعتبارات تبصره ۱۶، یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان است که با توجه به نزدیک شدن به ماه‌های پایانی سال این میزان اعتبار جذب و صرف ایجاد اشتغال جوانان بیکار شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: متاسفانه آمار بیکاری در استان بالا است و مردم از من معاون اقتصادی و از شما مدیران بانکی در این زمینه گلایه دارند و اگر اقدامی موثر در جهت جذب تسهیلات صورت نگیرد ناچاریم کم‌کاری سیستم بانکی را به بانک مرکزی گزارش دهیم.
وی به عملکرد مدیران بانکی در جذب تسهیلات ماده ۱۸ اشاره و عنوان کرد: سال گذشته علی‌رغم همه تلاش‌ها برای جذب اعتبارت تبصره ۱۸، در میان استان‌های با عملکرد قابل قبول نبودیم اما امسال هیچ عذر و بهانه‌ای برای عدم جذب منابع پذیرفتنی نیست.
عسکری بعد از شنیدن عملکرد چهار بانک سپه، ملی، کشاورزی و صادرات که عملکرد ضعیفی در پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه برای ایجاد اشتغال به کمیته امداد داشتند از آنها توصیح خواست.
مدیران هر چهار بانک محدودیت منابع و مصارف را دلیل پایین بودن ارقام پرداختی اشتغال کمیته امداد عنوان کردند که مقرر شد در این زمینه مکاتبه‌ای با رئیس جمهور یا معاون اول رئیس جمهور صورت گیرد و این مشکل سیستم بانکی استان مطرح شود.
همچنین به عملکرد بانک‌ها در زمینه پرداخت وام ازدواج پرداخته شد.
اما پس از گزارش‌دهی بانک‌ها مشخص شد که همه بانک‌ها در پرداخت تسهیلات ازدواج بدون محدودیت منابع و مصارف حدود ۹۰ درصد تسهیلات را پرداخت کردند که به گفته معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تا پایان شهریورماه پرداختی تسهیلات ازدواج ۶۸ درصد بوده که رقم قابل قبولی است.
عسکری با بیان اینکه حوزه اقتصادی همه یک تیم هستیم که باید برای توسعه استان تلاش خود را انجام دهیم، گفت: کهگیلویه و بویراحمد را هیچ کسی به جز ما مدیران نمی‌تواند به سمت توسعه سوق دهیم بنابراین عملکرد حوزه اقتصادی سنگین‌تر از گذشته زیر ذره‌بین است، لذا از هیچ تلاش و کوششی برای توسعه بخش اقتصاد نباید غاقل شویم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در وهله اول اشتغال و در مرحله دوم ازدواج دو امر مهم است که سیستم بانکی نباید از پرداخت تسهیلات در این حوزه غافل شوند که در صورت کم‌کاری برخورد جدی می‌شود و به مسئولان مربوطه در مرکز هم اطلاع خواهیم داد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ایما و همه مسولین بی عرضه گله داریم
بیکار
Iran, Islamic Republic of
اشکال نداره این بودجه ها باید برگشت بخورن چون ما به این بودجه ها نیاز نداریم اونها باید به استان دیگه برگرده چون مسئولین اونها دلسوز مردمشون هستن.
69
Iran, Islamic Republic of
گپ گپو بزن سنگ مفت گنجشک هم مفت بععععععععله
دنا
Iran, Islamic Republic of
وای ، وای ، وای ...... ایشون از کجا متوجه شده که مردم ناراضی اند ؟؟!!! نکنه غیب میدونه یا شاید کسی بهش اطلاع موثق داده !!!!
بنده خدا !! ، به امارهای کشوری تورم ، اشتعال ، خودکشی ها ، وام مسکن روستایی و..... نگاه کن تا شاید چرت خواب ناز زمستانی ات در هم فرو ریزد !! نخبه جان !!!!
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
1