تاریخ انتشار
جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۰۸
کد مطلب : ۴۵۳۵۸۹
با حضور مسئولان؛

افتتاح 2 سالن ورزشی و یک چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دنا

۱
۰
افتتاح 2 سالن ورزشی و یک چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان دنا
کبنا ؛چمن مصنوعی روستای سرتنگ توتنده و سالن های روستای باگ و دلی بهرام بیگی افتتاح شد.
به گزارش کبنا، در سومین روز هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور هاشمی مهر معاون سیاسی امنیتی استانداری، روشنفکر نماینده مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی، دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان، درخشان زاده فرماندار شهرستان دنا، نصرت زاده معاون توسعه منابع و پشتیبانی، دلبازجو رئیس دفتر فنی و مهندسی، نصیریان، احمدی، حسینی و ایموری ناظرین دفتر فنی و مهندسی، چمن مصنوعی روستای سرتنگ توتنده و سالن های ورزشی روستای باگ و دلی بهرام بیگی افتتاح شد.
پروژه چمن مصنوعی روستای سرتنگ توتنده از مهرماه 1400، در زمینی به مساحت 1100 متر مربع، اعتبار یک میلیارد و 420 میلیون تومان از محل هدایای خاص وزارت نفت ساخته و احداث شد.
احداث سالن ورزشی روستای باگ از سال 1396در زمینی به مساحت 1200 متر مربع آغاز شد. اعتبار این سالن ورزشی 2میلیارد و 200 میلیون تومان و از محل هدایای خاص و استانی تامین و پرداخت شد. این سالن ورزشی دارای رختکن، سرویس بهداشتی است و با افتتاح این سالن مشکل اهالی این روستا در رشته های فوتسال، والیبال، بسکتبال و ... مرتفع شد.
سالن ورزشی روستای بهرام بیگی در زمینی به مساحت 450 متر مربع، اعتبار 700 میلیون تومان از سال 1394 آغاز شد. محل اعتبار این پروژه استانی است. این سالن دارای رختکن و سرویس بهداشتی است. با افتتاح سالن باگ مشکل ورزش های فوتسال، والیبال اهالی این روستا مرتفع شد.
دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد در آئین افتتاح این پروژه ها با گرامی‌داشت هفته ی تربیت بدنی و ورزش، از اجرای برنامه های فرهنگی و ورزشی و برگزاری مسابقات ورزشی در رشته های مختلف خبر داد و با تشکر از حمایت های وزارت ورزش و جوانان، استاندار ورزش دوست استان و معاونین، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: با حمایت روشنفکر نماینده مردمی شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون مبلغ 20 میلیارد تومان برای احداث یک سالن ورزشی و 6 چمن مصنوعی در شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون اختصاص یافت.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
راه آهن استان چی شد؟ چرا کتابخانه و مراکز فرهنگی مراکز رفاهی و ورزشی تفریحی کم هست چرا استان اینقدر ازنظر مالی و اقتصادی و صنعتی و عمرانی و در حوزه زیرساخت ها و توسعه شهری و زیبایی شهری و حوزه خلاقیت و نواوری در جذب سرنایه گذاری بسیار بسیار ضعیف هست؟ استان کهگیلویه بویراحمد ادعا زیاد هست اما عمل کم.زیاد شعار می دهیم. و استان ما بسیار ضعف مثلا حوزه های راه و جاده هست.شهرها مشکل دارد.روستاها عقب افتاده اند.
روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1