تاریخ انتشار
پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۵۳۵۶۵
رئیس کمیته داوران فوتبال استان خبر داد:

قضاوت داور و کمک داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر فوتبال کشور

۰
قضاوت داور و کمک داوران کهگیلویه و بویراحمدی در لیگ برتر فوتبال کشور
کبنا ؛رئیس کمیته داوران فوتبال استان از قضاوت داور و کمک داوران فوتبال استان در هفته ی 10 لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور خبر داد.
به گزارش کبنا از یاسوج، داریوش جاودان سیرت رئیس کمیته داوران فوتبال استان از قضاوت داور و کمک داوران فوتبال استان در هفته ی 10 لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور خبر داد.
جاودان سیرت اظهار کرد: دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و مس رفسنجان را روح الله شریفی از کهگیلویه و بویر احمد به همراه محمد راهی از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کمک داور یک، محسن حکیم از تهران به عنوان کمک داور دوم، مسعود حقیقی از اصفهان به عنوان داور چهارم قضاوت می کنند. سعید بطحایی از فارس ناظر داوری این بازی است. این بازی روز جمعه 29 مهرماه 1401 در شهر مسجد سلیمان برگزار می شود.
رئیس کمیته داوران فوتبال کهگیلویه و بویراحمد از قضاوت حمیدرضا افشون کمک داور ملی فوتبال استان در دیدار حساس تیم های سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز خبر داد و گفت: دیدار حساس و مهم سپاهان اصفهان و تراکتور سازی تبریز روز پنج شنبه 28مهرماه 1401 در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار می شود و طبق ابلاغ فدراسیون و کمیته داوران، محمد حسین زاهدی فرد از بوشهر به عنوان داور، فرهاد مروجی از فارس به عنوان کمک داور اول، حمید رضا افشون از کهگیلویه وبویراحمد به عنوان کمک داور دوم ، یعقوب آشوری از بوشهر به عنوان داور چهارم این بازی را قضاوت می کنند. محمد رضا فلاح از گیلان ناظر داوری این بازی است.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

روزنه‌های احیای برجام

روزنه‌های احیای برجام

دلايل متعددي وجود دارند که نشان مي‌دهند بهتر است امريکا به دنبال احياي برجام باشد و به ...
بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

بحران بدهی دولت؛ بدهکاری چه بر سر دولت می‌آورد؟

انتشار صورت‌های مالی بانک‌ها دولتی در سال گذشته، حاکی از زیان انباشته قابل توجه آن‌ها ...
اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اوین؛ از گاف لندنی تا بحران روایت

اغتشاش در اوین، به‌واقع یک گاف بزرگ انگلیسی بود. اول از جهت آنکه تصور کردند اوین را می‌توانند ...
1