تاریخ انتشار
شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۵۳۴۰۷
به همت شهرداری چیتاب انجام گرفت.

تکمیل و افتتاح گلزار شهداء چیتاب بادعوت از سردار حکمتیان

۵
۱
تکمیل و افتتاح گلزار شهداء چیتاب بادعوت از سردار حکمتیان
کبنا ؛شهرداری که شش ماه حقوق نگرفت تا حسینیه گلزار شهدا را تکمیل کند؟
به گزارش "کِبنا" از چیتاب با حضور سردار حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸فتح استان، بخشدار وامام جمعه کبگیان شورا وشهردار چیتاب و تعدادی از خانواده های شُهداء، در کنار حضور مردم حسینیه گلزار شهدای شهر چیتاب افتتاح شد.
سید فرج الله پژمان امام جمعه کبگیان ضمن تشکر از حضور حاضرین قبور شهداء را میعادگاه تسلی بخش دلهای به هم پیوسته مسلمین برشمرد و خطاب به مسئولان گفت: اگر در مواقعی که به زیارتگاه قبور مطهر شهداء می آئیم با خودمان حساب و کتاب کردارمان در قبال مسئولیت خدمت به مردم را محاسبه کنیم می فهمیم که چقدر دچار خسران و قیامت شرمنده شهدائیم.
پژمان اقدام شهردار چیتاب در تکمیل گلزار شهدای چیتاب را یک اقدام جهادی و منحصر به فرد برشمرد و گفت: آقای مهندس نجاتبخش انسانی ولائی دلسوز و متعصب به انقلابند که در تمامی دورانها و موقعیتهای نیاز ثابت شده هستند.
وی افزود: وقتی شهردار یک منطقه قریب به ۶ماه خود و پرسنلش حقوقی دریافت نکرده اند اما به احترام خون شهداء در نهایت تلاش و نداری گلزار شهدا را تکمیل می کنند قطعاََ در سایهٔ گذشت ازحق به موقع و مستحق خود وهمکارانشان جهاد نفس کرده اند و نشان از عرق انقلابی یک مسئول خدمتگزار در قاموس پاسداشت ارزشهای اسلام و انقلاب است.
امام جمعه چیتاب با تشکر از حضور سردار حکمتیان در این آئین نیز گفت: فرمانده انقلابی که لحظه ای در غرب کردستان نگهبان و لحظه ای در استان و کشور پاسدار مبارزه با فتنه است و شاید جهت آمدن به مراسمات متعدد وقتش محدود باشد به محض شنیدن نام شهداء خستگی مفرط، برنامه های انبوه را کنار زد و با جان و دل تشریف آورد، یک افتخار برای سپاه اسلام است.
وی تصریح کرد: نظیر چنین سرداران شجاع، یکروء و دلپاکی در بدنه سپاه پاسداران مایه دلگرمی و دل قرصی ما ومردم در اتصال انقلاب به حکومت جهانی حضرت مهدی "عج" است و الحمدولله در حد وُسق و توانشان وعده کمک به فرش کردن و روشنائی درون حسینه شهدای چیتاب را دادند. سردار حسن حکمتیان هم در این آئین ضمن تشکر از حضور همه حاضرین انسجام در تعامل مردم و مسئولان خاصه دوران فعلی مملکت را نقطه عطف عرق ملی به انقلاب برشمرد و گفت: با تمام تفاسیر و مفاهیم و بروز تمام تشنجات درونی و برونی ما هم نباشیم این حکومت صاحبش خداست و با فرماندهی حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب و تعصب ملی ایرانی به صاحب لوایش حضرت مهدی "عج" تحویل داده خواهد شد.
وی خطاب به تحلیل گران متعدد انقلاب خاصه هیمنه پوشالی منافقین خاطرنشان کرد: هم شما بزرگواران بدانید و هم به گوش دیگران برسانید این ترقه بازی فتنه گران در پشت سناریوی ازپیش طراحی شده استکبار و استعمار هیچ رنگ و لعابی نداشته و نخواهد داشت و آن کسانیکه با متشنج کردن اذهان عموم در مجامع و محافل عمومی جو فعلی جامعه را مسموم می کنند قطعاََ از دلواپسان رجوی و پهلوی ها هستند که از تشکیل انقلاب جهانی می ترسند.
لازم به ذکر است حسینیه گلزار شهدای چیتاب که بصورت ستون مسقف رهاسازی شده بود به همت شهرداری چیتاب به حسینیه شهدا تبدیل و با حضور سردار حکمتیان امام جمعه بخشدار کبگیان، شورا وشهرداری چیتاب، تعدادی از خانواده های شهداء و مردم افتتاح شد.

------------------------
خبرنگـار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
...این حسینیه که چندسال افتتاح شده...چیزی هم نداره که بخواهند افتتاح بشه.
Iran, Islamic Republic of
واقعا منت سر شهدا و خانواده شهدا نزارین این مکان مطهر سالهاست که افتتاح شده و مورد قابل توجهی نبوده که باز بخان افتتاح کنن.
Iran, Islamic Republic of
سلام شهید خرام از شهدای چیتاب هستند؟ قبرشون یاسوج یا چیتاب؟
Iran, Islamic Republic of
چرا سوال بنده ثبت نمی‌شود؟
Iran, Islamic Republic of
سلام بر شهدا
مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدرسه‌داری برای مدیرسازی؟

مدارس نزدیک به چهره‌های حاکمیتی از محل‌هایی هستند که مسوولان‌شان امید دارند نسل‌های بعدی ...
سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

سیاه‌ و سفید آمار اشتغال

 مرکز آمار ایران در جدیدترین گزارش اعلام کرد نرخ بیکاری به رقم ۷.۹درصد رسیده است. بررسی ...
هر دولتی که باشد قصه همین است؟

هر دولتی که باشد قصه همین است؟

همه که توان‌مان را هم افزا کنیم، قدرت مان چند برابر می‌شود و مشکلات را از سر راه برمی‌دارد....
1