تاریخ انتشار
شنبه ۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۴۵۲۷۸۲
معاون سازمان صمت استان گفت؛

71 واحد متخلف لوازم التحریر و پوشاک مدارس کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد

۰
71 واحد متخلف لوازم التحریر و پوشاک مدارس کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد
کبنا ؛
معاون بازرسی ونظارت اداره کل صنعت ،معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از نیمه دوم شهریور ماه آغاز شده بالغ بر ۹ هزار و۳۰۰ فقره بازرسی از صنوف لوازم التحریر، کیف و کفش، پوشاک و لباس فرم مدارس توسط بازرسان اداره کل صمت در سطح بازارهای استان انحام شده است.
به گزارش کبنا، روح الله باقری‌فرد گفت: درطرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس که از نیمه دوم شهریور ماه آغاز شده بالغ بر ۹ هزار و۳۰۰ فقره بازرسی از صنوف لوازم التحریر، کیف وکفش، پوشاک ولباس فرم مدارس توسط بازرسان اداره کل صمت در سطح بازارهای استان انحام شده است.
باقری‌فرد افزود: در این طرح تاکنون برای ۷۱ واحد صنفی متخلف فرم گزارش بازرسی به ارزش ۲میلیارد و۶۵۴ میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.
باقری فرد اضافه کرد: نمایشگاه پاییزه در سطح شهرستان بویراحمد با تمرکز بر عرضه کالاهای پر مصرف آموزشی ازجمله لوازم التحریر، کیف و کفش و پوشاک جهت رعایت حقوق مصرف کنندگان برپا و با نظارت بازرسان صمت و عرضه بین 5 تا۱۰ درصد زیر قیمت واقعی بازار تا سوم مهرماه، ادامه خواهد داشت.
وی در پایان خاطرنشان کرد: همشهریان عزیز در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را به سامانه یکپارچه ۱۲۴پاسخگویی صنعت، معدن و تجارت استان گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

همه یک ملتیم به نام ایران!

همه یک ملتیم به نام ایران!

زخم‌هامان را خودمان مرهم می‌گذاریم. درد‌هامان را خودمان درمان می‌کنیم. خطاکاران‌مان را ...
پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
1