تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۴۵۲۷۰۶
خطاب به مدیران در جلسه شورای اداری؛

استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 20 درصد اعتبارات در 15 روز جذب شود

۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 20 درصد اعتبارات در 15 روز جذب شود
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران باید هرچه زودتر باقیمانده اعتبارات را جذب کنند.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده در جلسه شورای اداری علاوه بر اعتبارات اسناد خزانه به اعتبارات هزار میلیارد تومانی طرح‌های عمرانی نیز اشاره کرد و گفت: ۸۰ درصد این اعتبارات جذب شد و بیست درصد باقی مانده باید تا پانزده روز آینده جذب شود.
احمد زاده با تاکید بر اهمیت اعتبارات عمرانی افزود: طرح‌های عمرانی به ویژه راه‌های ارتباطی باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود و نگذاریم در فصل بارندگی با بسته شدن راه‌های ارتباطی مواجه شویم.
وی همچنین با اشاره به اینکه وجود پیمانکاران ضعیف از مهمترین عامل اصلی متوقف شدن طرح‌های عمرانی است از مدیران خواست تا در انتخاب پیمانکاران دقت بیشتری کنند.
استاندار به گزارش اقدامات امیدوار کننده حوزه اقتصادی که در این نشست توسط ادارت مربوطه داده شد اشاره کرد و اظهار داشت : احیای ۱۷کارخانه راکد با اشتغالزایی بالا که نقش مهمی در افزایش بهره وری در این عرصه خواهد داشت اقدام موثری طی یکسال کاری در این استان بوده که سبب امیدواری بیشتر مردم است.
احمدزاده بیان کرد: به مدار تولید برگرداندن و احیای و کارهای آغاز شده در این حوزه از جمله  کارخانه قند ، ماشین سازی ، نفت و پتروشیمی ، گیاهان دارویی و سد سازی ها و دهها اشتغال خرد و کلان خود گواه حرکت رو به جلوی استان در دولت سیزدهم  با مدیران انقلابی و پای کار دارد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین از برنامه ریزی برای ایجاد ۳۰نقطه باروری ابرها در استان به عنوان خبر خوش برای باغداران و کشاورزان این استان اشاره کرد و اظهار داشت: با این اقدام قطعا زمان بارش را از ۲ماه در این استان به چند ماه افزایش خواهیم داد که نقش مهمی در بخش کشاورزی و باغات منطقه و مهم تر در تقویت منابع استان خواهد داشت.
وی گفت: قبلا باروری ابرها در آسمان به صورت محلول پاشی و دیگر ابزارها صورت می گرفت ولی از این پس و برای اولین بار این اقدام به روی زمین انجام می گیرد که تحقق این امر می تواند در بارش استان و حتی بقیه کشور موثر واقع گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
واکاویِ یک شبهه در مورد عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای

واکاویِ یک شبهه در مورد عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای

«نخبگان سیاسی در ایران باید ذهنیت خود را در رابطه با منطقه آسیای مرکزی تا حد زیادی تغییر ...
1