تاریخ انتشار
پنجشنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۵۳
کد مطلب : ۴۵۲۶۹۶
در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

امام جمعه یاسوج: مدیران با رأفت و مهربانی با مردم برخورد کنند

۰
امام جمعه یاسوج: مدیران با رأفت و مهربانی با مردم برخورد کنند
کبنا ؛
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به وقایع چند روز اخیر در برخی شهر‌های کشور گفت: مردم هوشیار باشند که فریب فتنه جدیدی را که دشمن بمنظور تضعیف نظام و ایران اسلامی به راه انداخته، نخورند.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی شامگاه چهارشنبه (30 شهریورماه 1401) در نشست شورای اداری استان کهگیلویه و بویراحمد که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، افزود: مدیران و بخصوص فرمانداران وبخشداران جریان فتنه‌ای را که دشمن دارد مدیریت می‌کند را با تدبیر رصد کنند.
وی اضافه کرد: دشمن از حادثه پیش آمده نهایت جریان‌سازی و موج سواری را انجام می‌دهد و افرادی عامدانه و یا از روی نا آگاهی هم دارند همراهی می‌کنند که باید با هوشیاری لازم این خط نفاق دشمن را مثل گذشته بی‌اثر کرد.
امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه افراد نباید فریب این بازی کودکانه‌ای که دشمن به راه انداخته را بخورند اظهار داشت: دشمن بداند که نظام جمهوری اسلامی قوی‌تر و قدرتمند‌تر از ان است که مقابل این جوی‌سازی‌های بی‌مورد بلرزد و قطعاً که در نهایت امر شاهد رسوایی بیشتر و بیشتر دشمنان خواهیم بود.
مدیران در برخورد با ارباب رجوع سعه صدر داشته باشند
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اهمیت تکریم ارباب رجوع در جامعه اسلامی گفت: مدیران و کارکنان ادارات و نهاد‌ها با افرادی که برای گره گشایی از مشکل‌شان به آنان مراجعه دارند با سعه صدر بیشتری برخورد کنند.
آیت الله حسینی مدیران را به رعایت بیشتر اخلاق و عدالت توصیه کرد و اظهار داشت: اگر شخصی برای رفع گرفتاری کاری خود به اداره‌ای مراجعه می‌کند سعی کنیم اگر حل مشکل آن‌ها در کوتاه مدت میسر نیست با رأفت و مهربانی با آن شخص برخورد داشته باشیم.
وی اضافه کرد: برخورد با حوصله و بدور از عصبانیت با ارباب رجوع قطعاً موجب اعتماد برانگیزی بیشتر در سطح جامعه و تسهیل امور خواهد شد.
امام جمعه یاسوج در خاتمه از مدیران دولت انقلابی و جهادی سیزدهم خواست که با کار و تلاش شبانه روزی به وضعیت معیشت مردم کمک نموده و موجبات‌امیدواری بیشتر را در جامعه فراهم کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

پایان کار ناطق در تشخیص مصلحت نظام

اعضای دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند. در حکمی که عصر امروز رهبر انقلاب برای ...
حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

حجاب به همان ستاد امر به معروف واگذار شود

یک جامعه‌شناس: فراجا به‌صراحت سهم ناجا در گشت ارشاد را به مردم توضیح دهد، و وجه تحمیلی ...
واکاویِ یک شبهه در مورد عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای

واکاویِ یک شبهه در مورد عضویت ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای

«نخبگان سیاسی در ایران باید ذهنیت خود را در رابطه با منطقه آسیای مرکزی تا حد زیادی تغییر ...
1