تاریخ انتشار
دوشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۷
کد مطلب : ۴۵۲۱۸۴
کبنا گزارش می دهد؛

۱۲ هزار گذرنامه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد / توصیه های مدیرکل پست استان به زائران اربعین

۰
۱۲ هزار گذرنامه در کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد / توصیه های مدیرکل پست استان به زائران اربعین
کبنا ؛مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۲ هزار و ۵۰۰ فقره گذرنامه توسط نامه‌رسان‌های این اداره، در بین مردم استان توزیع شد.
به گزارش کبنا، سید علی نصیبی امروز دوشنبه (14 شهریورماه 1401) گفت: توزیع گذرنامه ها در استان در حال انجام است و این روزها روزهای بسیار پرترافیکی در خصوص توزیع گذرنامه است.
نصیبی اظهار کرد: هر زمانی که ناجا گذرنامه‌ها را به پست تحویل دهد، در مدت ۲۴ ساعت این گذرنامه ها در یاسوج مرکز استان توزیع می شوند و همچنین تا ۴۸ ساعت در مراکز شهرستان‌ها گذرنامه‌ها به دست مردم خواهند رسید.
نصیبی با بیان اینکه گذرنامه به دست مردم خواهد رسید و نیازی به مراجعه آنها به ادارات پست نیست، گفت: مردم برای دریافت گذرنامه نیازی به مراجعه به اداره پست ندارند.
نصیبی گفت: برچسب‌هایی در موکب‌های مسیر نجف تا کربلا و مرز اربعین برای جلوگیری از مفقود شدن وسایل، به زائران داده می شود.
مدیرکل پست کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: دو موکب شماره ۱۷۰ و ۸۳۶ نیز برای وسایل مفقودی معرفی شدند که وسایل مفقودی را به اداره پست تحویل می دهند تا به دست زائران برسانیم.
وی همچنین به نامه‌های عاشقانه‌های حسینی اشاره کرد و ادامه داد: اداره کل پست استان برای کسانی که نمی‌توانند به سفر اربعین بروند برنامه‌هایی را تدارک دیده که نامه‌های عاشقانه‌های حسینی را در سراسر دفاتر پستی استان تحویل و به خادمان امام حسین علیه السلام در کربلا می‌رسانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

چرا احزاب ایرانی منفعل هستند؟

احزاب‭ ‬در‭ ‬کشور‌های‭ ‬مختلف‭ ‬نقش‭ ‬بسیار‭ ‬پررنگی‭ ‬در‭ ‬جریانات‭ ‬گوناگون‭ ‬سیاسی‭ ...
کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

کاهش سرعت اينترنت، جنايي شد!

‭ ‬افت‭ ‬سرعت‭ ‬اینترنت‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‭ ‬و‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬تاثیر‭ ‬خود‭ ‬را‭ ‬بر‭ ‬کسب‭ ...
معمای سر به مهر بنزین

معمای سر به مهر بنزین

انتشار خبر کاهش سهمیه بنزین از ماه آینده باعث شد تا شائبه افزایش قیمت این کالا که از ...
1